quote:Op maandag 15 februari 2010 13:48 schreef Nass het volgende:
[..]
Komt ie niet.
En ik hoop dat Windows 7 met geen enkel oude mobiel compitable is, ga eens mee met de tijd
Niet heel vernieuwend?quote:Op maandag 15 februari 2010 15:35 schreef kree het volgende:
ik zit effe die stream te kijken.
Maar niet echt heel vernieuwend als je het mij vraagt.
De UI is ook lelijk.
quote:Op maandag 15 februari 2010 16:46 schreef DennisMoore het volgende:
http://gizmodo.com/547180(...)ing-is-different-now
quote:One other word on hardware, in a manner of speaking. Hardware it won't work with? Macs.
Ik vraag mij echt af of het 'decent' is. Internet Explorer zuigt. Zowel op de desktops als op telefoons (WinMo 6.5). Hopelijk hebben ze Mobile IE echt verbeterd.quote:Yes, the browser is Internet Exploder. And yes, the rumor's true: It won't be as fast as Mobile Safari. Not to start. But it's not bad! Hey, least it's got multitouch powers right out of the box. Naturally, you've got multiple browser windows, and you can pin web pages to the Start screen, like any other decent mobile browser.
Het hele UI is vernieuwed, het is eindelijk eens iets anders dan de standaard Iphone-achtige icoontjes.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:37 schreef Gras_eter het volgende:
Ze komen weer in de beurt van Android, Iphone lijkt het. Alleen een beetje jammer dat ze geen vernieuwende innovatieve dingen doen.
Het blijft Windows natuurlijk, maar het moet vast niet moeilijk zijn Google als standaard in te stellen. Ik vind het eigenlijk wel logisch dat ze Live, Bing e.d. als standaard instellen.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:46 schreef DennisMoore het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Het lijkt me een vreselijk inefficient gebruik van de weinige schermruimte die je hebt op een telefoon. Maar misschien is dit wel voor een heel andere doelgroep. Voor het soort mensen dat het liefst een apparaat koopt met maar 1 knop erop.
En de manier waarop je Windows Live, Xbox en Bing wordt opgedrongen...
http://gizmodo.com/547180(...)ing-is-different-now
True. Maar daarbij heb ik altijd nog het idee dat het door engineers is gemaakt, en draait om innovatieve functionaliteit voor de gebruiker. Met dan nog wat subtiele text-ads ergens in beeld, die ik eerlijk gezegd al niet eens meer zie.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:38 schreef Gras_eter het volgende:
Android pusht misschien ook wel een klein beetje Google-diensten
Weet je wel waar over praatquote:Op maandag 15 februari 2010 16:29 schreef kikoooooo het volgende:
MS mist de slag al jaren bij in de Mobile OS markt. Snap ook niet dat mensen nog steeds die WM6 baggerzooi blijven kopen. Ben wel benieuwd wat 7 gaat doen.
Microsoft is groot geworden met namaken. En waarom het wiel opnieuw uitvinden.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bij Microsoft, en bij het nieuwe Microsoft genaamd Apple, heb ik veel meer een marketing- en geldverdienen-gevoel, bloated met onzin die je als gebruiker niet nodig hebt. Als voorbeeld weer MSN Messenger, en iTunes waarbij ik na m'n uitprobeer-installatie op m'n pc volgens mij meteen om m'n creditcard werd gevraagd en waarbij na elke klik werd gevraagd of ik de muziek misschien wilde kopen. Net als trouwens Windows Mediaplayer.
Functioneel is het een perfect besturingssysteem.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:22 schreef Repeat het volgende:
Windows mobile is kak, maarja verstokte nerds blijven het toch wel kopen en verdedigen.
Je hebt daar inderdaad een punt, maar ik vind Bing tegenwoordig een goede zoekmachine en de schreeuwige advertenties zijn daar ook al verleden tijd en MSN heeft maar 1 bannertje beneden. WMP heb ik geen idee van ik gebruik dat al 10 jaar niet ofzo.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
True. Maar daarbij heb ik altijd nog het idee dat het door engineers is gemaakt, en draait om innovatieve functionaliteit voor de gebruiker. Met dan nog wat subtiele text-ads ergens in beeld, die ik eerlijk gezegd al niet eens meer zie.
Bij Microsoft, en bij het nieuwe Microsoft genaamd Apple, heb ik veel meer een marketing- en geldverdienen-gevoel, bloated met onzin die je als gebruiker niet nodig hebt. Als voorbeeld weer MSN Messenger, en iTunes waarbij ik na m'n uitprobeer-installatie op m'n pc volgens mij meteen om m'n creditcard werd gevraagd en waarbij na elke klik werd gevraagd of ik de muziek misschien wilde kopen. Net als trouwens Windows Mediaplayer.
Bij Android is 't 25 dollarquote:Op maandag 15 februari 2010 18:35 schreef Juicyhil het volgende:
Ik vind het overigens zo lame dat je als developer eerst 99 dollar moet dokken voordat je überhaupt een applicatie mag maken.
Kan je ook apps buiten de appstore van Google instaleren?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bij Android is 't 25 dollar.
Yep, je hoeft niet per se via de Google Market te installeren.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:41 schreef Gras_eter het volgende:
Kan je ook apps buiten de appstore van Google instaleren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |