Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd![]()
Volgende keerquote:Op maandag 15 februari 2010 12:46 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat dacht ik niet
ik zei dat je ABN moest praten
Hiquote:
Primaquote:Op maandag 15 februari 2010 13:19 schreef Redbaron het volgende:
zoals je ziet is t rustig, en hoest bij/met jou?
Ben je erbij de 20e?quote:Op maandag 15 februari 2010 13:30 schreef rulerofdeath het volgende:
Remco
joah, dat was wel lachen.wel koud trouwens zonder trui
Basquote:
Nathquote:
ik had 5 lagen aan, dus prima te doen... wel wat warmer in de tent, maar goedquote:Op maandag 15 februari 2010 13:30 schreef rulerofdeath het volgende:
Remco
joah, dat was wel lachen.wel koud trouwens zonder trui
joahquote:
Ehm, niet bij mij. Dus dan zul je even moeten overleggen met mensen die in Enschede wonenquote:Op maandag 15 februari 2010 13:32 schreef rulerofdeath het volgende:
is er trouwens de mogelijkheid om te blijven pitten?
Ja, maar nu heb ik mn diplomauitreiking gehad, en voor mn vrienden heb ik het nog niet gevierd. Dat ga ik aanstaande zaterdag doen. En toen leek het me leuk om weer een aantal tof-ers uit te nodigenquote:Op maandag 15 februari 2010 13:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ah ok, daarom zaten we toch al int cafe?
Leukquote:Op maandag 15 februari 2010 13:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar nu heb ik mn diplomauitreiking gehad, en voor mn vrienden heb ik het nog niet gevierd. Dat ga ik aanstaande zaterdag doen. En toen leek het me leuk om weer een aantal tof-ers uit te nodigen
hmm ok, ik snap m...helaas dat ik al wat heb dat belangrijker is.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar nu heb ik mn diplomauitreiking gehad, en voor mn vrienden heb ik het nog niet gevierd. Dat ga ik aanstaande zaterdag doen. En toen leek het me leuk om weer een aantal tof-ers uit te nodigen
en wat is 'alles'?quote:Op maandag 15 februari 2010 13:40 schreef Redbaron het volgende:
Nog ff en ik heb alles van kabouter wesley
quote:
Omdat ik nog in Brabant zitquote:
Omdat m'n vriendin moet werkenquote:Op maandag 15 februari 2010 14:26 schreef Kreator het volgende:
Waarom ga je vandaag niet verder met vieren?
Stamp on the ground ookquote:Op maandag 15 februari 2010 14:37 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een zachte G maar ook een harde L, die werd helemaal grijs gedraaid gisteren
De wat? Hier alleen echt carnavalsmuziek, BZB, WCE en zoquote:
Dat zuigt.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
De wat? Hier alleen echt carnavalsmuziek, BZB, WCE en zo
Juh.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Carnavalsmuziek met carnaval zuigt?
Dat hele carnaval zuigt.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Carnavalsmuziek met carnaval zuigt?
Dat heb je juist.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus jij gaat carnavallen voor t zuipen?
quote:Op maandag 15 februari 2010 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie niet, denk ik tochquote:Op maandag 15 februari 2010 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juist, en ik moet die 'echte' carnavalsmuziek ook niet, te hoog piraten gehaltequote:
Carnaval zie ik vooral als veel neuken / scoren en zuipen en ouwehoeren....quote:Op maandag 15 februari 2010 15:25 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Juist, en ik moet die 'echte' carnavalsmuziek ook niet, te hoog piraten gehalte. Doe mij maar de gewoon feest/apre ski muziek met zo nu en dan een hardstyle plaat er door en ik ben gelukkig
.
Dat telt. En ik denk dat 90% vd mensen het ook wel leuk vinden als ze er eenmaal zijn met vrienden.quote:
Ik vind het gitaarspel en het dubbelbassen enzo allemaal heel mooi he.quote:
Het lijken wel engelse hoolies.quote:
Zijn het ook! Maar nu even niet.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Het lijken wel engelse hoolies.
donderdagavond ofwat?quote:Op maandag 15 februari 2010 16:44 schreef Robinhoo het volgende:
Ik vergeet telkens onze meet van donderdagMaar ik heb er zin in hoor.
donderdagmiddagquote:
jij zit toch ook in vak 305? dan kunnen we 's avonds wel ff meeten, ik zit op rij 1quote:
306, maar ik kom wel even langsquote:Op maandag 15 februari 2010 16:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij zit toch ook in vak 305? dan kunnen we 's avonds wel ff meeten, ik zit op rij 1
Zeg het maar. Uur of 2/3 zeg ikquote:Op maandag 15 februari 2010 17:06 schreef Samzz het volgende:
Donderdag bier en tieten
Hoe laat eigenlijk?
Hoezo snachts???quote:Op maandag 15 februari 2010 17:12 schreef Kreator het volgende:
[..]. Snachts? Ik moet namelijk wel werken nog.
Nee joh, 's middags.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:12 schreef Kreator het volgende:
[..]. Snachts? Ik moet namelijk wel werken nog.
Sanquote:Op maandag 15 februari 2010 17:27 schreef Samzz het volgende:
SelmaKom je ook nog?
Het word tijd voor zonKan ik eindelijk een van m'n 300 zonnebrillen weer op
90% kans dat ik kom.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:38 schreef Robinhoo het volgende:
Ja haha straks zit ik daar alleen met San.
Leijerquote:
Om jou terug te pakken kom ik nooit meer naar Almelo.quote:
Morgen worden er ook wat extra uurtjes gemaaktquote:
Grolsch haal ik in huis. Ik zorg dat er 2 kratten zijn en dat er frisdrank is.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:39 schreef Samzz het volgende:
Ik weet t ook niet... Ik haal wel een krat Grolsch of zo
Nog een krat neem ik mee, want 2 kratten zijn niet genoeg voor mij.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Grolsch haal ik in huis. Ik zorg dat er 2 kratten zijn en dat er frisdrank is.
De rest is aan de mensen die komen
Wie komen erquote:Op maandag 15 februari 2010 18:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Denken ze niet eens aan jouquote:Op maandag 15 februari 2010 18:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, doar bit wie wearHet was weer een lekere chaos in de bieb
Eventjes naar de winkel voor wat zooi, want Jos heeft zn chick hier alweer/nog steeds, en ze zaten al te eten
Ik geef ze aan.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
We hebben drugsdealers tegenover ons wonen![]()
Elk moment van de dag lopen er mensen in en uit, en ook snachts![]()
En het erge is dat ze nog 2 kinderen hebben (baby's)
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
sonic syndicate is echt fucking goed!, volgende keer als ze hier in de buurt zijn ga ik weer kijken
WE ARE BACK IN CONTROL FORCE THEM TO SURRENDER, TAKE WHAT IS OURS, RESTOOOORRING ORDER!quote:Op maandag 15 februari 2010 19:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Through the gates of hell
As we make our way to heaven
Through the Nazi lines
Primo victoria
SABATON
Oh, okequote:Op maandag 15 februari 2010 18:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Martini met yogi?quote:Op maandag 15 februari 2010 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, okeDan haal ik wel wat flessen Martini, Passie en een pak yogi drink om t mee te mixen
Passie met yogiquote:Op maandag 15 februari 2010 19:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Martini met yogi?
Of passie met yogi?
Kan 't dan echt, mijn collega had het een x over friskhey. (Whiskey met fristi dus)
Ikzelf vind Martini met rode wodka wel lekker.
Kijk wel uit, ik breng je niet weer thuis, en haal je zeker niet op!quote:Op maandag 15 februari 2010 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Passie met yogiHeerlijk! Martini mix ik niet.
Waar word er eigenlijk gemeet? en hoe laat?quote:Op maandag 15 februari 2010 19:53 schreef Samzz het volgende:
Ik ga niet weer aan de Goldstrike! Dat is dodelijk!
Nu echt douchen
Ik zeg doen.quote:Website VAKP.nl » Actueel » Feestje voorafgaand aan Bremen
Feestje voorafgaand aan Bremen
Aanstaande donderdag staat er weer een Europa League wedstrijd op het programma, Werder Bremen thuis. Na goed overleg zijn we er in geslaagd, om een ideale ruimte te vinden waar we met zijn allen, voorafgaand aan de wedstrijd, een feestje te kunnen vieren! We hoeven dus niet de hele dag met dit weer buiten op de markt te staan!
Dit feestje vindt plaats bij De Drie Gezusters op de Oude Markt.
Donderdag 18 februari van 12.30u tot 17.00u!
Van 14u tot 17u. zal er een DJ aanwezig zijn!
Security is in handen van VAK-P!
Toegang voor alle Twente Supporters!
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:15 schreef Samzz het volgende:
Security in handen van Vak P?
Nou ja, best
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een paar foto'tjes... We hebben er echt bar weinig gemaakt
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Zie post vorige paginaquote:Op maandag 15 februari 2010 19:55 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Waar word er eigenlijk gemeet? en hoe laat?
Waarom ga je naar een voetbalwedstrijd?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:21 schreef Redbaron het volgende:
Ik heb ook kaarten voor twente-bremen, vlakbij vak p....maar ga niet in een cafe ztten vol met die idioten
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:21 schreef Redbaron het volgende:
Ik heb ook kaarten voor twente-bremen, vlakbij vak p....maar ga niet in een cafe ztten vol met die idioten
Justin wou graag en ach ik ga wel keer mee...quote:Op maandag 15 februari 2010 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom ga je naar een voetbalwedstrijd?
waar zitten jullie dan?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Justin wou graag en ach ik ga wel keer mee...
Mn neefje heeft de kaarten nog en die zegt vlakbij vak p, meer ri hoek. Dus waarschijnlijk weet je dan meer dan ikquote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Justin wou graag en ach ik ga wel keer mee...
Komop joh.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:29 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dus als je af wil spreken in die kroeg gaat ik wel alleen naar de wedstrijd
eerste of tweede ring weet je ook niet?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:29 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Mn neefje heeft de kaarten nog en die zegt vlakbij vak p, meer ri hoek. Dus waarschijnlijk weet je dan meer dan ik
Geen id iddquote:Op maandag 15 februari 2010 20:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eerste of tweede ring weet je ook niet?
Ik ben geen die hard voetbalfan, wil best een keer een wedstrijd zien maar om in een kroeg te gaan hangen met die die hard supporters hoeft van mij nietquote:
er hangen lang niet alleen maar die hard supporters in een kroeg hoorquote:Op maandag 15 februari 2010 20:37 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik ben geen die hard voetbalfan, wil best een keer een wedstrijd zien maar om in een kroeg te gaan hangen met die die hard supporters hoeft van mij niet
daar heb je wel een puntquote:Op maandag 15 februari 2010 20:41 schreef Redbaron het volgende:
Dan nog, een meet is in mijn ogen ff wat rustiger zonder dat gelal van voetbalsupporters, maar wie ben ik.
Als je van voetbal houd wel jah, ik heb er niet veel mee, volg het op tv en zo nu en dan een wedstrijd is genoeg...quote:Op maandag 15 februari 2010 20:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar heb je wel een puntmaar voetbalsupporters is een kroeg is niet gelijk gelal, daar zit ook een groot stuk gezelligheid bij (vind ik dan)
ik ben er zelf niet bij, maar kan in beide kanten wel wat vinden... al zal dat ook komen omdat ik een voetbalsupporter ben (niet echt een die-hard en ook geen kroeg-type)quote:Op maandag 15 februari 2010 20:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Als je van voetbal houd wel jah, ik heb er niet veel mee, volg het op tv en zo nu en dan een wedstrijd is genoeg...
En een meet heb ik liever wat rustiger, kun je mkaar gewoon verstaan en evt beter leren kennen.
Mij allemaal best als je naar de drie zusters wilt, ik ga er niet heen
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:48 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik heb geen kaarten, en al helemaal geen zin om die te regelen.
en daarom heb ik ook niet veel zin om in zon kroeg af te spreken met allemaal twente fansquote:Op maandag 15 februari 2010 21:03 schreef Samzz het volgende:
Ik weet zeker dat ik donderdag het domme blondje ben. Ik heb echt geen reet verstand van voetbal
Slaap lekkerquote:Op maandag 15 februari 2010 21:06 schreef haakon het volgende:
k bven ect helemaal vna de kaart
morn stagedus ga slapen;...
Oh dan nemen we een andere kroeg.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:03 schreef Samzz het volgende:
Ik weet zeker dat ik donderdag het domme blondje ben. Ik heb echt geen reet verstand van voetbal
Oh, dat interesseert me geen klootquote:Op maandag 15 februari 2010 21:05 schreef Redbaron het volgende:
[..]
en daarom heb ik ook niet veel zin om in zon kroeg af te spreken met allemaal twente fans
Gewoon juichen als de rest dat ook doetquote:Op maandag 15 februari 2010 21:03 schreef Samzz het volgende:
Queensrychequote:
Iron Maidenquote:
Maiden is ook goed. Vintersorg ook!quote:
Is verplicht in de biebquote:Op maandag 15 februari 2010 21:20 schreef Redbaron het volgende:
je lijktt wel vriendelijk over te komen op die foto, wat een vertekenend beeld
Als jij komt durf ik al helemaal niet meer.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Weet nog niet zeker of ik er donderdag bij ben. Moet 's avonds trainen enzo.
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://www.debeep.nl/actu(...)otheek-vathorst/3386
Foto 14: Drizzt in actie
Pussyquote:Op maandag 15 februari 2010 21:24 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Als jij komt durf ik al helemaal niet meer.
Neequote:Op maandag 15 februari 2010 21:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
staat die milf er niet op?
Alleen voor de wedstrijd, moet donderdag tot 17:00 werken, en vrijdag om 10:00 alweerquote:Op maandag 15 februari 2010 21:25 schreef Robinhoo het volgende:
Drizzt kom jij ook dan?
Jammer.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alleen voor de wedstrijd, moet donderdag tot 17:00 werken, en vrijdag om 10:00 alweer
De geniaalste foto om dat mee te doen is er een van een maat van mequote:Op maandag 15 februari 2010 21:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
wie fotoshopt er een fallus in
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De geniaalste foto om dat mee te doen is er een van een maat van meDie ligt halfzat uit zn tent, z'n hand zo gekromd alsof ie al een lul vasthield en zn tong uit zn bek
Bakkie leut erbij, lekker hoorquote:
Hier, koffie voor jou.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:48 schreef Kreator het volgende:
Morgé. Verrot.
Naja, als je het maar leuk hebt gehad toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:52 schreef haakon het volgende:
[..]
ja, ben echt slecht te pas
gister iets te hard feest gevierd
ja was echt geweldigquote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Naja, als je het maar leuk hebt gehad toch?
die poste ik ook gisterenquote:
Hoe komt het?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:05 schreef Robinhoo het volgende:
MEGA SLECHT GESLAPEN GVD.
Ja best wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:01 schreef haakon het volgende:
dooie boel hier
Ga dan naar huis.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:09 schreef haakon het volgende:
begin me nog slechter te voelen ;p
Om te feesten he?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:11 schreef haakon het volgende:
kank niet maken, gister had ik ook al vrijgenomen van stage.
ben net anderhalf uur bezigquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Om te feesten he?
Gister een vent, vandaag ook een vent. Je zit al bijna op de helft van de dag.
Hoezo? Anders ben je alleen met mij en San?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:16 schreef Robinhoo het volgende:
Marko donderdag kom jij onie
grappemakerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:16 schreef Robinhoo het volgende:
Marko donderdag kom jij onie
Vind ik ook nie erg hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoezo? Anders ben je alleen met mij en San?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ga ff op de bank liggen film kijken.
Selmaaaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zeg jij eens ff hallo tegen mij.
ik doe niet aan 25 per pagina maar 50quote:
veuls te veel scrollenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:21 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ik doe niet aan 25 per pagina maar 50
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:21 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
te lui om iedere keer te klikken voor volgende pagina?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:21 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:24 schreef STTSJT het volgende:
[..]
te lui om iedere keer te klikken voor volgende pagina?![]()
Opzich niet nee. Als je je ziek voelt door overmatig drankgebruik is het je eigen verantwoordelijkheidquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:41 schreef haakon het volgende:
ik wil naar huis, maar dat kan ik echt neit maken
klopt, mevrouwquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Opzich niet nee. Als je je ziek voelt door overmatig drankgebruik is het je eigen verantwoordelijkheid
Sanquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:14 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag
Ik ben chagrijnig. Dus doe er je voordeel mee.
Donderdag wordt leuk!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:14 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag
Ik ben chagrijnig. Dus doe er je voordeel mee.
Nathquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
San
Waarom chagrijnig? Kater?
Hoezo ben je een onspontane, egocentrische trut?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nath
Nee... Ik ben blijkbaar een onspontane, egocentrische trut. En m'n been doet zeerEcht vervelend, net of ik rondloop met een mes in m'n knie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |