abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 februari 2010 @ 10:00:57 #1
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_78010968
Maar even een topic aangemaakt ivm. ontbreken centraal Honda topic
Mijn oma heeft een Civic van dit model, maar dan dus 1.4 automaat versie ofzo:

Er zit nu een bestuurdersstoel die je voor en achter wat verticaal kunt verstellen met van die draaiknoppen. Maar echt veel levert het niet op qua hoogte. Zijn er ook "echte" hoogte-verstelbare stoelen (wel/niet electrisch) door Honda gemaakt die hierin passen/cq. van welke Honda's passen de stoelen in dit model Civic?
Dan haal ik wel zo'n ding ergens op de sloop/Jap-onderdelenboer(adressen? ) en breit mijn oma wel 2 stoelhoezen zodat het weer netjes bij elkaar past.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_78011350
Leuke auto's maar Honda's zijn nu eenmaal erg laag (de oudere zeker) en die dus ook.
Ik denk trouwens niet dat je de stoel veel hoger kunt gooien met verstel-systemen.

Auto verhogen en de stoel-rails permanent verhogen geen opties?
Calm down, please!
  maandag 15 februari 2010 @ 10:32:24 #3
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_78011628
Denk dat je aardig gelijk hebt. Kan natuurlijk ook richtng maatstoel-Scheel-Recaro stoel kijken, maar dat kost een beetje veel geld voor die paar kms. die er gereden worden.

Het gaat eigenlijk meer om een groter verstelbereik, ding kan nu aan voorkant en achterkant van de zitting max. 5 cm. versteld worden. Dat kan bij mijn auto ook, maar dan zit er nog een stoelhoogteverstelling bij om de hele stoel 10-15 cm omhoog/omlaag te verstellen. Zoeits wil ik eigenlijk voor die Honda.

Kan natuurlijk idd. er ook iets tussen maken om de hele stoel blijvend omhoog te zetten. Iemand toegang tot een Honda-onderdelen programma oid. om te kijken of iets dergelijks leverbaar is? (Als je mijn laskunsten kent, begrijp je waarom ik de voorkeur voor inkoop boven zelffabrieken. )
Zoiets dus; plaatje van ander merk, nr. 15 gaat het om.

pi_78011776
quote:
Op maandag 15 februari 2010 10:32 schreef Hyperdude het volgende:
Denk dat je aardig gelijk hebt. Kan natuurlijk ook richtng maatstoel-Scheel-Recaro stoel kijken, maar dat kost een beetje veel geld voor die paar kms. die er gereden worden.

Het gaat eigenlijk meer om een groter verstelbereik, ding kan nu aan voorkant en achterkant van de zitting max. 5 cm. versteld worden. Dat kan bij mijn auto ook, maar dan zit er nog een stoelhoogteverstelling bij om de hele stoel 10-15 cm omhoog/omlaag te verstellen. Zoeits wil ik eigenlijk voor die Honda.

Kan natuurlijk idd. er ook iets tussen maken om de hele stoel blijvend omhoog te zetten. Iemand toegang tot een Honda-onderdelen programma oid. om te kijken of iets dergelijks leverbaar is? (Als je mijn laskunsten kent, begrijp je waarom ik de voorkeur voor inkoop boven zelffabrieken. )
Zoiets dus; plaatje van ander merk, nr. 15 gaat het om.

[ afbeelding ]
Je zou kunnen kijken of de stoelen van een HR-V erin passen (gokje). De basis van de stoelrails zou qua afmetingen niet teveel moeten schelen. Ik zit alleen een beetje met de vaste hoofdsteunen van Honda stoelen.
Calm down, please!
pi_78025725

Zoiets moet je hebben, voor het echte racegevoel in je civic.
C'est magnifique, mais ce n'est pas la guerre.
-
  maandag 15 februari 2010 @ 20:34:59 #6
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_78030464
Die koopt mijn oma alleen als ze er een gratis helm bij krijgt.
  maandag 15 februari 2010 @ 22:10:12 #7
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78035459
Nee je hebt ook wel van die comfortabele recaro stoelen denk ik? Of even kijken want mijn opa heeft ook zo'n speciale stoel
http://www.bcsrecaro.nl/
Hoi
  dinsdag 16 februari 2010 @ 12:15:19 #8
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_78051936
Ik denk dat oma gewoon, net als alle andere 'oudere jongeren', aan een Wagon R moet; dan blijven ze ook een beetje herkenbaar op de weg
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 16 februari 2010 @ 18:29:05 #9
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_78066989
Mijn oma trekt met haar automaatje regelmatig een petje in een Golfje er uit.
Omdat die puistenkoppen niet kunnen schakelen.
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:10 schreef Unreal88 het volgende:
Nee je hebt ook wel van die comfortabele recaro stoelen denk ik? Of even kijken want mijn opa heeft ook zo'n speciale stoel
http://www.bcsrecaro.nl/
idd. Mijn pa heeft ook wel eens zo'n Scheel of ASS stoel gehad. Maar ik wilde eerst, goedkoper en simpeler, een luxere/uitgebreidere stoel van Honda proberen te vinden.

Die standaard stoelen zijn trouwens voor iedereen langer dan 180 cm niet best; dat zachte schuim geeft zero steun onder je bovenbeen/knie.

[ Bericht 31% gewijzigd door Hyperdude op 16-02-2010 18:36:07 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')