quote:Op maandag 15 februari 2010 11:14 schreef Otis2.0 het volgende:
Klagen omdat je niet bij een ongeluk betrokken bent ja?
Ik klaag over het feit dat ik niet naar mijn afspraak kan gaan...quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 11:13 schreef banaantjeEE het volgende:
Klacht: Als mijn afspraak vroeger was, zat ik op die trein
Neequote:Op maandag 15 februari 2010 11:15 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik klaag over het feit dat ik niet naar mijn afspraak kan gaan...
vrije interpretatiequote:
Buizingen, Belgiëquote:Op maandag 15 februari 2010 11:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wees blij, en waar is het ongeluk dan?
Heb je je AK-47 meegenomen?quote:Op maandag 15 februari 2010 11:17 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Buizingen, België
Ik zit normaal op die rode trein: lijn halle-brussel zuid
ik dacht dat je op die gele zatquote:Op maandag 15 februari 2010 11:17 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Buizingen, België
quote:Op maandag 15 februari 2010 11:17 schreef Acinonyx het volgende:
Klacht: ts' afspraak stond te laat geplanned
quote:
http://www.blikopnieuws.n(...)_in_Belgi%C3%AB.htmlquote:Op maandag 15 februari 2010 11:17 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Buizingen, België
quote:
Mijn medeleven gaat uiteraard naar die mensen, ik hoop dat er geen vrienden van me opzaten...Maar de afspraak was ook wel belangrijk.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:21 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
http://www.blikopnieuws.n(...)_in_Belgi%C3%AB.html
Best ernstig.En jij loopt te klagen over je afspraakje.
wat doe jij op een trein? Levens gevaarlijk.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:13 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik had vandaag dus een afspraak, maar wat blijkt nu: er is een zwaar treinongeval gebeurt op mijn lijn met 20-tal doden.
Klacht: Als mijn afspraak vroeger was, zat ik op die trein
http://www.hln.be/hln/nl/(...)n-in-Buizingen.dhtml
Ja, maar krijg je lekker de wind van in de haren.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:23 schreef wise het volgende:
[..]
wat doe jij op een trein? Levens gevaarlijk.
Ja, sorry.. Ik citeerde de verkeerde.quote:
Net of dat de gemiddelde Fok!ers wel buitenkomt.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:26 schreef Sereenie het volgende:
Als je nou net die trein gemist had ofzo... Oké.. Dan had je mazzel gehad.. Maar dit is bull-shit natuurlijk. Als ik vanmorgen dat glas water niet had gedronken had ik nu misschien wel onder die ene tram gelegen..
Als je zo gaat denken, kom je dadelijk NOOIT meer buiten hè..
Waar maak je dat uit op dan? Kleinzierige geestquote:Op maandag 15 februari 2010 11:26 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Ja, sorry.. Ik citeerde de verkeerde.
Ik bedoel dat TS een emokid is omdat hij klaagt over dat hij niet bij het ongeluk was.
Dus jou zou het niets doen? Ook al zou het ongeval op jouw lijn/trein gebeuren?quote:Op maandag 15 februari 2010 11:26 schreef Sereenie het volgende:
Als je nou net die trein gemist had ofzo... Oké.. Dan had je mazzel gehad.. Maar dit is bull-shit natuurlijk. Als ik vanmorgen dat glas water niet had gedronken had ik nu misschien wel onder die ene tram gelegen..
Als je zo gaat denken, kom je dadelijk NOOIT meer buiten hè..
jouw trein? Er is helemaal niets van jou bij.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:30 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dus jou zou het niets doen? Ook al zou het ongeval op jouw lijn/trein gebeuren?
quote:Op maandag 15 februari 2010 11:30 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dus jou zou het niets doen? Ook al zou het ongeval op jouw lijn/trein gebeuren?
Neem je alle reacties in KLB zo serieus?quote:Op maandag 15 februari 2010 11:29 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Waar maak je dat uit op dan? Kleinzierige geest
Jammer héquote:Op maandag 15 februari 2010 11:36 schreef lurf_doctor het volgende:
Terechte klacht, nu zijn we nog niet van TS af
quote:Op maandag 15 februari 2010 11:32 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Neem je alle reacties in KLB zo serieus?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |