De spoeling in die groep is dan ook nogal dun. Ik vind hem wel aardig zingen, maar niet heel bijzonder. Zijn uitstraling vind ik echt verschrikkelijk, en dat heeft niets met zijn geaardheid te maken.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:10 schreef NoNickOne het volgende:
Ondanks het feit dat ie zichzelf zo gay presenteert vind ik hem wel 1 van de sterkere jongens!
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zelfs Gordon lijkt een uberhetereau naast deze oernicht.
Ben benieuwd wanneer hij het heldere licht buiten de kast ontdekt.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zelfs Gordon lijkt een uberhetereau naast deze oernicht.
Ben benieuwd wanneer hij het heldere licht buiten de kast ontdekt.
Hij af is.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:04 schreef Stefkeeh het volgende:
Ik irriteer me zo aan hem!
Niet omdat hij vrouwelijk overkomt, maar gewoon zijn hele houding.
Hoe sneller hij af is, hoe beter vind ik.
Ik vind die modelmarokkaan echt 100x erger, wat een uitslover!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:04 schreef Stefkeeh het volgende:
Ik irriteer me zo aan hem!
eej ff een random vraagje; Janice, zou die ook lesbisch zijn? Hoop het niet, maar ik zie mijn kansen zo vergaanquote:Op maandag 15 februari 2010 18:12 schreef Pricilla90 het volgende:
Die jongen kon echt rete goed zingen!!
Ik denk dat hij het wel tot de live shows haalt hoor! Ze kunnen hem nog goed kneden enso.
En over dat homo zijn , ach ja hij wil het misschien nog niet vertellen. , mag toch ?
Ik ben ook lesbi en heb er ook even over gedaan. Misschien komt het , misschien wel niet.
Vind het beetje klote voor hem dat er zon topic over geopend wordt.
GO TIMMY, GO TIMMY , GO TIMMY !!!!
Dat zou wel een hele zieke grap van Onze Lieve Heer zijn als hij ons dat zou aandoenquote:Op woensdag 3 maart 2010 01:55 schreef Cinnafury het volgende:
[..]
eej ff een random vraagje; Janice, zou die ook lesbisch zijn? Hoop het niet, maar ik zie mijn kansen zo vergaan
ach ja, het is een soort van selffullfilling prophecy; als we maar vaak genoeg blijven denken dat ze straight is is het ook zo. Maarja, hoe vaak zie je een chick van dit kaliber. In het boerendorpje waarin ik me begeef iig niet zo gek vaak. Niet dat ik mijn kansen erg hoog in schat ofzo, maar dat terzijdequote:Op woensdag 3 maart 2010 19:54 schreef pizzaluigi het volgende:
[..]
Dat zou wel een hele zieke grap van Onze Lieve Heer zijn als hij ons dat zou aandoen
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:04 schreef Stefkeeh het volgende:
Ik irriteer erger me zo aan hem!
Die auditie blijft geniaal en het was wel to dat hij zijn eigen 'theme' had in de show. Gingen er allemaal belletjes rinkelen enzo. Ik vind het jammer dat ie eruit is, ik heb echt dubbel gelegen. Moet je echt eens doen: de show terugkijken met een joint. Dan ga je hem ook ineens missen, ik zweer het je!quote:
Leuk filmpje! En wat een schatje is het ook eigenlijk!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:49 schreef UltraR het volgende:
Thuis bij Timmy!
http://www.rtl.nl/compone(...)_timmy.avi_plain.xml
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Na het zien van dit filmpje, moest ik gelijk aan hem denken...
Zo duidelijk een kastgevalquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:24 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:24 schreef PatriQue89 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |