Waar zie je een (link met) Iphone?quote:Op maandag 15 februari 2010 12:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey, een iPhone met windows. Innovatief.
Nee, maar Apparaatcentrumquote:Op maandag 15 februari 2010 13:02 schreef Misan het volgende:
nice, een iPhone die wèl kan multitasken en die geen iTunes nodig heeft
Flashmobquote:Op maandag 15 februari 2010 12:45 schreef Nass het volgende:
Vandaag rond 3 uur gaat het gebeuren, wereldwijd zullen mensen tegelijkertijd een orgasme krijgen
werkt stukken prettiger dan iTunes en is niet verplicht om te gebruikenquote:Op maandag 15 februari 2010 13:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, maar Apparaatcentrum![]()
Maar je kunt hem wel mooi benaderen als mass storage
Fleshmob..?quote:
Wat is er bekend van het OS?quote:Op maandag 15 februari 2010 12:59 schreef Juicyhil het volgende:
Man o man, WinMo 7
Gaat een geweldig OS worden
Dat het sneller en mooier gaat worden.quote:
Mjah, ik geloof best dat het sneller zal worden. Als je die systeemeisen ziet: http://tweakers.net/revie(...)e-7-de-hardware.htmlquote:Op maandag 15 februari 2010 13:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat het sneller en mooier gaat worden.
Welke HTC-telefoon?quote:Op maandag 15 februari 2010 12:51 schreef GateWayX het volgende:
Mooi. Nou is het wachten op een mooi custom rommetje van XDA wat ik op mijn HTC kan flashen.
quote:Zoals gezegd moeten de fabrikanten gestandaardiseerde hardware gebruiken. Het gaat in elk geval om een chipset met een minimale kloksnelheid van 1GHz. Dat is vermoedelijk de Qualcomm Snapdragon: die chipset zit al in de HD2, waarschijnlijk het enige 'oude' toestel dat Windows Mobile 7 aankan.
Mwah. Eerst zien, dan geloven. Een toekomstige light versie draait vast wel op toestellen met lagere kloksnelheden. Dat was met 6.1 en is met 6.5 ook zo.quote:
Komt ie niet.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:33 schreef Scorpie het volgende:
Ik hoop dat ze Windows 7 ook voor de Samsung Omnia II beschikbaar komt.
Ga eens mee met de tijd in de zin van "pleur die telefoon die nog prima werkt en net een jaar oud is weg en koop een nieuwe..?"quote:Op maandag 15 februari 2010 13:48 schreef Nass het volgende:
[..]
Komt ie niet.
En ik hoop dat Windows 7 met geen enkel oude mobiel compitable is, ga eens mee met de tijd
Ja en?quote:Op maandag 15 februari 2010 14:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga eens mee met de tijd in de zin van "pleur die telefoon die nog prima werkt en net een jaar oud is weg en koop een nieuwe..?"
Ja, of hou hem gewoon en ga niet zeuren dat je Winmo7 op je oude mobieltje wilt.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga eens mee met de tijd in de zin van "pleur die telefoon die nog prima werkt en net een jaar oud is weg en koop een nieuwe..?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |