quote:Op maandag 15 februari 2010 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, je bent nu nog meer Mr. Anonimous...
Okay! Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Zal voor jou binnenkort wel eens een anonieme avatar maken...
En niet in zwedenquote:Op maandag 15 februari 2010 19:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ook niet in een wasserette? En geen rare foto's? Gelukkig
quote:Op maandag 15 februari 2010 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
Bitterkoekjes moet je ook bij de echte bakker kopen.
Om kwart voor tien 's avonds?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Iemand een Espresso?
Cuban Blend of Etheiopian Blend?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Om kwart voor tien 's avonds?![]()
Ja, waarom ook niet.
Cuban aub.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Cuban Blend of Etheiopian Blend?
quote:
Neem d'r mee...quote:Op maandag 15 februari 2010 21:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Beslissing is genomen. Ik ga weg bij mijn vechtsportschool...... Wel jammer dat ik dan Nina Hagen II niet meer zie.
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Beslissing is genomen. Ik ga weg bij mijn vechtsportschool...... Wel jammer dat ik dan Nina Hagen II niet meer zie.
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kan zij niet mee naar de vechtsportschool waar jij nu naar toe gaat/ zelf gaat beginnen?
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:00 schreef MadMaster het volgende:
Al wat gehoord van je inschrijving voor die whisky-trip?
Ik niet in ieder geval...
Hoe dan ook. Als ik maar op de hoogte kan blijven over de ontwikkelingen rond Nina Hagen II.quote:
Er staat natuurlijk wel in de voorlopige bevestigingsmail:quote:Op maandag 15 februari 2010 22:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen nieuws.
Ik ga van de week maar eens bellen/mailen.
Jij kent 'r?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe dan ook. Als ik maar op de hoogte kan blijven over de ontwikkelingen rond Nina Hagen II.
Nog niet.quote:
Je hebt gelijk. Ik wacht nog wel even.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er staat natuurlijk wel in de voorlopige bevestigingsmail:
"Wij streven er naar uw bericht binnen 5 dagen te beantwoorden".
Dan is checken na 11 werkdagen wel wat snel...
Of zij mee wil naar de andere school hoor ik vrijdag. Ik vermoed als ik ooit een eigen sportschool open dat ze dan wel daar komt trainen.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kan zij niet mee naar de vechtsportschool waar jij nu naar toe gaat/ zelf gaat beginnen?
Ik zou het ook jammer vinden als ik haar niet meer zag.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe dan ook. Als ik maar op de hoogte kan blijven over de ontwikkelingen rond Nina Hagen II.
You got picture?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zou het ook jammer vinden als ik haar niet meer zag.
Kun jij trouwens niet, onder het mom van "verbetering van arbeidskansen" op kosten van het Rijk een instructeurs diploma gaan halen?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of zij mee wil naar de andere school hoor ik vrijdag. Ik vermoed als ik ooit een eigen sportschool open dat ze dan wel daar komt trainen.
Nee, wel gevraagd of dat mocht voor Cobra maar dat wou ze niet....quote:
Wat een arrogante bitch...quote:Op maandag 15 februari 2010 22:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, wel gevraagd of dat mocht voor Cobra maar dat wou ze niet....
Daar ben ik over bezig. I'll keep you posted.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun jij trouwens niet, onder het mom van "verbetering van arbeidskansen" op kosten van het Rijk een instructeurs diploma gaan halen?
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daar ben ik over bezig. I'll keep you posted.
Eerder een verlegen 19 jarige.quote:
Een verlegen punker die aan vechtsporten doet?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eerder een verlegen 19 jarige.
Dat moet gewoon pijn doen.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik begrijp waarom zij een borstverkleining heeft laten doen.
Het lijkt me niet fijn als je bij ieder slag het idee hebt dat er 10 kilo van je lijf gerukt wordt...
Ze is een aparte maar wel zeer lief en geestig.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een verlegen punker die aan vechtsporten doet?
Dat is net zoiets als een zoute suikerspin...
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze is een aparte maar wel zeer lief en geestig.
Is dat Elwan Akyildiz?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Mevrouw hierboven en de foto hieronder zijn uit mijn jeugd:
[ afbeelding ]
Kom ze net min of meer toevallig tegen.
De persoon rechts op de foto is inmiddels wereldberoemd in Nederland...
Ik zal mijn best doen.quote:
haha, dus bij mij denk je aan een varkenquote:Op maandag 15 februari 2010 19:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik associeer mensen op Fok! altijd met hun plaatje dus als je daar niet op lijkt valt het allemaal wel mee. En godzij dank zijn er nog digibeten.....
Nee aan poker. Dat varken staat er pas sindskort tussen...quote:Op maandag 15 februari 2010 22:34 schreef lubje25 het volgende:
[..]
haha, dus bij mij denk je aan een varken
nee hoor vanaf begin af aan alquote:Op maandag 15 februari 2010 22:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee aan poker. Dat varken staat er pas sindskort tussen...
Oh dan viel het nooit op.quote:
quote:
Ik blijf nog tot het eind van de maand maar ik heb wel vandaag gezegd dat ik dus per 1 maart er niet meer ben.quote:
Wat was de reactie op jouw beslissing?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik blijf nog tot het eind van de maand maar ik heb wel vandaag gezegd dat ik dus per 1 maart er niet meer ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |