quote:Op zondag 14 februari 2010 22:28 schreef donthate het volgende:
[..]
*wilt zo graag crew lid word* Geeft twizu een beurt Maak me blauw dan![]()
Gefeliciteerd ik ben een lazy nigga die zijn vmbo nooit afgemaakt heeft wil je me zuigenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:31 schreef tennisracket het volgende:
Ik heb in dit topic meer vmbo argumenten en/of scheldwoorden gezien dan in mijn tijd dat ik op klaagbaak zit.
Wat erg
GEEL zeg ik pijpsletquote:Op zondag 14 februari 2010 22:30 schreef Havoc het volgende:
[..]
Och, mag van mij ook een groene connexxion bus zijn. Misschien heeft buzzer morgen nog een gaatje.
Jij bent direct terug de hood in gegaan om te pimpen natuurlijk !quote:Op zondag 14 februari 2010 22:31 schreef donthate het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ik ben een lazy nigga die zijn vmbo nooit afgemaakt heeft wil je me zuigen
Nee hoor, was ook in jouw tijd al zo. Feedback is voor feedback op de moderatie, geen slowchat om tegen andere users tekeer te gaan.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Feedback is voor commentaar op de crew. Hmm, gelegenheidregeltje wat er ingeslopen is?
Ik lach je even uit.
Flikker op newbie, havoc zit hier al jaren en tegen hem mag je dan niks zeggen want hij is zo stoer dat ie er al jaren is.quote:
owke......quote:
...en over tampons tegen LEKKEN!!!!quote:Op zondag 14 februari 2010 22:32 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Leuk topic heb je trouwens gemaakt over handtassen en lakschoenen in het crewforum!
No mattie 2jaar in jilla thuig leven geleefd is hard maar je wait it ik heb sgijt ! En jij danquote:Op zondag 14 februari 2010 22:32 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Jij bent direct terug de hood in gegaan om te pimpen natuurlijk !
IK ken die user niet eensquote:Op zondag 14 februari 2010 22:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Flikker op newbie, havoc zit hier al jaren en tegen hem mag je dan niks zeggen want hij is zo stoer dat ie er al jaren is.
Vuile Neo MeeLul Nazi Wannabee.quote:
Ik ga er ook even voor zitten.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat probeer je met dit alles eigenlijk te zeggen stevenmac26?
Ik pimp die smas al vanaf mijn 5e jwzl, toen moest ik naar een internaad. Net weer vrij om die chickies te hosselen jwzlquote:Op zondag 14 februari 2010 22:33 schreef donthate het volgende:
[..]
No mattie 2jaar in jilla thuig leven geleefd is hard maar je wait it ik heb sgijt ! En jij dannu hosselde ik on de blok
Ik vraag me ook af van onder welke steen hij gekropen is maar goedquote:
Nee jij bent slimquote:Op zondag 14 februari 2010 22:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
Vuile Neo MeeLul Nazi Wannabee.
Slijmen en likken terwijl je iemand er aan wilt hangen in Feedback maar het niet werd wat je er van verwacht.
Het is gewoon triest dat ze mensen als jiij gewoon vrij laten posten op een forum, ik zou mijn tuin nog niet door je laten vegen omdat je daar te stom voor bent.
Voor ik het weet probeer je mijn konijn te versieren en de schade die dat met zich mee brengt is met een Ban niet goed te maken.
Ik zeg NEKSCHOT![]()
Ik zeg helemaal niks?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat probeer je met dit alles eigenlijk te zeggen stevenmac26?
Mijn tijd? Flikker toch op man.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, was ook in jouw tijd al zo. Feedback is voor feedback op de moderatie, geen slowchat om tegen andere users tekeer te gaan.
Internaat aight mattie dat is echt harde straatleven Ja man ik was in jilla elke dag mensen verkracht worden Nu weer hosselende wachtende elke dag op De Po je wait et man hosselde in de bijlmer hier maar die ratten vangen ons nietquote:Op zondag 14 februari 2010 22:35 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Ik pimp die smas al vanaf mijn 5e jwzl, toen moest ik naar een internaad. Net weer vrij om die chickies te hosselen jwzl
Newbie ????????????????????quote:Op zondag 14 februari 2010 22:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Flikker op newbie, havoc zit hier al jaren en tegen hem mag je dan niks zeggen want hij is zo stoer dat ie er al jaren is.
Shit, het is dat dit niet in zijn geheel past als sig maar wat een poezie man.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
Vuile Neo MeeLul Nazi Wannabee.
Slijmen en likken terwijl je iemand er aan wilt hangen in Feedback maar het niet werd wat je er van verwacht.
Het is gewoon triest dat ze mensen als jiij gewoon vrij laten posten op een forum, ik zou mijn tuin nog niet door je laten vegen omdat je daar te stom voor bent.
Voor ik het weet probeer je mijn konijn te versieren en de schade die dat met zich mee brengt is met een Ban niet goed te maken.
Ik zeg NEKSCHOT![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |