abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 maart 2010 @ 14:45:09 #301
8369 speknek
Another day another slay
pi_78889703
quote:
Op zondag 7 maart 2010 15:09 schreef Monidique het volgende:
Bullshit, sorry. Zoiets wordt niet uit de wereld geholpen. Hoe vaak hoor je wel niet dat er geen opwarming is, dat de opwarming door de zon komt, dat het goed is voor de mensheid, dat het gestopt is sinds 1998, dat kooldioxide geen broeikasgas is, dat het slechts een theorie is, dat etcetera... Allemaal bullshit, allemaal weerlegd, allemaal heel helder, maar het blijft zweven in de onnozelosfeer.
Het was, wat mij betreft, iets dat totnutoe ernstig ontbrak aan de toekomstige opwarmingshypothese: je kunt niet een kwart van je meetpunten weggooien en de grafiek dan zomaar doortrekken. Nu iemand aangetoond heeft dat er reden is om aan te nemen dat die datareductie geen effect heeft op de warmingstrend, kun je tenminste pas weer verder. Wat huilies aan beide kanten daarvan vinden laat ik me weinig aan gelegen.
quote:
Zij is van plan het te publiceren.
Gelijk heeft ze. Ik heb geen enkele twijfel dat dit ook zonder enige kwaliteitscontrole in Nature afgedrukt wordt.

Nee ik maak geen nieuw topic.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')