Huh?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:35 schreef donthate het volgende:
[..]
Nee jij bent slimik neuk je vrouw terwijl je met de tuin bezig ben en derna zoent ze jou nadat ze eerst me warme zaad gehad heeft
Niet doen joh. redeneren met Remlof is trachten steviemac26 te laten rekenen.quote:
Het was dan ook sarcastisch achterlijke kutmongoolquote:Op zondag 14 februari 2010 22:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
Newbie ????????????????????
Jij zegt Newbie ?????????????????????
Jij denkt een punt te maken met Newbie ?????????????????????![]()
![]()
Je hebt een UserId van ruim boven de 200k en verstandelijke vermogens die niet boven de 30 komen en je zegt Newbie
Kan iemand die gast op de rails leggen, daar helpen zelfs geen medicijnen meer tegen
Mensen die sarcasme niet snappenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het was dan ook sarcastisch achterlijke kutmongool
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:38 schreef ToT het volgende:
Twizu, hoer eens een eind op met dat plaatje man!
Hihi, ToT is aseksueel.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:38 schreef ToT het volgende:
Twizu, hoer eens een eind op met dat plaatje man!
zelfs in het internaad hosselde ik die sma's aight. Jilla is natuurlijk niet erg dope, allemaal door die kutoverheid. Blijven rennen voor die ratten he, op een dag heb je genoeg pipa's en homies om ze allemaal trugg te pakken!quote:Op zondag 14 februari 2010 22:37 schreef donthate het volgende:
[..]
Internaat aight mattie dat is echt harde straatleven Ja man ik was in jilla elke dag mensen verkracht worden Nu weer hosselende wachtende elke dag op De Po je wait et man hosselde in de bijlmer hier maar die ratten vangen ons niet
Ja en dan zeggen ze dat ik dom ben.quote:
userId hoger dan 280.000quote:Op zondag 14 februari 2010 22:35 schreef donthate het volgende:
[..]
Nee jij bent slimik neuk je vrouw terwijl je met de tuin bezig ben en derna zoent ze jou nadat ze eerst me warme zaad gehad heeft
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:35 schreef donthate het volgende:
[..]
No mattiequote:Op zondag 14 februari 2010 22:39 schreef tennisracket het volgende:
[..]
zelfs in het internaad hosselde ik die sma's aight. Jilla is natuurlijk niet erg dope, allemaal door die kutoverheid. Blijven rennen voor die ratten he, op een dag heb je genoeg pipa's en homies om ze allemaal terugg te pakken!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
Ga zelf dan ook weg.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Kunnen alle zelfverklaarde gangstertjes ook even optyfen?
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
userId hoger dan 280.000
Hmmmmmm nee daar word ik niet warm of koud van.
Je mocht willen dat je mijn vrouw en keer kon nemen, van mij mag je, als ik maar mag kijken natuurlijk. Ben alleen bang dat ze als jij klaar bent zoveel te kort komt dat ik wederom aan het werk moet. IK van haar weer in de tuin moet werkken
Westside hood niggah for lifequote:Op zondag 14 februari 2010 22:40 schreef boem-dikkie het volgende:
WOW 7 woorden zonder inhoud als reactie, ik zeg dat het goed komt..............quote:Op zondag 14 februari 2010 22:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het was dan ook sarcastisch achterlijke kutmongool
Oké.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik doel meer op mensen die ' je weet zelf ' afkorten.quote:
Je moet een detail niet met een waarheid proberen te vergelijken.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en dan zeggen ze dat ik dom ben.
Wat een debielen
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik doel meer op mensen die ' je weet zelf ' afkorten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |