Ja dat moet je aan hem vragen.quote:
Goed bruutquote:
Ik mail welquote:Op zondag 14 februari 2010 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat moet je aan hem vragen.
Top!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schaatsen.quote:
Ik kan altijd al slecht begrijpen dat mensen dat soort sporten boeiend kunnen vindenquote:
Ja man die tori is ook x in vlaartown gebeurdquote:Op zondag 14 februari 2010 22:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ieuw dat is echt smerig, een pak aantrekken van dooie mensenhuid.
quote:Op zondag 14 februari 2010 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kan altijd al slecht begrijpen dat mensen dat soort sporten boeiend kunnen vinden
DAT DIT KAN IN NEDERLAND ZONDER PASJE!!!quote:Op zondag 14 februari 2010 23:03 schreef Stephan1237 het volgende:
Extra bericht:
De politie waaronder koos en andre gaat extra controleren op de gordel in de auto deze week
bron: ANP nieuws
Goed dat je het even doorgeeftquote:Op zondag 14 februari 2010 23:03 schreef Stephan1237 het volgende:
Extra bericht:
Politie waaronder koos en andre gaat extra controleren op de gordel in de auto
bron: ANP nieuws
Vlaardingen,quote:Op zondag 14 februari 2010 23:02 schreef KingChronic het volgende:
[..]
Ja man die tori is ook x in vlaartown gebeurd
Ik wil het echte werkquote:Op zondag 14 februari 2010 23:06 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Inderdaad...
Maar die voiceover maakt alles goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |