Da's design... schijnt ook zo te zijn bij de Zune. Ik denk om duidelijk te maken dat je naar links en rechts kunt scrollen?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:43 schreef retorbrapi het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Is het nou echt zo moeilijk om alle tekst IN het scherm te tonen? Wtf moet je nou met 'eople', 'tures' en 'sic+vid'?
Ik kan gewoon gratis met .NET apps maken voor WinMo.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bij Android is 't 25 dollar.
Nouja, je mag bij Android wel gratis apps maken, maar dan mag je ze niet in de Market zettenquote:Op maandag 15 februari 2010 18:45 schreef Juicyhil het volgende:
Ik kan gewoon gratis met .NET apps maken voor WinMo.
Oooh, dat zal bij WinMo ook vast wel zo zijn, dat je moet dokken om je app in de marketplace te zetten. Staan overigens hartstikke weinig applicaties inquote:Op maandag 15 februari 2010 18:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nouja, je mag bij Android wel gratis apps maken, maar dan mag je ze niet in de Market zetten.
Ik hoef er geen Apollo raket mee te kunnen lanceren. Altijd dat gelul over meer kunnen, terwijl het allemaal nonfuncties zijn.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Functioneel is het een perfect besturingssysteem.
Ik kan er meer dan dat OSX iPhone en Android
Wat dacht je van Excel, Powerpoint e.d.. Je kan dat ding in een domein hangen. Tethering, daarover was er zoveel gezeik bij de iPhone. Bij WinMo kan het al jaren.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:51 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik hoef er geen Apollo raket mee te kunnen lanceren. Altijd dat gelul over meer kunnen, terwijl het allemaal nonfuncties zijn.
Waarom zou je dat willen? Zoiets moet gewoon geabstraheerd worden.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:54 schreef Juicyhil het volgende:
Ik kan gewoon bestanden benaderen via de verkenner.
quote:Op maandag 15 februari 2010 18:57 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Zoiets moet gewoon geabstraheerd worden.
Nee, serieus. Waarom zou je dat willen? Als je geen verkenner op je telefoon hebt betekent dat natuurlijk niet dat je er alleen maar mee kan bellen.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mensen die alleen maar bellen met een telefoon die kunnen beter bij hun Symbian toestelletje blijven.
Exchange support zijn ook geen probleem voor iPhone OS en Android. Verder zijn er gewoon File Explorer apps, maar waarom zou je dat nou veel handiger vinden? Daarnaast is de dramatische Windows 3.11-UI die niet geoptimaliseerd is voor vingerbediening al voldoende reden om geen woorden eraan vuil te maken. Kom nou niet met het argument met 'zakelijke interface', want waarom zou je ook als zakelijke gebruiker getergd willen worden met dit stuk non-usability uit 1992?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat dacht je van Excel, Powerpoint e.d.. Je kan dat ding in een domein hangen. Tethering, daarover was er zoveel gezeik bij de iPhone. Bij WinMo kan het al jaren.
Ik kan gewoon bestanden benaderen via de verkenner. Hier noem ik maar een klein deel van de nuttige functies die WinMo te bieden heeft itt andere mobiele besturingssystemen.
Klopt, het is dan ook niet erg lucratief als developer om voor Windows Mobile te gaan ontwikkelen. Zal je ook ontzettend veel geld gaan opleveren, zonder een fatsoenlijke appstorequote:Op maandag 15 februari 2010 18:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Staan overigens hartstikke weinig applicaties in
Wat dacht je van een stylus?quote:Op maandag 15 februari 2010 19:17 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Exchange support zijn ook geen probleem voor iPhone OS en Android. Verder zijn er gewoon File Explorer apps, maar waarom zou je dat nou veel handiger vinden? Daarnaast is de dramatische Windows 3.11-UI die niet geoptimaliseerd is voor vingerbediening al voldoende reden om geen woorden eraan vuil te maken. Kom nou niet met het argument met 'zakelijke interface', want waarom zou je ook als zakelijke gebruiker getergd willen worden met dit stuk non-usability uit 1992?
[ afbeelding ]
Je kunt natuurlijk overigens wel al 10 jaar lang met een stylus werken en geen enkel gevoel voor smaak of vormgeving hebben, dan heb ik niks gezegd.
Precies, die stylus. Terug naar 1997 jij.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat dacht je van een stylus?
Een resistief scherm was ook nooit bedoeld voor vingers.
Pas in Windows Mobile 6.5 werd een capacitief scherm ondersteund. Echter word 6.5 meer als 'tussen'-release gezien.
Jammer jôh, het lijkt er op dat wimo7 ook niet kan multitasken.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:02 schreef Misan het volgende:
nice, een iPhone die wèl kan multitasken
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:54 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jammer jôh, het lijkt er op dat wimo7 ook niet kan multitasken.
Ik ben wel aangenaam verrast eigenlijk. Goede concurrentie, houdt Apple scherp.
Ben wel benieuwd hoe dat gaat worden.quote:Multitasking wordt niet ondersteund in de nieuwe versie van Windows Mobile. In plaats daarvan zijn 'hubs' gekomen, die de rol vervult van aggregator van content vanuit diverse bronnen, zoals de pc, Facebook, Hotmail en meer webbased-diensten. Deze 'hubs' spelen een grote rol in het nieuwe mobiele OS. Een van die hubs is People, de contactenapplicatie van Windows Phone 7. De contactenapplicatie integreert met Outlook, Facebook en Hotmail. Andere hubs zijn onder meer bedoeld voor muziek en gaming,
En Androidquote:Op maandag 15 februari 2010 19:54 schreef nietzman het volgende:
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En Android.
En Palm.
M'goed, je kunt dus blijkbaar bij deze WinPhone niet zelf besluiten of je een handig progje/appje op de achtergrond laat draaien... Je bent overgeleverd aan wat Microsoft zélf in de foon stopt? #fail
Dat lijkt me zeer sterk dat je geen applicaties kunt bouwen hiervoor.quote:
niet? wat een kutapparaat danquote:Op maandag 15 februari 2010 19:54 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jammer jôh, het lijkt er op dat wimo7 ook niet kan multitasken.
Iets niet kunnen is een pre?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:32 schreef retorbrapi het volgende:
Geen multitasking? Geen Flash? Beginnen ze het dan eindelijk te snappen?
Engadget heeft een mooie hands-on, daarin zie je dat die hubs (die blokjes op de home page) als het ware je starg menu zijn. Het is wel dat iets blijft staan als je het hebt afgesloren,net zoals muktitaskingquote:
Multitasking is op een mobiel apparaat een onnodig zware belasting voor de processor en de batterij, omdat je meestal toch alleen met 1 applicatie tegelijk bezig bent en je de meeste problemen van het niet kunnen multitasken kunt oplossen op andere manieren (bijv. de state van de app opslaan bij het afsluiten of push notifications, alhoewel iets dergelijks er nog niet is voor WM).quote:Op maandag 15 februari 2010 23:31 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Iets niet kunnen is een pre?![]()
How?
Onzin. Ballmer zei heel duidelijk (met een sneer naar Apple) dat ze absoluut geen bezwaar hebben tegen Flash op het toestel. Maar dat het nog uit zou komen zonder flash ondersteuning.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:24 schreef retorbrapi het volgende:
Het niet ondersteunen van Flash is een sterke zet van Microsoft. Hoe meer bedrijven een vuist maken hoe eerder fatsoenlijke alternatieven als HTML5 gemeengoed worden.
en er is natuurlijk altijd nog microsoft silverlight, daar kan vast ook iets mobiels van worden gebakken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 05:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Onzin. Ballmer zei heel duidelijk (met een sneer naar Apple) dat ze absoluut geen bezwaar hebben tegen Flash op het toestel. Maar dat het nog uit zou komen zonder flash ondersteuning.
zal vanavond eens kijkenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Engadget heeft een mooie hands-on, daarin zie je dat die hubs (die blokjes op de home page) als het ware je starg menu zijn. Het is wel dat iets blijft staan als je het hebt afgesloren,net zoals muktitasking
I Feel your painquote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:56 schreef Vince_Taylor het volgende:
Die gaat het dus NIET doen op mijn xperia X1...
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:56 schreef Vince_Taylor het volgende:
Die gaat het dus NIET doen op mijn xperia X1...
Je koopt een Sony Ericsson die al verouderd is bij de release en je bent verbaasd dat deze geen updates krijgt?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:22 schreef Gras_eter het volgende:
[..]
I Feel your pain
*Is ook bezitter van deze telefoon
Net als apple!quote:Op maandag 15 februari 2010 20:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En Android.
En Palm.
M'goed, je kunt dus blijkbaar bij deze WinPhone niet zelf besluiten of je een handig progje/appje op de achtergrond laat draaien... Je bent overgeleverd aan wat Microsoft zélf in de foon stopt? #fail
Beetje vreemd toch om het niet kunnen multitasken als een pre te betitelen, omdat het o.a. de batterij snel leegtrekt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:24 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Multitasking is op een mobiel apparaat een onnodig zware belasting voor de processor en de batterij, omdat je meestal toch alleen met 1 applicatie tegelijk bezig bent en je de meeste problemen van het niet kunnen multitasken kunt oplossen op andere manieren (bijv. de state van de app opslaan bij het afsluiten of push notifications, alhoewel iets dergelijks er nog niet is voor WM).
Hoezo was die verouderd tijdens de release?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Je koopt een Sony Ericsson die al verouderd is bij de release en je bent verbaasd dat deze geen updates krijgt?
lol
Ware het niet dat 95% van de gebruikers geen idee heeft wat multitasken uberhaupt inhoudt, met als gevolg dat zij misschien wel 4 of meer applicaties op de achtergrond laten draaien met alle desastreuze gevolgen voor de batterijduur en de soepelheid van het OS van dien.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:31 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Beetje vreemd toch om het niet kunnen multitasken als een pre te betitelen, omdat het o.a. de batterij snel leegtrekt.
Uiteindelijk is het als gebruiker toch veel prettiger of je kan beslissen wel of niet te multitasken? Dat je batterij sneller leegraakt is dan een gegeven, maar daar kan je dan voor kiezen of niet voor kiezen.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:39 schreef Juicyhil het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)-phone-7-series.html
Hoe wéét je dat in godsnaam?quote:Het is zowel grafisch als functioneel een prima besturingssysteem.
Misschien video`s kijken?quote:
Mensen die zich belachelijk maken omdat ze normaal altijd hun Iphone pijpen en vergeten dat er meer isquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:33 schreef nietzman het volgende:
Lekker oordeel vellen op een content driven interface die nu nog gevuld is met foto's van professionele fotograven. Vooral bij een interface als deze is het nog maar de vraag hoe het zich in de echte wereld gaat houden.
Ik las het net ook idd. Wel Flash voor 7 dus.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:07 schreef het_fokschaap het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)s-phone-7-serie.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |