Ja, ik heb t hele maine coon topic doorgelezen in de tussentijd, dus mn geduld was opquote:
Ja ja, zeker niet gezien omdat je kleurenblind ben hequote:Op zondag 14 februari 2010 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
ik zag het niet!
sorry![]()
maar de kleuren kloppen nu tenminste
[ afbeelding ]
Nope, ik wilde in maart, maar ik had niet door dat het haast alweer maart isquote:Op zondag 14 februari 2010 21:19 schreef Ml-etje het volgende:
Al gestart?
Toilet ja das dus not done hierze wil altijd even snuffelen
ik neem het vnaaf mee m'n bed in, promisedquote:Op zondag 14 februari 2010 21:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben voor scheren hoor![]()
Baarden zijn blegh.
Zeg, heb je nu al in t boek gelezen of wat?
jahoor, op wat gaten in het ruimte tijd continuum na, waardoor napoleon ineens een andere smaak napoleon is gewordenquote:Op zondag 14 februari 2010 21:39 schreef tombolafan het volgende:
Goedendag!!!!
Heel weekend niet bijgelezen
komt morgen wel... alles goed hier?
Ahaquote:Op zondag 14 februari 2010 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope, ik wilde in maart, maar ik had niet door dat het haast alweer maart is![]()
Verder zijn we in maart alweer 3 weekenden druk en om alles door de week in de avonduren te doen zie ik niet zitten.
In juni ben ik 2,5 week vrij dus dan wil ik graag beginnen.
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombola, ik begon je haast te missen!![]()
Waar hing je uit?
mmmmmmmmmmm, lekker...quote:Op zondag 14 februari 2010 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jahoor, op wat gaten in het ruimte tijd continuum na, waardoor napoleon ineens een andere smaak napoleon is geworden
Was het leuk??quote:Op zondag 14 februari 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gisteren 2 verjaardagen en vandaag huishoudbeurs...
[..]
mmmmmmmmmmm, lekker...
heeeeel leukquote:
oeh, dat is lekker, zo'n weekend!quote:Op zondag 14 februari 2010 21:47 schreef Cat22 het volgende:
Tombolala!![]()
Mijn weekend duurt nog tot woensdag.Met één dagje ziekzijn erbij heb ik in twee weken maar 3 dagen gewerkt.
ja ik vergat een nieuw topic in elkaar te flansenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:29 schreef Enfermera het volgende:
Zwabber verzaakt?
Nouja, eigenlijk een stomme tvp, want ik ga gelijk weer slapen! Was supergezellig bij vrienden, lekker gegeten en de kolonisten van de prehistorie gespeeld, leuke versie is dat
Maar morgen weer te vroeg op voor stage... Nu slapen![]()
xDquote:Op zondag 14 februari 2010 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ik vergat een nieuw topic in elkaar te flansen
truste
Heerlijkquote:Op zondag 14 februari 2010 22:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
xD
Hihi.
Ja trusten!![]()
Thanks IngeKomt goed, deze week gelukkig maar 2 daagjes, ma+di!
Hij gebruikt je gewoonquote:Op zondag 14 februari 2010 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
Napoleon fladdert op mijn hand, zit even, en vliegt weer weg
en laat een keutel achter![]()
komt hij alleen langs om te poepen
Leuk is dat, rare versies. Wij vonden gister de Rotterdameditie van Monopoly. Is erg leuk.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:29 schreef Enfermera het volgende:
Zwabber verzaakt?
Nouja, eigenlijk een stomme tvp, want ik ga gelijk weer slapen! Was supergezellig bij vrienden, lekker gegeten en de kolonisten van de prehistorie gespeeld, leuke versie is dat
Maar morgen weer te vroeg op voor stage... Nu slapen![]()
Schijtlijster.quote:
Ik heb het te druk met katten uit elkaar halen; als ze geen eten krijgen worden ze wat knorrig blijkt nuquote:Op zondag 14 februari 2010 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Schijtlijster.![]()
Wie kijkt er mee naar genante lijven? Dadelijk op 5.
Welcome to my world. Mocht ik al eens vergeten het vee hun avondeten te geven, dan herinneren de knokpartijen me er wel aan.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb het te druk met katten uit elkaar halen; als ze geen eten krijgen worden ze wat knorrig blijkt nu![]()
Ik heb net brokjes bij meneer I. op de kamer neergezet en Melvin en Baileys achter de deur gedrukt.
Tom heeft verder nergens last van, die heeft het te druk met vliegjes vangen in de ren
Had je niet ff kunnen waarschuwen?quote:Op zondag 14 februari 2010 23:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welcome to my world. Mocht ik al eens vergeten het vee hun avondeten te geven, dan herinneren de knokpartijen me er wel aan.
Woeoeoeoe!quote:Op zondag 14 februari 2010 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had je niet ff kunnen waarschuwen?![]()
Ik heb Baileys in al die 5 jaar nog maar 1x horen blazen....tot vanavond
En een nachtquote:Op zondag 14 februari 2010 23:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Woeoeoeoe!
Gelukkig is het maar één avondje. En morgenavond kun je zielige poezels gaan troetelen. Moet je ze morgenvroeg wegbrengen?
Ow ja, jij hebt geen twee etages tussen jou en je katten.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En een nacht![]()
Morgenvroeg tussen 9 en 9.15 moet ik ze brengen, het mandje staat al klaar.
Dan hoor ik ook hoe laat ze geholpen worden en hoe laat ik ze weer kan ophalen.
Je luistert goedquote:Op maandag 15 februari 2010 00:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Greysie, je moet je kadootjestopic op slot zetten
Geer heb ik afgelopen donderdag horen blazen. Toen m'n moeder de hond bij zich had. Die hond scheet 7 kleuren voor mijn kat.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had je niet ff kunnen waarschuwen?![]()
Ik heb Baileys in al die 5 jaar nog maar 1x horen blazen....tot vanavond
quote:Op maandag 15 februari 2010 05:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Geer heb ik afgelopen donderdag horen blazen. Toen m'n moeder de hond bij zich had. Die hond scheet 7 kleuren voor mijn kat.![]()
Gefeliciteerd. Fijne verhaardag en fijne vakantiequote:Op maandag 15 februari 2010 08:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Biorimte en vakanties![]()
Ik was dus braaf om 06:00 wakker. Kreeg al wel en cadeautje. En zo op vakantie.
gefeliciteerd enquote:Op maandag 15 februari 2010 09:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben idd jarig.
prettige dag iedereen tot later deze week
quote:Op maandag 15 februari 2010 09:29 schreef DeZwabber het volgende:
zeg oh-oh, dat boek van jou begint meteen met telefoonseks
Sterkte met wachtenquote:Op maandag 15 februari 2010 09:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Gefeliciteerd f_r![]()
En een hele fijne vakantie!
Tom en Luna zijn bij de DA en ze vonden het niet leuk![]()
14 uur kan ik ze weer ophalen.
En ik laat ze direct maar chippen, aangezien ze toch al onder narcose zijn.
M'n kleine beebie-poessies
Nee, normaal gesproken kan dat ook zonder narcose, hebben ze bij de hond van m'n ouders destijds ook gedaan.quote:Op maandag 15 februari 2010 09:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sterkte met wachten![]()
Chippen hoeven ze normaal niet voor onder narcose te zijn toch?
Bij pupjes doen ze dat altijd zo, maar tis wel sneu, dikke naald is dat
Baloe idd ook, vanuit het asiel.quote:Op maandag 15 februari 2010 09:59 schreef oh-oh het volgende:
Oh man hou op, ik heb twee keer pups laten chippen, echt zielig is dat, vooral bij die kleintjes![]()
Mijn eigen honden waren allemaal al gechipt toen ze bij mij kwamen gelukkig.
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:21 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip sprong vanochtend op m'n bed om even te kijken en hij trilt niet meer.
Feli, F_R!
Rekem, das echt zowat Maastrichtquote:Op maandag 15 februari 2010 10:21 schreef Ml-etje het volgende:
Sterkte met wachten Ing!!
Hier worden as we speak de gordijnen en hordeuren opgehangen![]()
Had net wel weer een mail met gezeik over mijn werkplek echt ik begin er peulen van te *** gezeik om niks![]()
Maarrrr de zon schijnt en nog 2 uur en dan gaan we inpakken en naar Rekem
Jep! Hij heet, hij drinkt en hij doet het op de bak!quote:Op maandag 15 februari 2010 10:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Gaat het ook goed met eten drinken en kattenbakken???
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Rekem, das echt zowat Maastricht![]()
Lanaken toch?
Neem je je wintersportschoenen mee?
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:31 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Jep! Hij heet, hij drinkt en hij doet het op de bak!
Het was Binkquote:Op maandag 15 februari 2010 10:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Go Jip!
![]()
Maar Boor is natuurlijk ook heul stoer Greys, vandaar dat ie geen krimp gaf
Hier vanmorgen wel, geloof dat t net pas ff gestopt isquote:Op maandag 15 februari 2010 10:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]maar we gaan carnavallen in Rekem, ja snowboots mee?
Sneeuwt het nog dan?
Hmm ja met de sneeuwkettingenquote:Op maandag 15 februari 2010 10:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier vanmorgen wel, geloof dat t net pas ff gestopt is![]()
Voor het eerst sinds zaterdagmiddag.
Dus ik zou ze meenemen
Whehehe, ohquote:Op maandag 15 februari 2010 10:42 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
Het was Bink
Maar die is ook heul stoeah
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:31 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Jep! Hij heet, hij drinkt en hij doet het op de bak!
Ik zou zeggen laten we lunchen morgen maar dan kan niet want er is niks openquote:Op maandag 15 februari 2010 10:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja met de sneeuwkettingenThnx voor de tip!
Hahahaha toch lief van jequote:Op maandag 15 februari 2010 10:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou zeggen laten we lunchen morgen maar dan kan niet want er is niks open
Dies ook woensdag pas weer open hoor.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hahahaha toch lief van jeik wilde naar de lushwinkel maar dat heb ik maar uit m'n hoofd gezet.
Ooooooh ik wil ook naar mn bedje.quote:
das niet langquote:Op maandag 15 februari 2010 11:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooooh ik wil ook naar mn bedje.
Ik heb denk ik van 3 tot 7 geslapen of zo
Nee, mooie film op BBC en mensen die ruzie aan het maken waren op de parkeerplaats na tweeën nog.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 11:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, mooie film op BBC en mensen die ruzie aan het maken waren op de parkeerplaats na tweeën nog.
Veel koffie en ik kom de dag wel door hoor.quote:
Begrijpelijk hoorquote:Op maandag 15 februari 2010 10:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe, oh![]()
Ik ben er niet helemaal bij geloof ik.
Ik doe van alles, maar eigenlijk net niks![]()
Dat kon ook niet anders natuurlijkquote:De Mirandazeep is trouwens goddelijk!
Vind ik ook. Beetje kamille achtig.quote:En de DreamCream vind ik echt stinken![]()
quote:Ik denk dat ik rond half 12 maar ff bel of ze al geholpen zijn en goed zijn bijgekomen.
Baloe kregen ze eerst niet onder narcose en toen ze hem onder zeil hadden kregen ze hem haast niet meer bij, dus ik vind het maar niets![]()
Hihihi!quote:Op maandag 15 februari 2010 08:41 schreef oh-oh het volgende:
Top 100 van zondag 14 februari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
015. 0173 Greys
059. 0093 Loveless85
060. 0090 oh-oh
067. 0083 Ingetje79
100. 0059 Cat22
Cat
Oh bahh maar Tom is al bijquote:Op maandag 15 februari 2010 11:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Potver...er kwam een spoedje tussendoor vanochtend, dus Tom is al wel klaar en weer redelijk bij, maar Luna moet nog.
Dus wrs. kan ik ze om 14 uur nog niet ophalen
Maar ik kom vandaag langs een brievenbus.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:27 schreef oh-oh het volgende:
Cat je kan m net zo goed morgen op de bus doen, de post is toch aan t carnavallen hier
Friet met saajs, chinees, shoarma, vietnamese loempia's... eten zat hoor!quote:Op maandag 15 februari 2010 11:44 schreef Ml-etje het volgende:
Jeetje Oh-oh is er nog wel wat te eten te krijgen daar
Ow... balen! Maar fijn dat Tom alweer bij is.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Potver...er kwam een spoedje tussendoor vanochtend, dus Tom is al wel klaar en weer redelijk bij, maar Luna moet nog.
Dus wrs. kan ik ze om 14 uur nog niet ophalen
quote:Op maandag 15 februari 2010 11:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow... balen! Maar fijn dat Tom alweer bij is.
Ik heb mn boodschappen binnen en een gevulde bento in mn tasquote:Op maandag 15 februari 2010 11:44 schreef Ml-etje het volgende:
Jeetje Oh-oh is er nog wel wat te eten te krijgen daar
En ik heb een excuus nog een keer jullie kant uit te komen voor lush
Oh dat is ook wel heel sneu jaquote:Op maandag 15 februari 2010 11:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, dat zeker....maar ik vind het zielig dat ie dus nog heel lang moet wachten totdat Luna klaar is en ook dat Luna er al vanaf 9.15 zit te stressen en nu pas geholpen gaat worden
Tis echt ergquote:Op maandag 15 februari 2010 12:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb mn boodschappen binnen en een gevulde bento in mn tas![]()
Zelfs McDonalds heeft dezer dagen alleen maar carnavalsmenu's en geen "kaart"
Is ook zielig. Maja, spoedjes gaan nu eenmaal voor.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, dat zeker....maar ik vind het zielig dat ie dus nog heel lang moet wachten totdat Luna klaar is en ook dat Luna er al vanaf 9.15 zit te stressen en nu pas geholpen gaat worden
Was je al op zoek naar wat anders of was je bureaukwestie de befaamde druppel?quote:Op maandag 15 februari 2010 12:15 schreef Ml-etje het volgende:
Zo hoppa weer een sollicitatie de deur uit
Nu even een bammetje eten
Voor spoedjes heb ik alle begrip natuurlijk, bij ons op het werk wordt het schema ook regelmatig in de war geschoptquote:Op maandag 15 februari 2010 12:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is ook zielig. Maja, spoedjes gaan nu eenmaal voor.
Kun je hem niet eerder ophalen anders? Of is dat heel erg onpraktisch?
Ja joh haal hem fijn op danquote:Op maandag 15 februari 2010 12:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Was je al op zoek naar wat anders of was je bureaukwestie de befaamde druppel?![]()
[..]
Ik was al op zoek, de sfeer is nogal kamerbeperkt en dat is niet mijn ding.
Ga er nu wel iets leuks bij doen maar wil gewoon graag "hogerop" en dat kan gezien mijn opl. ook.
Dit is mijn bijbaan waar ik ben blijven hangenomdat er toen weinig te vinden was.
Het bureauverhaal heeft nu een behoorlijk pissige mail van een andere collega van die kamer (zijn er 2) opgeleverd met een kopie naar mijn leidinggevende. Ze vond het allemaal maar niet kunnen. Tsja hoop drukte om niets wmbt een leeg bureau is en blijft een leeg bureau.Voor spoedjes heb ik alle begrip natuurlijk, bij ons op het werk wordt het schema ook regelmatig in de war geschopt![]()
Ik heb afgesproken om om 14 uur weer te bellen over Luna en als Tom dan wel mee mag, maar Luna nog niet goed wakker, dan denk ik idd dat ik Tom vast ophaal.
Hangt er ook een beetje van af hoe hij zich daar gedraagt.
En ik woon letterlijk om de hoek van het DAC, dus dat is geen probleem.
Thanksquote:Op maandag 15 februari 2010 12:34 schreef Cat22 het volgende:
Succes met je sollicitiaites Ml-etje. Ik herken het wel. En dan kun je beter iets anders zoeken. Want als de burokwestie vergeten is komt er vast weer iets anders waar je je aan gaat irriteren.
Muizel!quote:
Ik moest eerst Yoko weghalen. Want die rent er zo vandoor met Muis in haar kaakjes.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:49 schreef DeZwabber het volgende:
aangezien de verwachte menigte die naar een bovengedreven muis komt zwaaien uitblijft,
Nee nog niet eens!quote:Op maandag 15 februari 2010 12:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Muizel!![]()
Heeft die nasty Greys je weer gestalkt?![]()
ALAAAAAAF!!!quote:Op maandag 15 februari 2010 13:52 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooooh de meziek is begonne heij.
![]()
Sjiek is mich dat.
quote:Op maandag 15 februari 2010 13:51 schreef Cat22 het volgende:
Die muizel is wel een tease he?
Even verleidelijk zwaaien, de fans opzwepen en dan net zo mysterieus verdwijnen als dat ze opdook.
Ik hoor vooral de Black Eyed Peasquote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 14:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoor vooral de Black Eyed Peas![]()
Dat liedje speelt nu al de hele tijd.
En mn baas roept maar Mazzeltov![]()
We hebben echt de grootste lol![]()
![]()
quote:Op maandag 15 februari 2010 14:07 schreef DeZwabber het volgende:
mijn draaiorgelsmiley is in finland aangekomen
quote:Op maandag 15 februari 2010 14:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vond ik gisteren in de optocht wel jammer. Heel veel popmuziek. Waar zijn de echte vasteloavundleedjes?![]()
Ik heb samen met een vriend besloten dat we volgend jaar meelopen en zorgen voor échte muziek.
Doe je het alweer helemaal?quote:Op maandag 15 februari 2010 14:33 schreef Muis006 het volgende:
Neenee ik ben er hoorik ben alleen ziek geweest, best erg, en nu herstellende.
Ik vind het fijn dat je er weer bent!quote:Op maandag 15 februari 2010 14:33 schreef Muis006 het volgende:
Neenee ik ben er hoorik ben alleen ziek geweest, best erg, en nu herstellende.
quote:
- Redelijk, ik heb nog een lange weg te gaanquote:Op maandag 15 februari 2010 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het fijn dat je er weer bent!
Even een kruisverhoor
- Hoe gaat het nu?
- Ben je bij met Greys Anatomy?
- Hoe gaat het met Mister Mouse?
Dat hangt er vanaf hoe snel het oedeem verdwijnt dus geen idee..quote:Op maandag 15 februari 2010 14:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Hoever ben je nu?
Hebben ze al een idee hoe lang ze denken dat je nog nodig hebt?
Gaat het typen alweer wat makkelijker dan?quote:Op maandag 15 februari 2010 14:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe snel het oedeem verdwijnt dus geen idee..
Mooi dat het goed ging! En fijn dat je korting kreeg.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Mazzeltov![]()
Ik heb net beide beebies weer opgehaald![]()
![]()
Tom heeft alweer gegeten en geplast en zit nu ongeneerd z'n lege zakje te wassen![]()
Luna is nog wat wiebelig, maar is net zelf in de vensterbank geklommen en ligt nu in de zon.
De kortingsweek is bij ons nog niet begonnen, maar toen ik af moest rekenen was het al wel tegen kortingstarief.
En ze kregen nog nieuw voer mee van RC voor geholpen kattebeestjes
Ik hun ookquote:Op maandag 15 februari 2010 15:19 schreef DanseMacabre het volgende:
Arme Luna.
Ze hadden je gemist dus!
quote:Op maandag 15 februari 2010 15:35 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik zat aan de eettafel de studeren en Jip kwam plotseling op de stoel naast me zitten en ik kreeg allemaal kopjes en hij spinde heul hard!
heel veel auto's hebben een nieuwe accu nodig na deze winterquote:Op maandag 15 februari 2010 15:46 schreef Greys het volgende:
Smart
Hij doet het altijd, hij is superzuinig in benzine en wegenbelasting, hij parkeert lekker makkelijk, maar het weegt absoluut niet op tegen de idiote kosten voor onderhoud.
Er was niets mis mee, APK keuring: "Het motortje achter uw koplamp, waarmee de hoogte versteld kan worden van de lamp, is kapot.". Kosten: 350 euro
En daarbij kwam de accu, lampje hier, ruitenwissertje daar.
Even 750 euro. Voor APK en een beurtje.
Valt nog mee, vorige keer was het 1250 euro
daar moet je em ook niet bewaren hequote:Op maandag 15 februari 2010 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik had bij mn oma een tamme kanarie es.
Dies verdronken in t afwaswater
geen duikplank geven voor hij zwemdiploma B heeftquote:Op maandag 15 februari 2010 16:26 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijne brak z'n nek in z'n zwembadje.
quote:Op maandag 15 februari 2010 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik had bij mn oma een tamme kanarie es.
Dies verdronken in t afwaswater
Over die accu had ik ook echt niet gezeurd, dat kan na vijf jaar.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heel veel auto's hebben een nieuwe accu nodig na deze winter
het zijn allemaal geen specifieke smart problemen geloof ik, alle nieuwerwetse auto's zitten vol met electrische dingetjes die extraspeciaal zijn en lekker snel stukgaan enzo![]()
het is van de guano apes, t heet hives songquote:Op maandag 15 februari 2010 16:59 schreef oh-oh het volgende:
Oh crap, wie weet dr hier hoe dat hele wilde drukke nummer dat begint met prrrrrrrrrrrrrrrr BOMBA heet?
Twas net op 3 fm.
Ingquote:
You are the weakest link, Goodbyequote:Op maandag 15 februari 2010 17:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb je nooit gezien, ik kan niet weten hoe groot jou britannies zijn
Zitten ze in zo'n tentenkamp zonder omheining?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:23 schreef Greys het volgende:
Sms van mijn vader vanuit Afrika:
Zitten nu in tentenkamp naast olifantendrinkplaats. Alles goed hier, en met jullie? xx pap
Dus ik stuur terug:
Pas je op met die olifanten?![]()
Antwoord:
De nijlpaarden zijn hier een nog groter probleem!
Nou, lekker geruststellend
quote:Op maandag 15 februari 2010 18:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Jakkes, Zwabber heeft geen broek aan.
*Neus optrekt*
Je wilt inderdaad geen boos nijlpaard in je nek hebben!quote:Op maandag 15 februari 2010 18:23 schreef Greys het volgende:
Sms van mijn vader vanuit Afrika:
Zitten nu in tentenkamp naast olifantendrinkplaats. Alles goed hier, en met jullie? xx pap
Dus ik stuur terug:
Pas je op met die olifanten?![]()
Antwoord:
De nijlpaarden zijn hier een nog groter probleem!
Nou, lekker geruststellend
Ja!quote:Op maandag 15 februari 2010 18:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zitten ze in zo'n tentenkamp zonder omheining?Heb ik ook gedaan, heb er niet minder om geslapen
mijn plas is nooit in de buurt van JJH's kont geweestquote:Op maandag 15 februari 2010 18:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zwabber heeft in zijn blote kont geplast
Oh echt waar joh, wat super gaaf!quote:Op maandag 15 februari 2010 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Zij zullen er ook niet minder om slapen denk ik, want ze zijn al flink wat van dat soort dingen gewend.
Hebben eergister twee baby gnoes voor hun ogen geboren zien worden
Maar ik zal er wel minder om slapen denk ik
Dat geloof ik ook wel hoorquote:Op maandag 15 februari 2010 18:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh echt waar joh, wat super gaaf!Die hebben het helemaal geweldig, zo te horen!
En maak je nou niet druk Greysie, je wil niet weten hoe goed zoiets beveiligd is!
Dude!!!quote:Op maandag 15 februari 2010 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn plas is nooit in de buurt van JJH's kont geweest![]()
en het overleefd heeftquote:Op maandag 15 februari 2010 18:29 schreef Greys het volgende:
Maar we hebben het hier wel over mijn vader, die vorig jaar nog van de boot in een rivier met krokodillen lazerde
en hoe vaak je ook schrobt je fantasie wordt nooit meer schooooonnnnnnnn!quote:Op maandag 15 februari 2010 18:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Dude!!!
*mental image.![]()
Ik ben, weer, ff douchen.
Ik ga even in een hoekje zachtjes zitten huilen.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en hoe vaak je ook schrobt je fantasie wordt nooit meer schooooonnnnnnnn!
Ohjaquote:Op maandag 15 februari 2010 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel hoor
Maar we hebben het hier wel over mijn vader, die vorig jaar nog van de boot in een rivier met krokodillen lazerde
Gelukkig!quote:
heb je nog ruimte in je koffer dan?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gelukkig!![]()
Zwab, ga je nog mee naar Zweden of wat![]()
oh daarom hebben we zo lang geen foto;s meer gezien van Chico...quote:Op maandag 15 februari 2010 18:50 schreef oh-oh het volgende:
Kinderjes zonder t???
Qwea toch![]()
En Greys, als ie die krokodillenrivier overleefd heeft dan kan ie die nijlpaarden ook wel handelen![]()
Ik heb chinees, van vorige week, uit de vriezer/
Spicy shit![]()
Gister wassie nog mee heur , het veld inquote:Op maandag 15 februari 2010 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh daarom hebben we zo lang geen foto;s meer gezien van Chico...![]()
Nou, dit deed ie tot vanochtend nog nietquote:Op maandag 15 februari 2010 18:53 schreef oh-oh het volgende:
Nou, Tom is ieg weer de oude dan he![]()
Arme Luna
jaja, dat filmpje staat gewoon al twee weken op je pc zekerquote:Op maandag 15 februari 2010 18:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gister wassie nog mee heur , het veld in![]()
Heb je nog bewegende beelden gezien van hem, bij dat Sjon de cavia filmpje
beter zij dan jijquote:Op maandag 15 februari 2010 18:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, dit deed ie tot vanochtend nog niet![]()
Zal wel hormoontjeskwestie zijn, na de castratie is een kater nog 3 weken vruchtbaar.
Bij Luna kan er iig niets meer gebeuren, maar ze heeft wel een wond in haar buik, dus ik word er niet vrolijk van zeg maar....en Luna ook niet
Voor jou altijdquote:Op maandag 15 februari 2010 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb je nog ruimte in je koffer dan?
Geloof me, als dr hier eentje niet de bami in gaat dan is het mn allerliefste hondje van de wereld Chicoquote:Op maandag 15 februari 2010 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jaja, dat filmpje staat gewoon al twee weken op je pc zekerChico zit gewoon in de bami
Kan op zich wel...quote:Op maandag 15 februari 2010 18:57 schreef oh-oh het volgende:
Kun je haar niet even apart houden, desnoods met een van de andere niet zo drukke poezels, of kun je ze niet uit elkaar houden?
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:04 schreef Bamba het volgende:
Ik kom nog even zwaaien. Ik ben mezelf alvast aan het indrinken. Een fijne avond allemaal nog
quote:
nee want als het taai is kan je het altijd nog in de droogoven gooienquote:Op maandag 15 februari 2010 18:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geloof me, als dr hier eentje niet de bami in gaat dan is het mn allerliefste hondje van de wereld Chico![]()
En heus niet alleen omdat dat oude vlees vast taai is
*hik*quote:Op maandag 15 februari 2010 19:04 schreef Bamba het volgende:
Ik kom nog even zwaaien. Ik ben mezelf alvast aan het indrinken. Een fijne avond allemaal nog
oh kou zullen ze wel wat van merken, maar tot -10 overleven ze buiten dus heel erg zal het niet zijnquote:Op maandag 15 februari 2010 19:22 schreef sararaats het volgende:
effe een F&F vraag: heeft een poes het niet koud in de winter? ik vraag het me af omdat ons SuperVlekje altijd binnen wil en daarna zenuwachtig ijsbeert
thanks !!quote:Op maandag 15 februari 2010 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh kou zullen ze wel wat van merken, maar tot -10 overleven ze buiten dus heel erg zal het niet zijn
Das heul nie waar, tis deze:quote:Op maandag 15 februari 2010 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is van de guano apes, t heet hives song
hij is overigens niet te vinden op youtube, alleen slechte live opnames
demmit, dan ben ik verkeerd ingelichtquote:Op maandag 15 februari 2010 19:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das heul nie waar, tis deze:
Echt meesterlijk, vooral met die clip dr bij![]()
Ik geloof dat ik fan van die band ga wordenquote:Op maandag 15 februari 2010 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
demmit, dan ben ik verkeerd ingelicht
dan weet ik dus niet hoe het nieuwe nummer van de Guano Apes klinkt
oh als je voor rare titels gaat weet ik er zo nog een paarquote:Op maandag 15 februari 2010 19:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik fan van die band ga worden![]()
Ze hebben ook een track met de titel Fat Dog Symphony
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
nee want als het taai is kan je het altijd nog in de droogoven gooien![]()
Chico
Die bandnaam ook.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:45 schreef oh-oh het volgende:
Nou , ik vind dat Bomba met die clip echt geniaal
quote:
Ja echt, daar moet je toch gewoon fan van zijnquote:
Nooit terugkijken.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is echt niet meer wat het geweest is hier.
Hey Saraquote:
Wat fijn!quote:Op maandag 15 februari 2010 20:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn oom heeft zekerweten geen kanker.![]()
Mijn moeder is hem nu aan het helpen met schoonmaken en opruimen en ze heeft voor 'm gekookt.
Hij gaat een paar van z'n honden weg doen en hij stopt met fokken. Hij krijgt deze week nog een paar onderzoeken om te kijken wat het vlekje in z'n long nu precies is.
Deze week stuur ik 'm een kaart met een foto van Rinske op de voorkant (hij is ook helemaal gek van wetters).
Wat goed dat hij in ieder geval geen kanker heeft, dat is een hele geruststelling. Deze periode is al zwaar genoeg zo denk ik. Wat lief dat je moeder hem zo goed steuntquote:Op maandag 15 februari 2010 20:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn oom heeft zekerweten geen kanker.![]()
Mijn moeder is hem nu aan het helpen met schoonmaken en opruimen en ze heeft voor 'm gekookt.
Hij gaat een paar van z'n honden weg doen en hij stopt met fokken. Hij krijgt deze week nog een paar onderzoeken om te kijken wat het vlekje in z'n long nu precies is.
Deze week stuur ik 'm een kaart met een foto van Rinske op de voorkant (hij is ook helemaal gek van wetters).
Zo is mijn mama.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat goed dat hij in ieder geval geen kanker heeft, dat is een hele geruststelling. Deze periode is al zwaar genoeg zo denk ik. Wat lief dat je moeder hem zo goed steunt
Oh dat klinkt helemaal niet slecht, ik kruip ook zo maar lekker in bed denk ik.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:49 schreef DanseMacabre het volgende:
Ben ook echt opgelucht.
Nu lekker warm in de slaapzak en met Jippie kroelen.
hey senestaquote:Op maandag 15 februari 2010 20:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Hey SaraWat een lieverd
![]()
Goedeavond allemaal
+1quote:Op maandag 15 februari 2010 20:51 schreef Ingetje79 het volgende:
voor de oom van DM
![]()
En wat een leuke zwartwitkat
quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
SuperVlekje hangt zijn cape in de wilgen, time to shine voor Gansboy, zijn sidekick![]()
[ afbeelding ]
Jep. Ik wilde vanavond de stad in, maar ik heb helemaal geen zin om me in een overdreven paars pak met gouden overhemd te hijsen. Het ziet er echt gaaf uit.quote:
Jij kijkt ook dat debat met landelijke politici voor de gemeenteraadsverkiezingen? Mij ontgaat de logica. Wilders doet bijvoorbeeld maar in 2 (!) gemeentes mee!quote:Op maandag 15 februari 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
Femke heeft het over een groot ambtelijk apparaat!
Ik vind het pure comedy!quote:Op maandag 15 februari 2010 21:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij kijkt ook dat debat met landelijke politici voor de gemeenteraadsverkiezingen? Mij ontgaat de logica. Wilders doet bijvoorbeeld maar in 2 (!) gemeentes mee!
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het pure comedy!
"De man die zonder water in de woestijn roept 'Goed nieuws, het zonnetje schijnt nog!'..."
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het pure comedy!
"De man die zonder water in de woestijn roept 'Goed nieuws, het zonnetje schijnt nog!'..."
Met de poten tegelijk jaquote:Op maandag 15 februari 2010 21:38 schreef DeZwabber het volgende:
hoe bedoel je precies?stampen met alletwee de poten tegelijk, of omstebeurt?
Ik heb géén idee.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
mensen, hoe stampt donald duck het is te lang geleden voor mij
Nou filmen en uploadenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb géén idee.
Ik kan hem wel nadoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |