Jawel, maar hij heeft meer een comedy hoofd.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:46 schreef Smart_ass het volgende:
Daar valt opzich nog wel tegenaan te kijken toch?Best stom want die film begon best spannend vond ik. Maar ik kan draken en dat soort shit gewoon niet aanzien. Mij te nep.
Oh, oh, oh, vuile draaaak!quote:Op maandag 15 februari 2010 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, maar hij heeft meer een comedy hoofd.![]()
En het was toch geen draak? Gewoon een vliegende engerd met een lange zwarte cape oid.
Interessant. Ik ga 'm kijken.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:55 schreef RickoKun het volgende:
Hier laat ie zien dat cannibal holocaust er wat te echt uit zag volgens de rechtsbank
Echt, wat een anti-climax was dat.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die begon goed, totdat ik die draak of wat het moest voorstellen zag. Toen heb ik 'm gelijk uitgezet.
Enige wat wel echt is zijn de dieren die daarin worden doodgemaakt en in ziekelijke wijze worden opgevreten thoughquote:
Maar hij neukt wel Drew Barrymorequote:Op maandag 15 februari 2010 16:54 schreef Bragi het volgende:
En een babyface. Die kerel is 31, maar speelt zonder moeite een gozer van 18.
[ afbeelding ]
Hey meisje.quote:
Nee, ik slik.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Was jij dat meisje wat aan snowballing deed?
Eensch.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Publieke instanties en openingstijden, ik kots erop
haha 50 boekt die pop eruit swaquote:
wie ben jij in godsnaamquote:Op maandag 15 februari 2010 17:24 schreef KingChronic het volgende:
[..]
haha 50 boekt die pop eruit swasamen met bertje
quote:
Net als TNT pakkettendienst. Ze komen langs als je op je werk zit, dus proberen ze het de dag erop, als je eveneens op het werk zit. Daarna kun je hem op het postkantoor afhalen, die ook alleen maar open is als je op het werk zit, of je moet het zaterdag voor 12 uur doen, maar ja, dan staan al die mensen daar die ook doordeweeks geen reet kunnen regelen en concertgangers die kaartjes kopen etc.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
En ook als je iets wil laten maken, dan komen ze tussen 8 en 5 (bij wijze van spreken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |