quote:Op zondag 14 februari 2010 21:09 schreef Ahava het volgende:
Lieve allemaal, ik wilde heel veel digitale valentijnskaartjes sturen vandaag maar het loopt allemaal niet zoals ik had bedacht.En dat terwijl ik zo blij ben met de kaartjes die ik zelf heb gekregen en ik het zo'n geweldige actie vind van Yppy. Sorry!
![]()
Dan dus maar op deze manier: lieve OUD-users, ik vind deze club mensen heel bijzonder en ik ben heel blij met de kaartjes die ik heb gekregen, dank, dank, dank! Ook voor het kaartje van Rose Valentine dat ik vandaag nog kreeg.
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:23 schreef trui het volgende:
ik had een hele leuke (echte) kaart vankikkerlikker
![]()
![]()
er zitten hier gewoon téveel lieve mensen, ik ben ook lang niet aan iedereen die ik hier graag mag toegekomen qua kaartjes. maar een aantal wel, en dat vond ik heel leuk om te doen. voor de rest: ook een hele dikke valentijnszoen nog even op de valreep!
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:24 schreef dutchie het volgende:
Lieve Valentine, Rudolph_V, Hartjesdag, xxx-jes Valentijn, Username_Unknown, Valentina, Yppy, Secret_Valentine, SecretValentine enorm bedankt voor die superlieve kaartjes. Ze voelden echt als een hart onder de riem en dat voelt heerlijk warm.
![]()
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:25 schreef Memmel het volgende:
En een dikke kus terug trui!
vinnikook!quote:Op zondag 14 februari 2010 22:07 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Nou lieve Yppy, ik vind wel dat jij een pluim verdient, hoor! Een flinke!![]()
Je bent een lieverd en een briljante topicstarter.
gewoon veel voetbalplaatjes ruilen.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Kan er dan ook een OUD-adressenboek aangelegd worden? ik had gebrek aan adressen![]()
ja, en je inbox niet leegkwakken daarnaquote:
Hihiquote:Op zondag 14 februari 2010 17:17 schreef Moonah het volgende:
Oh Valintine, je lieve woorden deden mij blozen.En ik doe dat níet snel...
Tnx.
Van jou had ik ook al zo'n mooi stijlvol kaartje in de bus.. Daarom ál mijn creativiteit in een digitaal kaartje voor jou gestoptquote:Op zondag 14 februari 2010 20:54 schreef PM-girl het volgende:
Oo, ik vind net een hele lieve en ontroerende kaart in mijn PM-box!Bedankt lieve Valintine
VaLINtine was het he..quote:Op zondag 14 februari 2010 21:24 schreef dutchie het volgende:
Lieve Valentine, enorm bedankt voor die superlieve kaartjes. Ze voelden echt als een hart onder de riem en dat voelt heerlijk warm.![]()
Ja! Ik had ook een superlief kaartje met roos!quote:Op maandag 15 februari 2010 09:37 schreef Valintine het volgende:
[..]
HihiGraag gedaan en ik meen het
Vond jouw roosje ook bijzonder lief!!
Dat laatste dus ja. Vooral omdat er soms best wel lieve dingen gezegd worden die egostrelend zijn enzoquote:Op maandag 15 februari 2010 09:05 schreef Vicky het volgende:
Yppy, thanx!!
ik vond het heel leuk om al die kaartjes te krijgen en ben stiekum wel heel benieuwd van wie ze afkomstig zijn![]()
Ach so...quote:
Eens. Kan nu iedereen onthullen of hij/zij wat gestuurd heeft?quote:Op maandag 15 februari 2010 11:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat laatste dus ja. Vooral omdat er soms best wel lieve dingen gezegd worden die egostrelend zijn enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |