Tuurlijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:01 schreef Koningin het volgende:
Mag ik ook nu nog mee doen?
Classics:
Sneeuwwitje en de zeven dwergen - Aladdin
De Leeuwenkoning - Bambi
Assepoester - Jungleboek
Belle en het Beest - Peter Pan
De kleine Zeemeermin - Pocahontas
Pixar:
Toy Story- Finding Nemo
Moeilijke keuzes hoor.
Donequote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:57 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
@ Koningin/Godtje: Het is dus de bedoeling dat je op twee van de drie films stemt, van kleine zeemeermin-aladdin-belle en het beest (dus bijvoorbeeld op Aladdin + Belle).
quote:Kwartfinale:
*Stem op één van de twee:
De Leeuwenkoning - Jungleboek
*Stem op twee van de drie:
De kleine Zeemeermin - Aladdin - Belle en het Beest
Mij ook ! In de vorige ronde heeft junglebook zelfs assepoester verslagen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:04 schreef Maartel het volgende:
't is me een raadsel wat Jungle Book hier nog steeds doet![]()
*Stem op één van de twee:
Dat lijkt mij terecht. Jungle Book is een beregoede filmquote:[b]Op dinsdag 2 maart 2010 11:14 schreef
Mij ook ! In de vorige ronde heeft junglebook zelfs assepoester verslagen.
Dat dus.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:23 schreef Young_David het volgende:
[..]
Dat lijkt mij terecht. Jungle Book is een beregoede film
Oh my god. Snel doen!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:10 schreef Falco het volgende:
Volgens mij heb ik de Kleine Zeemeermin nog niet gezien.
Mond spoelen! Nu dvd opzetten en kijkenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:28 schreef Lemans24 het volgende:
Ik heb zowel Aladdin als Beauty & the Beast nooit gezien (en die laatste heb ik zelfs op DVD...)
OMG kom je wel van deze planeet?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:10 schreef Falco het volgende:
Volgens mij heb ik de Kleine Zeemeermin nog niet gezien.
Ik heb hem nog gekeken ook gisterenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Mond spoelen! Nu dvd opzetten en kijken![]()
!
OK, bij deze mijn nieuwe stemquote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:57 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
@ Koningin/Godtje: Het is dus de bedoeling dat je op twee van de drie films stemt, van kleine zeemeermin-aladdin-belle en het beest (dus bijvoorbeeld op Aladdin + Belle).
spannend is wat veel gezegd, het gaat bijna altijd om De Leeuwenkoning en Belle en het Beest, de rest is opvullingquote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:26 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Het was even heel spannend (bijna een gelijke stand tussen Kleine Zeemeermin-Aladdin)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |