quote:Op maandag 15 februari 2010 15:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij Saw gaat het ook gewoon meer om die puzzles/marteltuigen. Hoe ziek ben je als je dat soort dingen kan bedenken?Dat is leuk aan Saw. Voor verhaal hoef je niet te kijken nee.
[..]
Eliza Dushku?
Ik heb 1 in de bios gezien en op dvd, heerlijke film.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:58 schreef Broekpaling het volgende:
Wrong turn.Dat is nog erger dan saw.
![]()
Nummer 3, komt die chick in die lelijke nieuwe mustang aan. Die troll met z'n bijl HAK zo doormidden, zie je een paar darmen vallen.![]()
Die meid uit de 1e was wel knap.
Jij moet zeker oppassen!quote:
Ik wist niet dat er al een 2e deel was.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:13 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ga eens snel Cabin Fever 2 kijken, Vette film als je van horror houdt, goorder dan SAW!
quote:
Vorige week gereleased op zie internetz, je kan m vinden op rlslogquote:Op maandag 15 februari 2010 16:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er al een 2e deel was.
Er is ook een oude horror die zo echt oogte dat er een rechtszaak tegen de producer was gespannen omdat ze dachten dat ze echt dood waren.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb 1 in de bios gezien en op dvd, heerlijke film.Ik heb 2 en 3 niet gezien, maar heb ook niet het idee dat ik daarmee iets mis.
Er is trouwens ook zo'n film die echt helemaal nageaapt is van Wrong Turn.. The hills have eyes volgens mij.
cannibal holocaust?quote:Op maandag 15 februari 2010 16:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er is ook een oude horror die zo echt oogte dat er een rechtszaak tegen de producer was gespannen omdat ze dachten dat ze echt dood waren.![]()
Moesten alle acteurs inde rechtbank verschijnen om te bewijzen dat iedereen nog leeft.
Er waren wel in het echt een paar dieren afgeslacht.
Nick zit op mn schoot en Eef is film aan het kijken, ik ben vrouw ik kan meerdere dingen tegelijk jeweetzquote:Op maandag 15 februari 2010 16:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]dan zou ik jou niet als oppasser hebben aangezien je de hele dag zit te fokken
Nice! Ff zoeken.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:14 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Vorige week gereleased op zie internetz, je kan m vinden op rlslog
Waarom moet er toch overal een deel 2 van komen.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:13 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ga eens snel Cabin Fever 2 kijken, Vette film als je van horror houdt, goorder dan SAW!
Die begon goed, totdat ik die draak of wat het moest voorstellen zag. Toen heb ik 'm gelijk uitgezet.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:18 schreef KingChronic het volgende:
jeeper creeper is pas eng auwe ik zeg jullie
Hahahaa mijn god. Zal wel weer in Amerika geweest zijn he.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er is ook een oude horror die zo echt oogte dat er een rechtszaak tegen de producer was gespannen omdat ze dachten dat ze echt dood waren.![]()
Moesten alle acteurs inde rechtbank verschijnen om te bewijzen dat iedereen nog leeft.
Er waren wel in het echt een paar dieren afgeslacht.
Die kop van Justin Long kon ik sowieso al niet serieus nemen.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die begon goed, totdat ik die draak of wat het moest voorstellen zag. Toen heb ik 'm gelijk uitgezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |