Ja, ik heb t hele maine coon topic doorgelezen in de tussentijd, dus mn geduld was opquote:
Ja ja, zeker niet gezien omdat je kleurenblind ben hequote:Op zondag 14 februari 2010 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
ik zag het niet!
sorry![]()
maar de kleuren kloppen nu tenminste
[ afbeelding ]
Nope, ik wilde in maart, maar ik had niet door dat het haast alweer maart isquote:Op zondag 14 februari 2010 21:19 schreef Ml-etje het volgende:
Al gestart?
Toilet ja das dus not done hierze wil altijd even snuffelen
ik neem het vnaaf mee m'n bed in, promisedquote:Op zondag 14 februari 2010 21:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben voor scheren hoor![]()
Baarden zijn blegh.
Zeg, heb je nu al in t boek gelezen of wat?
jahoor, op wat gaten in het ruimte tijd continuum na, waardoor napoleon ineens een andere smaak napoleon is gewordenquote:Op zondag 14 februari 2010 21:39 schreef tombolafan het volgende:
Goedendag!!!!
Heel weekend niet bijgelezen
komt morgen wel... alles goed hier?
Ahaquote:Op zondag 14 februari 2010 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope, ik wilde in maart, maar ik had niet door dat het haast alweer maart is![]()
Verder zijn we in maart alweer 3 weekenden druk en om alles door de week in de avonduren te doen zie ik niet zitten.
In juni ben ik 2,5 week vrij dus dan wil ik graag beginnen.
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombola, ik begon je haast te missen!![]()
Waar hing je uit?
mmmmmmmmmmm, lekker...quote:Op zondag 14 februari 2010 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jahoor, op wat gaten in het ruimte tijd continuum na, waardoor napoleon ineens een andere smaak napoleon is geworden
Was het leuk??quote:Op zondag 14 februari 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gisteren 2 verjaardagen en vandaag huishoudbeurs...
[..]
mmmmmmmmmmm, lekker...
heeeeel leukquote:
oeh, dat is lekker, zo'n weekend!quote:Op zondag 14 februari 2010 21:47 schreef Cat22 het volgende:
Tombolala!![]()
Mijn weekend duurt nog tot woensdag.Met één dagje ziekzijn erbij heb ik in twee weken maar 3 dagen gewerkt.
ja ik vergat een nieuw topic in elkaar te flansenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:29 schreef Enfermera het volgende:
Zwabber verzaakt?
Nouja, eigenlijk een stomme tvp, want ik ga gelijk weer slapen! Was supergezellig bij vrienden, lekker gegeten en de kolonisten van de prehistorie gespeeld, leuke versie is dat
Maar morgen weer te vroeg op voor stage... Nu slapen![]()
xDquote:Op zondag 14 februari 2010 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ik vergat een nieuw topic in elkaar te flansen
truste
Heerlijkquote:Op zondag 14 februari 2010 22:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
xD
Hihi.
Ja trusten!![]()
Thanks IngeKomt goed, deze week gelukkig maar 2 daagjes, ma+di!
Hij gebruikt je gewoonquote:Op zondag 14 februari 2010 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
Napoleon fladdert op mijn hand, zit even, en vliegt weer weg
en laat een keutel achter![]()
komt hij alleen langs om te poepen
Leuk is dat, rare versies. Wij vonden gister de Rotterdameditie van Monopoly. Is erg leuk.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:29 schreef Enfermera het volgende:
Zwabber verzaakt?
Nouja, eigenlijk een stomme tvp, want ik ga gelijk weer slapen! Was supergezellig bij vrienden, lekker gegeten en de kolonisten van de prehistorie gespeeld, leuke versie is dat
Maar morgen weer te vroeg op voor stage... Nu slapen![]()
Schijtlijster.quote:
Ik heb het te druk met katten uit elkaar halen; als ze geen eten krijgen worden ze wat knorrig blijkt nuquote:Op zondag 14 februari 2010 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Schijtlijster.![]()
Wie kijkt er mee naar genante lijven? Dadelijk op 5.
Welcome to my world. Mocht ik al eens vergeten het vee hun avondeten te geven, dan herinneren de knokpartijen me er wel aan.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb het te druk met katten uit elkaar halen; als ze geen eten krijgen worden ze wat knorrig blijkt nu![]()
Ik heb net brokjes bij meneer I. op de kamer neergezet en Melvin en Baileys achter de deur gedrukt.
Tom heeft verder nergens last van, die heeft het te druk met vliegjes vangen in de ren
Had je niet ff kunnen waarschuwen?quote:Op zondag 14 februari 2010 23:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welcome to my world. Mocht ik al eens vergeten het vee hun avondeten te geven, dan herinneren de knokpartijen me er wel aan.
Woeoeoeoe!quote:Op zondag 14 februari 2010 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had je niet ff kunnen waarschuwen?![]()
Ik heb Baileys in al die 5 jaar nog maar 1x horen blazen....tot vanavond
En een nachtquote:Op zondag 14 februari 2010 23:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Woeoeoeoe!
Gelukkig is het maar één avondje. En morgenavond kun je zielige poezels gaan troetelen. Moet je ze morgenvroeg wegbrengen?
Ow ja, jij hebt geen twee etages tussen jou en je katten.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En een nacht![]()
Morgenvroeg tussen 9 en 9.15 moet ik ze brengen, het mandje staat al klaar.
Dan hoor ik ook hoe laat ze geholpen worden en hoe laat ik ze weer kan ophalen.
Je luistert goedquote:Op maandag 15 februari 2010 00:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Greysie, je moet je kadootjestopic op slot zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |