Hoezo, je draagt hem toch voor jezelf, niet voor je vrienden....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:52 schreef PluisigNijntje het volgende:
Hij is er nu uitHeb t toevallig ook net aan m'n moeder laten zien en zij zei dat ze het eigenlijk allebei prima vond
Maar liever zonder.
Ik denk dat ik hem zo terug doe, na reacties van vrienden te hebben gevraagd.
Als ik m volgende week alsnog zat ben kan hij eruit.
Klopt..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:53 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Hoezo, je draagt hem toch voor jezelf, niet voor je vrienden....
Het kan zo makkelijk zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:57 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Klopt..
Daarom twijfel ik ook. Ik vind hem zelf wel leuk, maar had ineens het idee dat het me een bepaald imago voorschrijft ofzo.. En toen vond ik het maar een dom lelijk ding.
Maar ik mis m nu al, 't is geen opluchting dat hij eruit is.
Dus moetie terug
Thanksquote:Op woensdag 3 maart 2010 07:44 schreef Sulley02 het volgende:
Gave dermals pumpkinsoupben je alleen niet bang dat het op die plek ontzettend snel uitgroeit?
Kan wel denk ik, ik had altijd meteen een plug/tunnel erin..en was gewoon goed gegaan verder, weet niet hoe jouw oor er natuurlijk op reageerd, want dat is bij iedereen andersquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:22 schreef TheSorrow het volgende:
Ik vraag me af hč..
Ik heb nu links een 8mm plug erin zitten. Ik heb eergister een 10mm schroefdraad tunnel en een 10mm siliconen tunnel (zwart) besteld, omdat ik toch nog 2mm erbij wil.
Ik ben zojuist aangenomen in een sjiek hotel (had voor mn sollicitatie al mn piercings uitgedaan op mn tunnel na) en de tunnel mag gewoon in blijven, maar dat is ook gelijk de max.
Ik heb nog een 10mm expander liggen, maar is het mogelijk als ik naar 10mm stretch om gelijk daarna die siliconen tunnel erin te stoppen? Of geneest het dan voor geen meter? Want om nou op mn werk aan te komen met zo'n expander in mn oor, ik denk niet dat ze daar vrolijk van worden
Your opinions please
Zie hier voor een uitgebreide uitleg.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
Kan ik ergens meer info krijgen over het zelf stretchen van mijn gaatjes ? Iemand een simpele duidelijke site en waarmee te beginnen ?
Slecht idee!quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:22 schreef TheSorrow het volgende:
Ik vraag me af hč..
Ik heb nu links een 8mm plug erin zitten. Ik heb eergister een 10mm schroefdraad tunnel en een 10mm siliconen tunnel (zwart) besteld, omdat ik toch nog 2mm erbij wil.
Ik ben zojuist aangenomen in een sjiek hotel (had voor mn sollicitatie al mn piercings uitgedaan op mn tunnel na) en de tunnel mag gewoon in blijven, maar dat is ook gelijk de max.
Ik heb nog een 10mm expander liggen, maar is het mogelijk als ik naar 10mm stretch om gelijk daarna die siliconen tunnel erin te stoppen? Of geneest het dan voor geen meter? Want om nou op mn werk aan te komen met zo'n expander in mn oor, ik denk niet dat ze daar vrolijk van worden
Your opinions please
ouchquote:
Thnx, maar wat is nou het beste om mee te beginnen? acryl? staal? Of is dat voor iedereen weer verschillend?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |