Trustequote:
Ja geweldig....quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi hé die signalen van je lichaam.
ik heb hetzelfde ooit gedaan met een vlleswarensnijmachine in de slagerij. Dat deed echt veel minder pijn. Denk omdathet scherper is.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kun je beter een stuk(je) van je duim afknippen.(Ja, ik ken dat gevoel)
quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde ooit gedaan met een vlleswarensnijmachine in de slagerij. Dat deed echt veel minder pijn. Denk omdathet scherper is.
Ach, die springt echt niet van 7 bruggen tegelijkquote:Op maandag 15 februari 2010 23:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ze maar niet teveel van die pillen gebruikt.
ramboquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb dat stuk toen gewoon weer op mijn duim gelegd en een pleister er op gedaan. Ziet er weer normaal uit.
Ik zit nog steeds in de uitlachfasequote:Op maandag 15 februari 2010 23:57 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb echt best wel een flink stuk van mijn rechterduim afgeraspt![]()
En ik lachte altijd mensen uit die zoiets doen... Het is dus toch mogelijk en doet ziek veel pijn, ben door alle huidlagen (en dus veel zenuwen) heen
![]()
trouwens, typen met één hand gaat moeilijk en traag, laat staan met links
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach, die springt echt niet van 7 bruggen tegelijk
- Blowen --> suf, niets aanquote:Op maandag 15 februari 2010 23:49 schreef lubje25 het volgende:
Ik heb wel een beetje geëxperimenteerd met het een en ander. Blowen werd ik alleen maar sloom en slaperig van.
Eerder teveelquote:
quote:
Ik zou geen van allen (meer) willen doen. Misschien ben ik te bang voor de effecten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
- Blowen --> suf, niets aan
- weed uit een pijpje(1x gedaan) ---> geweldig lekker stoned
- paddo's --> echt supertof!Meerdere malen gedaan maar zie ik mezelf niet gauw weer doen.
Dat zeker.quote:
over lichaamssignalen gesproken.quote:
Dat lijkt mij erg.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:14 schreef lubje25 het volgende:
[..]
over lichaamssignalen gesproken.
Mijn vader heeft een beenprothese, toen ie 17 was raakte hij betrokken bij een auto-ongeluk. Zijn rechterbeen is tot boven zijn knie geamputeerd. Hij heeft regelmatig last van fantoompijn. Zo bizar, pijn in een been dat je niet meer hebt...
Blowen --> suf, niets aanquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
- Blowen --> suf, niets aan
- weed uit een pijpje(1x gedaan) ---> geweldig lekker stoned
- paddo's --> echt supertof!Meerdere malen gedaan maar zie ik mezelf niet gauw weer doen.
reden genoeg om het niet proberen. Vooral paddo's niet. Want die versterken gevoelens en als je denk dat het niet goed gaat, dan is de kans ook heel groot dat het niet goed gaat.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou geen van allen (meer) willen doen. Misschien ben ik te bang voor de effecten.
is het ook.quote:
Dan hou ik het wel bij alcohol en tabak.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
reden genoeg om het niet proberen. Vooral paddo's niet. Want die versterken gevoelens en als je denk dat het niet goed gaat, dan is de kans ook heel groot dat het niet goed gaat.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:19 schreef lubje25 het volgende:
[..]
is het ook.
Heb mijn pa eens op zijn duim zien slaan met een hamer. Au zei hij. Verder niets.
Met fantoompijn heb ik m jankend op een stoel zien zitten, grijpend naar het been dat er niet meer is.![]()
Sorry, geen lichte kost dit.
Ik niet, heb bijna een jaar een scheve vinger gehadquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb dat stuk toen gewoon weer op mijn duim gelegd en een pleister er op gedaan. Ziet er weer normaal uit.
ik wilde appelpannekoeken maken voor sheepquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds in de uitlachfase
het verliezen zelf is niet erg, alleeen de pijn?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:23 schreef Cobra4 het volgende:
Wat dat betreft zijn er 2 dingen waar ik echt bang voor ben. Mijn gezichtsvermogen verliezen; want lezen is mijn grootste hobby en fantoom pijn na het verlies van een lichaamsdeel.
Ik denk dat je zeker verder kunt leven als je een lichaamsdeel verliset. Maar als je dan pijn blijft houden op de plek waar dat deel zat.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
het verliezen zelf is niet erg, alleeen de pijn?
k word liever doof dan blind, als ik moet kiezen
niemand wil zn been kwijtraken maar met een protese kan je zo'n beetje alles wat je met een 'normaal' been ook kon. en die pijn kan je niks tegen doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
het verliezen zelf is niet erg, alleeen de pijn?
ik ook.quote:k word liever doof dan blind, als ik moet kiezen
ja oke, maar het ledemaat verliezen is al niet niks. Maar fantoompijn maakt t natuutlijk erger...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk dat je zeker verder kunt leven als je een lichaamsdeel verliset. Maar als je dan pijn blijft houden op de plek waar dat deel zat.
Slaapsequote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:32 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga naar bed. Wens me succes met de bijbehorende rituelenTrusten
't Is echt apart. Als mijn pa zijn ogen dicht doet en ik houd mijn hand op ongeveer een centimeter afstand van zijn prothese dan weet hij(zonder het te zien) waar ik mijn hand houd. Bijvoorbeeld de tenen, kuit, enkel etcquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk dat je zeker verder kunt leven als je een lichaamsdeel verliset. Maar als je dan pijn blijft houden op de plek waar dat deel zat.
Wat je ook normaal doet met die duim, doe dat nu niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:32 schreef B.ertha het volgende:
trustequote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:32 schreef B.ertha het volgende:
Staat al op Nederland 1, de tv.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:34 schreef Yurithemaster het volgende:
voor de wakkerblijvers de 500m mannen is begonnen
quote:
Dat heb ik ook. (Maar ik mis geen lichaamsdelen.)quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:34 schreef lubje25 het volgende:
[..]
't Is echt apart. Als mijn pa zijn ogen dicht doet en ik houd mijn hand op ongeveer een centimeter afstand van zijn prothese dan weet hij(zonder het te zien) waar ik mijn hand houd. Bijvoorbeeld de tenen, kuit, enkel etc
Net alsof die de warmte voelt of zo.
Volgens mijn natuurkundeboek kon Europa ook beter overstappen van 50 Hz op een andere frequentie, omdat 50Hz zo'n beetje de dodelijkste frequentie was die men had kunnen kiezenquote:Op maandag 15 februari 2010 13:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als in de US men over zou stappen op 230v zou dat ook enorme besparingen opleveren, alleen moeten dan een hoop mensen hun apparaten weg flikkeren.
Moet alle electrische apparatuur dan vervangen worden?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens mijn natuurkundeboek kon Europa ook beter overstappen van 50 Hz op een andere frequentie, omdat 50Hz zo'n beetje de dodelijkste frequentie was die men had kunnen kiezen. Nu switchen is alleen zo goed als onmogelijk, want goedkoop is het niet
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:57 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb echt best wel een flink stuk van mijn rechterduim afgeraspt![]()
En ik lachte altijd mensen uit die zoiets doen... Het is dus toch mogelijk en doet ziek veel pijn, ben door alle huidlagen (en dus veel zenuwen) heen
![]()
trouwens, typen met één hand gaat moeilijk en traag, laat staan met links
Ik heb een keer een paar millimeter van mijn rechterwijsvinger afgesneden met een soort rasp. De dag dat ik van Lowlands terug kwam leek me een uitstekend moment om dat ding uit te proberen, wat niet zo bleek te zijnquote:Op maandag 15 februari 2010 23:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kun je beter een stuk(je) van je duim afknippen.(Ja, ik ken dat gevoel)
Als ik terug kom van LL doe ik meestal de hele maandag niets meer, behalve schijten, douchen en slapen danquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een keer een paar millimeter van mijn rechterwijsvinger afgesneden met een soort rasp. De dag dat ik van Lowlands terug kwam leek me een uitstekend moment om dat ding uit te proberen, wat niet zo bleek te zijn. Anderhalf jaar later kan je het met goed kijken nog steeds een beetje zien, al is het vrij goed terug gegroeid
in principe wel maar niet van hartequote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:04 schreef Cobra4 het volgende:
Jij schijt niet op LL?
Zijn de omstandigheden dan zo slecht?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:06 schreef lubje25 het volgende:
[..]
in principe wel maar niet van harte
nee, helemaal niet. Voor een festival is het juist heel goed geregeld. Maar zoals je thuis kakt, kak je nergens.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zijn de omstandigheden dan zo slecht?
Ik poep overal.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:12 schreef lubje25 het volgende:
[..]
nee, helemaal niet. Voor een festival is het juist heel goed geregeld. Maar zoals je thuis kakt, kak je nergens.
You said it!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:02 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Als ik terug kom van LL doe ik meestal de hele maandag niets meer, behalve schijten, douchen en slapen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |