is goed, welke versie van de game is het?quote:
Hoeft niet persé, volgens mij was er eerst HD. Toen kwam Fury als DLC en misschien ook wel als aparte schijf. In ieder geval maakt het weinig uitquote:
geen probleem!quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Helaas, ik heb vanochtend cod gekocht van een andere fokker. Sorry.
sf4 voor mijn littlebig planet?quote:Op maandag 5 april 2010 20:36 schreef JK het volgende:
Te ruil;
Street Fighter 4 (USA)
Far Cry 2 (USA) non platinum
Assassin's Creed (non platinum)
Allemaal krasloos, ZGAN, met boekje enz. Far Cry 2 zelfs maar 1x gespeeld, SF4 misschien 3x.
Schopjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:03 schreef L3IPO het volgende:
[TR]
Dragon Age (inc ongebruikte DLC)
[GEZ]
God of War III
Final Fantasy XIII
Heavy Rain
Tekken 6
Bioshock 2
Die heb ik al liggen, doe ik trouwens ook weinig mee maar daar wil ik nog eens voor gaan zitten samen met mn vriendin.quote:
Het is op 1 disc, nadat ze samen gingen heb ik het spel pas gekochtquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:28 schreef Grovie het volgende:
[..]
Hoeft niet persé, volgens mij was er eerst HD. Toen kwam Fury als DLC en misschien ook wel als aparte schijf. In ieder geval maakt het weinig uit.
Hoeveel wil je er bij hebben voor guitar hero?quote:Op woensdag 7 april 2010 12:56 schreef christiaan77 het volgende:
Gezocht: "Little big planet"
Te ruil: Monopoly, Army of two, C&C Red Alert 3
of met bijbetaling Guitar Hero 5 + gitaar (1x gebruikt, als nieuw!)
Op budgetgaming.nl is hij nieuw nergens goedkoper te krijgen dan 75 euro. Ik stel dan ook 50 euro bijbetalen voor.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:39 schreef Ipho het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er bij hebben voor guitar hero?
heavy rain ruilen tegen ratchet&clank: a crack in time?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:25 schreef koenie95 het volgende:
bij deze ruil ik een aantal games omdat ik er op uit ben gekeken, alle spellen zijn in goede staat.
heavy rain
fall out 3
infamous special edition
fifa 09 15
rainbow six vegas 2
james bond quantum of solace
brothers in arms hell’s highway
ik ben opzoek naar:
GOW collection
Fight night round 4
Uncharted 2
real triggers voor op controller
iets anders aanbieden kan natuurlijk ook
Ik hou me aanbevolen om mijn Uncharted 2 binnenkort met je te ruilen voor Heavy Rain. Ik moet hem alleen nog even uitspelen. Geef me een weekje ofzoquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:25 schreef koenie95 het volgende:
bij deze ruil ik een aantal games omdat ik er op uit ben gekeken, alle spellen zijn in goede staat.
heavy rain
fall out 3
infamous special edition
fifa 09 15
rainbow six vegas 2
james bond quantum of solace
brothers in arms hell’s highway
ik ben opzoek naar:
GOW collection
Fight night round 4
Uncharted 2
real triggers voor op controller
iets anders aanbieden kan natuurlijk ook
heavy rain is onder voorbehoud verkochtquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik hou me aanbevolen om mijn Uncharted 2 binnenkort met je te ruilen voor Heavy Rain. Ik moet hem alleen nog even uitspelen. Geef me een weekje ofzo![]()
Ik wil Killzone 2 ruilen tegen:
Fifa10
Een goed racespel, bijvoorbeeld GT5 prologue.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |