abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 februari 2010 @ 15:33:09 #26
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_78020434
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:48 schreef Nass het volgende:

[..]

Komt ie niet.
En ik hoop dat Windows 7 met geen enkel oude mobiel compitable is, ga eens mee met de tijd
___

Maar goed. Ben in het trotse bezit van een HTC HD2
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_78020527
ik zit effe die stream te kijken.
Maar niet echt heel vernieuwend als je het mij vraagt.
De UI is ook lelijk.
Do what you love, love what you do!
pi_78020646
Ik vind het er anders erg mooi uit zien
pi_78020816
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:35 schreef kree het volgende:
ik zit effe die stream te kijken.
Maar niet echt heel vernieuwend als je het mij vraagt.
De UI is ook lelijk.
Niet heel vernieuwend?

Imo een revolutie voor Windows mobile, en niet alleen Windows Mobile.
lol?
pi_78020843
'Every Windows phone will be like the Zune'
Magische woorden, ik ben om!
lol?
  maandag 15 februari 2010 @ 16:00:12 #31
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_78021336
Is windows 7 mobile eigenlijk gratis voor HTC HD2 eigenaren.? Of moet je hier ook voor betalen? De "normale" variant is natuurlijk niet gratis, maar heb geen verstand van dit gebied..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_78021831
Eerste gedachte: wat een bloated design, te veel witruimte, grote lettertypes... Dezelfde ziekte waar ook MSN Messenger al jaren aan lijdt.

Wel goed dat Microsoft hier z'n eigen ding doen, en een geïntegreerde telefoon maakt. En niet simpel probeert om het gefragmenteerde app(store)-spelletje van Apple mee te spelen .

Ik blijf maar lekker bij Android voorlopig.

En Steve Ballmer *brrrr*
pi_78022087
Goeie vraag van CNET-dame: "Als MS wil dat de software (betaald) door verschillende fabrikanten wordt overgenomen en gebruikt, hoe kan MS dan nog zorgen voor een consistente look/feel etc?"

Het antwoord van Balmer daarop is iets van "Dat loopt wel los, ze weten er nog wel wat bij te programmeren waarbij look/feel onaangetast blijven.

Mja .

Hehehe, en een vraag of er Adobe Flash op draait. Antwoord: nee, maar we hebben er geen bezwaar tegen. .
pi_78022339
MS mist de slag al jaren bij in de Mobile OS markt. Snap ook niet dat mensen nog steeds die WM6 baggerzooi blijven kopen. Ben wel benieuwd wat 7 gaat doen.
  maandag 15 februari 2010 @ 16:37:41 #35
286492 Gras_eter
De ware graseter
pi_78022590
Ze komen weer in de beurt van Android, Iphone lijkt het. Alleen een beetje jammer dat ze geen vernieuwende innovatieve dingen doen.
Echte mannen hebben altijd honger
pi_78022820
Bekijk deze YouTube-video

Het lijkt me een vreselijk inefficient gebruik van de weinige schermruimte die je hebt op een telefoon. Maar misschien is dit wel voor een heel andere doelgroep. Voor het soort mensen dat het liefst een apparaat koopt met maar 1 knop erop.

En de manier waarop je Windows Live, Xbox en Bing wordt opgedrongen...

http://gizmodo.com/547180(...)ing-is-different-now
pi_78023785
quote:
quote:
One other word on hardware, in a manner of speaking. Hardware it won't work with? Macs.

Waarom in godsnaam?

En de manier waarop dat artikel is geschreven... Hebben ze er geld voor gekregen ofzo?

Ik ben trouwens echt benieuwd naar de browser...
quote:
Yes, the browser is Internet Exploder. And yes, the rumor's true: It won't be as fast as Mobile Safari. Not to start. But it's not bad! Hey, least it's got multitouch powers right out of the box. Naturally, you've got multiple browser windows, and you can pin web pages to the Start screen, like any other decent mobile browser.
Ik vraag mij echt af of het 'decent' is. Internet Explorer zuigt. Zowel op de desktops als op telefoons (WinMo 6.5). Hopelijk hebben ze Mobile IE echt verbeterd.

[ Bericht 7% gewijzigd door Wxqpr op 15-02-2010 17:33:22 ]
pi_78023950
quote:
Op maandag 15 februari 2010 16:37 schreef Gras_eter het volgende:
Ze komen weer in de beurt van Android, Iphone lijkt het. Alleen een beetje jammer dat ze geen vernieuwende innovatieve dingen doen.
Het hele UI is vernieuwed, het is eindelijk eens iets anders dan de standaard Iphone-achtige icoontjes.
lol?
  maandag 15 februari 2010 @ 17:38:52 #39
286492 Gras_eter
De ware graseter
pi_78024082
quote:
Op maandag 15 februari 2010 16:46 schreef DennisMoore het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Het lijkt me een vreselijk inefficient gebruik van de weinige schermruimte die je hebt op een telefoon. Maar misschien is dit wel voor een heel andere doelgroep. Voor het soort mensen dat het liefst een apparaat koopt met maar 1 knop erop.

En de manier waarop je Windows Live, Xbox en Bing wordt opgedrongen...

http://gizmodo.com/547180(...)ing-is-different-now
Het blijft Windows natuurlijk, maar het moet vast niet moeilijk zijn Google als standaard in te stellen. Ik vind het eigenlijk wel logisch dat ze Live, Bing e.d. als standaard instellen.

Android pusht misschien ook wel een klein beetje Google-diensten
pi_78024470
quote:
Op maandag 15 februari 2010 17:38 schreef Gras_eter het volgende:

Android pusht misschien ook wel een klein beetje Google-diensten
True. Maar daarbij heb ik altijd nog het idee dat het door engineers is gemaakt, en draait om innovatieve functionaliteit voor de gebruiker. Met dan nog wat subtiele text-ads ergens in beeld, die ik eerlijk gezegd al niet eens meer zie.

Bij Microsoft, en bij het nieuwe Microsoft genaamd Apple, heb ik veel meer een marketing- en geldverdienen-gevoel, bloated met onzin die je als gebruiker niet nodig hebt. Als voorbeeld weer MSN Messenger, en iTunes waarbij ik na m'n uitprobeer-installatie op m'n pc volgens mij meteen om m'n creditcard werd gevraagd en waarbij na elke klik werd gevraagd of ik de muziek misschien wilde kopen. Net als trouwens Windows Mediaplayer.
  maandag 15 februari 2010 @ 18:14:14 #41
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_78024979
quote:
Op maandag 15 februari 2010 16:29 schreef kikoooooo het volgende:
MS mist de slag al jaren bij in de Mobile OS markt. Snap ook niet dat mensen nog steeds die WM6 baggerzooi blijven kopen. Ben wel benieuwd wat 7 gaat doen.
Weet je wel waar over praat

Gast, WinMo word wel meer gebruikt dan alleen die simpele LG-mobieltjes.
Zakelijk word het veel meer gebruikt dan dat consumenten dat doen. Daarnaast word het ook gebruikt voor automaten en dergelijke.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  maandag 15 februari 2010 @ 18:16:17 #42
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_78025051
quote:
Op maandag 15 februari 2010 17:53 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Bij Microsoft, en bij het nieuwe Microsoft genaamd Apple, heb ik veel meer een marketing- en geldverdienen-gevoel, bloated met onzin die je als gebruiker niet nodig hebt. Als voorbeeld weer MSN Messenger, en iTunes waarbij ik na m'n uitprobeer-installatie op m'n pc volgens mij meteen om m'n creditcard werd gevraagd en waarbij na elke klik werd gevraagd of ik de muziek misschien wilde kopen. Net als trouwens Windows Mediaplayer.
Microsoft is groot geworden met namaken. En waarom het wiel opnieuw uitvinden.
Daarnaast is user interface tegenwoordig erg belangrijk, ook Microsoft gaat daar dus nu op inspelen. Daarnaast weer ik niet waar je de vergelijking met Apple vandaan haalt?
pi_78025210
Windows mobile is kak, maarja verstokte nerds blijven het toch wel kopen en verdedigen.
  maandag 15 februari 2010 @ 18:24:19 #44
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_78025263
quote:
Op maandag 15 februari 2010 18:22 schreef Repeat het volgende:
Windows mobile is kak, maarja verstokte nerds blijven het toch wel kopen en verdedigen.
Functioneel is het een perfect besturingssysteem.
Ik kan er meer dan dat OSX iPhone en Android
  maandag 15 februari 2010 @ 18:29:20 #45
286492 Gras_eter
De ware graseter
pi_78025403
quote:
Op maandag 15 februari 2010 17:53 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

True. Maar daarbij heb ik altijd nog het idee dat het door engineers is gemaakt, en draait om innovatieve functionaliteit voor de gebruiker. Met dan nog wat subtiele text-ads ergens in beeld, die ik eerlijk gezegd al niet eens meer zie.

Je hebt daar inderdaad een punt, maar ik vind Bing tegenwoordig een goede zoekmachine en de schreeuwige advertenties zijn daar ook al verleden tijd en MSN heeft maar 1 bannertje beneden. WMP heb ik geen idee van ik gebruik dat al 10 jaar niet ofzo.

En waar vragen ze naar je creditcard gegevens? Is mij persoonlijk nog nooit gevraagd.
  maandag 15 februari 2010 @ 18:35:26 #46
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_78025606
Ik vind het overigens zo lame dat je als developer eerst 99 dollar moet dokken voordat je überhaupt een applicatie mag maken.
pi_78025737
quote:
Op maandag 15 februari 2010 18:35 schreef Juicyhil het volgende:

Ik vind het overigens zo lame dat je als developer eerst 99 dollar moet dokken voordat je überhaupt een applicatie mag maken.
Bij Android is 't 25 dollar .
  maandag 15 februari 2010 @ 18:41:10 #48
286492 Gras_eter
De ware graseter
pi_78025795
quote:
Op maandag 15 februari 2010 18:39 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Bij Android is 't 25 dollar .
Kan je ook apps buiten de appstore van Google instaleren?

Ik wil hierna waarschijnlijk overstappen op Android
pi_78025822
hebbe hebbe hebbe
pi_78025856
quote:
Op maandag 15 februari 2010 18:41 schreef Gras_eter het volgende:

Kan je ook apps buiten de appstore van Google instaleren?
Yep, je hoeft niet per se via de Google Market te installeren.
Je kunt ook handmatig apk-files op de foon zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')