Oi...en ik ben geen meeloper dus als ik dr wel ben geweest blijf ik jou lief vindenquote:Op maandag 15 februari 2010 20:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is waar, jij bent dan ook nog niet op een meet geweest![]()

vrolijk hoor, opaquote:

Ik geloof jequote:Op maandag 15 februari 2010 20:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oi...en ik ben geen meeloper dus als ik dr wel ben geweest blijf ik jou lief vinden![]()
nu wil ik dus niet zeggen dat de rest wel een meeloper is....om dat gezeik weer te voorkomen....

Absoluut, maar 't is niet erg. Kwestie van wennen, uiteindelijk lukt 't welquote:Op maandag 15 februari 2010 20:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Krijg allemaal 's even ongezien de tyfus. Net alsof ik heul anders post dan vroeger.

geeft niet johquote:Op maandag 15 februari 2010 20:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Krijg allemaal 's even ongezien de tyfus. Net alsof ik heul anders post dan vroeger.

quote:Op maandag 15 februari 2010 20:51 schreef tuinfluiter het volgende:
D. en Teun_ZHV hartelijk dank .
Ik zie de teksten weer duidelijk en ook op normaal formaat.
En veel plezier Teun_ZHV met de 19 rode rozen, ze zijn mooi.

Een verlaat Valentijntjequote:Op maandag 15 februari 2010 20:51 schreef tuinfluiter het volgende:
D. en Teun_ZHV hartelijk dank .
Ik zie de teksten weer duidelijk en ook op normaal formaat.
En veel plezier Teun_ZHV met de 19 rode rozen.

En ik geef ook om je.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Een verlaat Valentijntje![]()
![]()
Ze staan al op de vaas

quote:Op maandag 15 februari 2010 20:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En ik geef ook om je.
Wij houden onze eigen meet bij jou of mij.

Is goed.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:55 schreef Teun_ZHV het volgende:![]()
![]()
Weet je, we doen het op exact dezelfde locatie, maar nemen een ander tafeltje![]()
Dat zal ze leren

Ga even een rondje zitten janken danquote:Op maandag 15 februari 2010 20:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat de bloedhoest, waren jullie vroeger allemaal dronken ofzeaux? Ik jank al mijn gehele fok-carriere om rechten en een tagje!?
Matige shit, dit.

Je zuster op een houtvlotquote:Op maandag 15 februari 2010 20:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga even een rondje zitten janken dan

Naahhh was dat nou, alsof we jullie niet wilden zien op de SC meetquote:Op maandag 15 februari 2010 20:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En ik geef ook om je.
Wij houden onze eigen meet bij jou of mij.

Ik meet alleen 1 op 1 , ben geen groepsmens.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Naahhh was dat nou, alsof we jullie niet wilden zien op de SC meet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |