Johan heeft gezegd dat het hele zooitje niet doorgaat als ze geen mensen hebben om te helpen. En toch maken ze een soort van draaiboek.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze lijken een programma voor te bereiden, het idee van de 15 lijsttrekkers. Het gaat weer van hot naar her. Van de kookplaat tot aan personele bezetting, terug naar persbericht. Dan lijkt het persbericht weer niet nodig te zijn en dan weer wel en er is iemand nodig om tijdens de uitzending de pers te woord te staan. En weer terug naar de wc-problematiek en de sloten op de dames-wc.
Zo is dat heksje. Hoe Peter, hoe beter.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:19 schreef Toverheks het volgende:
Wij gaan er dan voor zorgen dat Peter gewoon kan chatten en lezen, we laten dat prog. niet om zeep helpen door een Alsido met zijn praatjes.
Als je ze zo hoort praten en continu ziet en hoort snoepen en theedrinken ga je haast denken dat ze de hele dag al knetter-stoned zijn.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:25 schreef Jian het volgende:
Topoverleg zo te horen, energiek, innovatief, sprankelend. Zij zijn niet de enigen die ervan gaan gapen
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo is dat heksje. Hoe Peter, hoe beter.
Liesbeth zou met Jolanda een persbericht gaan schrijven, toen waren ze ineens een nieuw programma aan het voorbereiden, toen ging het over het verplaatsen van bureaus en nu weer min of meer over de personele bezetting van dat programma. En o ja, je moet natuurlijk ook even een mailtje sturen aan de mensen dat ze aanwezig dienen te zijn.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:30 schreef tuinfluiter het volgende:
Wat een saai gelul van Alsido en Liesbeth.
Heb afgesloten en op de chat is het ook een zooitje, mod-Dirk en mod-Hans doen zeker machtstrijdje onder elkaar, geef mij suzzy maar die is oke, hans heeft ze vanavond niet allemaal op een rijtje denk ikquote:Op maandag 15 februari 2010 22:30 schreef tuinfluiter het volgende:
Wat een saai gelul van Alsido en Liesbeth.
En iedereen me heul voor gek verklaren tijdens de Bunkerquote:Op maandag 15 februari 2010 22:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe het raar kan lopen, eerst niks en nu zijn we **Fan** van Peter
Ja Mera, daarvor mijn oprechte Excuus, hij is oke, gewoon een gozer met het hart op het goeie plekje, en oke hij heeft kutliedjes enzo maar als persoon lijkt hij me gewoon aardig.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En iedereen me heul voor gek verklaren tijdens de Bunker
Misschien zal ik ze eens wat opsturen uit de koffieshop hierachter hahaha kennen ze echt eens brainwaven of zoiets.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:37 schreef Jian het volgende:
Ik heb stoned nog wel eens een geweldige brainwave gehad, maar dat zie ik hier toch echt niet gebeurenIn alle oprechtheid vind ik Johan een enigszins sympathieke enthousiasteling, die ik echt beter toewens dan deze initiatiefloze en inhoudsloze figuren. Ja ik weet, hij sluit zelf zijn ogen er voor, maar toch ....
En Liesbeth zoekt een uitsmijter, twee mensen achter de bar, 2 hostessen om de mensen op te vangenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth zou met Jolanda een persbericht gaan schrijven, toen waren ze ineens een nieuw programma aan het voorbereiden, toen ging het over het verplaatsen van bureaus en nu weer min of meer naar de personele bezetting van dat programma. En o ja, je moet natuurlijk ook even een mailtje sturen aan de mensen dat ze aanwezig dienen te zijn.
Voor een brainwave dien je hersens te hebben, daarom is het weinig hoogstaand maar qua hak op de tak, zijn ze goed op weg.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:37 schreef Jian het volgende:
Ik heb stoned nog wel eens een geweldige brainwave gehad, maar dat zie ik hier toch echt niet gebeuren![]()
Ik begin de laatste dagen wel een beetje te twijfelen aan hem. Johan voelt goed aan wanneer hij aan dmage-control moet doen. Daar slaagt hij redelijk goed in t.o.v. de chatters maar hij belooft heel veel op die momenten maar komt er vervolgens nooit meer op terug.quote:In alle oprechtheid vind ik Johan een enigszins sympathieke enthousiasteling, die ik echt beter toewens dan deze initiatiefloze en inhoudsloze figuren. Ja ik weet, hij sluit zelf zijn ogen er voor, maar toch ....
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Na anderhalf uur komt Alsido er achter dat zijn 10 microfoons wel eens te weinig zouden kunnen zijn met 15 gasten.Anderhalf uur heeft-ie nodig gehad voor deze rekensom
Ik heb altijd wel enige sympathie voor Peter gehad, tijdens de bunker maar ook bijvoorbeeld in de periode dat hij zich hier op Fok aan het "verdedigen" was tegen alle aantijgingen, aangaande zijn gedrag richting Renate, etc. Hij ging er toch maar staan voor zitten. Ja, ik vind hem zo nu en dan best vermakelijkquote:Op maandag 15 februari 2010 22:40 schreef gomi het volgende:
ik vind die peter nog steeds niet veel soeps tbh
Het is precies wat je zegt: ieder circus heeft een clown nodig.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel enige sympathie voor Peter gehad, tijdens de bunker maar ook bijvoorbeeld in de periode dat hij zich hier op Fok aan het "verdedigen" was tegen alle aantijgingen, aangaande zijn gedrag richting Renate, etc. Hij ging er toch maar staan voor zitten. Ja, ik vind hem zo nu en dan best vermakelijk
Ben jij Freakolympics op de chat en hielp je op afstand Marian met geluid uittesten?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:46 schreef Jian het volgende:
Ik heb altijd wel enige sympathie voor Peter gehad, tijdens de bunker maar ook bijvoorbeeld in de periode dat hij zich hier op Fok aan het "verdedigen" was tegen alle aantijgingen, aangaande zijn gedrag richting Renate, etc. Hij ging er toch maar staan voor zitten. Ja, ik vind hem zo nu en dan best vermakelijk
Ja, heb ik weer.. Eindelijk een chat op niveau, heb ik nauwelijks tijd om mee te doen..quote:Op maandag 15 februari 2010 22:18 schreef mootie het volgende:
De chat is nu zo plat als een dubbeltje. De voorbindpalingen en geyle neucksecksen vliegen je om de oren.
No Problemo
t is niet dat ik hem ook een grote lul vind ofzo, maar ik vind dat er nu wel erg gedweept wordt met hem.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |