Als je maar niet denkt dat een staande houding ook 95 euro op brengt.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
Net staande gehouden door de politie
Ze waren op zoek naar 2 mannen met donkere kleding. Ze wisten nog niet waarvoor maar schijnbaar waren ze dezelfde kant opgelopen als wij. 1 auto...2 autos...aanscheurend busje
Ik zeg: "We komen net bij een optreden vandaan, hier zijn de kaartjes". Dat was samen met mijn paspoort wel genoeg
Wie mag het zijn dan?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Mevrouw hierboven en de foto hieronder zijn uit mijn jeugd:
[ afbeelding ]
Kom ze net min of meer toevallig tegen.
De persoon rechts op de foto is inmiddels wereldberoemd in Nederland...
Eh wat? Je bedoelt als ik mijn paspoort niet bij me had gehad?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat een staande houding ook 95 euro op brengt.
Mijn trainer werd kwaad. Rhino en Jill ook. Maar die denken er nu wel over om ook weg te gaan.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat was de reactie op jouw beslissing?
Nee, ivm een onterechte staandehouding.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eh wat? Je bedoelt als ik mijn paspoort niet bij me had gehad?
Ohja, legde even de link nietquote:Op maandag 15 februari 2010 22:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, ivm een onterechte staandehouding.
quote:
OK, neem de apparatuur wel mee...quote:Rigoreus
Blauw
Open
Iedereen is van de wereld
Atlanta
Straat
Mijn land
Nachttrein
Vrouw
Vier Seizoenen
Kind van de maan(denk ik)
Sterven op de planken(cover van Clouseau)
En nog een hoop nummers. Al met al 2 uur opgetreden met een stukje akoestisch
Vanwege de zelfde problemen?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn trainer werd kwaad. Rhino en Jill ook. Maar die denken er nu wel over om ook weg te gaan.
Andre Hazes leeft!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
[..]
OK, neem de apparatuur wel mee...
Jill wel. Jill was de dame die ik gister moest kalmeren en gefocust moest krijgen. Jill vind ook dat het niet leuk wat er gezegd is tegen mij en snapt dat ik niet meer met die 'vrienden' wil trainen. Rhino en ik zijn al knipperlichtmaatjes sinds we 7 jaar oud zijn.quote:
Je kent hem niet?quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jill wel. Jill was de dame die ik gister moest kalmeren en gefocust moest krijgen. Jill vind ook dat het niet leuk wat er gezegd is tegen mij en snapt dat ik niet meer met die 'vrienden' wil trainen. Rhino en ik zijn al knipperlichtmaatjes sinds we 7 jaar oud zijn.
quote:
Ik ken hem niet neequote:Op maandag 15 februari 2010 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kent hem niet?
Was vroeger (zoals op foto 1) één van mijn maatjes, wilde avonturen met hem beleefd.
Nu doet hij vooral met zichzelf...
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had 'ie verkering met de dochter van Willeke van Ammelrooy en ik had geen idee daarvan.
Vraagt 'ie: Ga je effe mee naar het huis van m'n meissie?
Ik vond het OK en we lopen vanaf het Leidseplein, door het Vondelpark naar het Concertgebouw.
Vlak daarachter loopt 'ie een tuin in en haalt een sleutel uit z'n zak.
Ik kijk op het naambordje en lees: M. Bakker & W. van Ammelrooy.
Ik denk: WTF... Staan we als 2 skinheads bij het huis van 2 van dat soort figuren.
Dennis doet de deur open en brult: 'Ik ben thuis!!!'
Geen reactie, niemand thuis. Ik was in shock...
Dennis pakt vlak daarna een basgitaar, sluit die aan op de versterker en slaat op de snaren. Hij had dat ding volgens mij nog nooit in handen gehad. Zware dreunen trillen door het huis...
Flikkert er van een kast een porseleinen vaas naar beneden, boven op de stereo.
Dennis kijkt wat sip en zegt: 'Kom we gaan, niets te beleven hier...'
Het zou zo in een film kunnenquote:Op maandag 15 februari 2010 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had 'ie verkering met de dochter van Willeke van Ammelrooy en ik had geen idee daarvan.
Vraagt 'ie: Ga je effe mee naar het huis van m'n meissie?
Ik vond het OK en we lopen vanaf het Leidseplein, door het Vondelpark naar het Concertgebouw.
Vlak daarachter loopt 'ie een tuin in en haalt een sleutel uit z'n zak.
Ik kijk op het naambordje en lees: M. Bakker & W. van Ammelrooy.
Ik denk: WTF... Staan we als 2 skinheads bij het huis van 2 van dat soort figuren.
Dennis doet de deur open en brult: 'Ik ben thuis!!!'
Geen reactie, niemand thuis. Ik was in shock...
Dennis pakt vlak daarna een basgitaar, sluit die aan op de versterker en slaat op de snaren. Hij had dat ding volgens mij nog nooit in handen gehad. Zware dreunen trillen door het huis...
Flikkert er van een kast een porseleinen vaas naar beneden, boven op de stereo.
Dennis kijkt wat sip en zegt: 'Kom we gaan, niets te beleven hier...'
Op dit moment alleen Jill denk ik. Rhino is een beetje een eigenheimer.quote:
http://www.dikkedennis.nl/index2.htmquote:
Net als jij dus.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op dit moment alleen Jill denk ik. Rhino is een beetje een eigenheimer.
Hij is compleet gestoord nu, heeft z'n door coke zwaar aangetaste neusschotje op sterk water staan in z'n tattoo-shop. En hij kan absoluut niet tatoëren...quote:
Klopt! Daarom zijn we af en aan vrienden. Soms hebben we genoeg van elkaar. Zien we elkaar enkele maanden/jaren niet.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:25 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga nog even TV kijken en dan m'n nest in.
En voor de nachtploeg:
Mocht PS nog springneigingen hebben, vang d'r dan even op...
Om, op het moment dat jullie elkaar weer zien, als oude vrienden verder te gaan?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt! Daarom zijn we af en aan vrienden. Soms hebben we genoeg van elkaar. Zien we elkaar enkele maanden/jaren niet.
Meestal zo: He lang niet gezien! Biertje doen? En dan weer verder idd.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Om, op het moment dat jullie elkaar weer zien, als oude vrienden verder te gaan?
Als ze maar niet teveel van die pillen gebruikt.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:27 schreef Nembrionic het volgende:
Het komt allemaal wel goed met PS hoor
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Meestal zo: He lang niet gezien! Biertje doen? En dan weer verder idd.
Dubbel duifjes?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ze maar niet teveel van die pillen gebruikt.
Yab Yum?quote:
ook de naam voor XTCquote:
Ah, ik zou het niet weten. Ik weet niks van dat spul.quote:
Ik heb het nooit gebruikt. Allen een paar keer geblowd. Maar dat was geen succes.....quote:Op maandag 15 februari 2010 23:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, ik zou het niet weten. Ik weet niks van dat spul.
Ik heb 1 x een joint gerookt. Voelde niks en daarna nooit meer aangeraakt.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gebruikt. Allen een paar keer geblowd. Maar dat was geen succes.....
Ik werd helemaal paranoia en dacht dat mensen mij wilde vermoorden enz....quote:Op maandag 15 februari 2010 23:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb 1 x een joint gerookt. Voelde niks en daarna nooit meer aangeraakt.
Slikte je toen al Ritalin?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik werd helemaal paranoia en dacht dat mensen mij wilde vermoorden enz....
Nee. Daarom raak ik nu ook helemaal geen drugs meer aan.quote:
Slimme zet.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee. Daarom raak ik nu ook helemaal geen drugs meer aan.
Dat heb ik met alcohol. Of ik val in slaap of ik ga over mijn nek en kan opnieuw beginnen met drinken. Bezopen kan ik niet worden.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:49 schreef lubje25 het volgende:
Ik heb wel een beetje geëxperimenteerd met het een en ander. Blowen werd ik alleen maar sloom en slaperig van.
Ik kan er de laatste tijd steeds slechter tegen merk ik. Iedere keer als ik heb doorgehaald sta ik nu te kotsen.....quote:Op maandag 15 februari 2010 23:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat heb ik met alcohol. Of ik val in slaap of ik ga over mijn nek en kan opnieuw beginnen met drinken. Bezopen kan ik niet worden.
Dan kun je beter een stuk(je) van je duim afknippen.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:57 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb echt best wel een flink stuk van mijn rechterduim afgeraspt![]()
En ik lachte altijd mensen uit die zoiets doen... Het is dus toch mogelijk en doet ziek veel pijn, ben door alle huidlagen (en dus veel zenuwen) heen
![]()
trouwens, typen met één hand gaat moeilijk en traag, laat staan met links
Mooi hé die signalen van je lichaam.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kan er de laatste tijd steeds slechter tegen merk ik. Iedere keer als ik heb doorgehaald sta ik nu te kotsen.....
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:57 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb echt best wel een flink stuk van mijn rechterduim afgeraspt![]()
En ik lachte altijd mensen uit die zoiets doen... Het is dus toch mogelijk en doet ziek veel pijn, ben door alle huidlagen (en dus veel zenuwen) heen
![]()
trouwens, typen met één hand gaat moeilijk en traag, laat staan met links
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |