Hehe, die is er al jaren... sinds ik budgetgewijs wat in de hogere sferen zit gaat er een [te grotequote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:20 schreef TeleluvR het volgende:
Of, of, of, of?
Hoor ik daar enige GASontwikkeling?
Meteen doen, ga je geen spijt van krijgen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:20 schreef The_Dean het volgende:
Of een Avalance Model "T", en er een paar Lil' Punchers in hangen
[ afbeelding ]
Klopt... maar kan die gitaar nergens vindenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Meteen doen, ga je geen spijt van krijgen.
Succesquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Gister voor het eerst een nieuw nummer gedaan en vanavond bij optreden gelijk in het diepe en hem maar spelen, dat moet wel fout gaan
Een studenten iets in het Paard in Den Haagquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:37 schreef The_Dean het volgende:
Ja, midden in de week... wat voor gelegenheid is dat dan?
En jij speelt in?quote:
quote:
Nee maar dat ene bandje ken ik nogal goed, en ze zijn tofquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is toch opzich logisch dat je hier wat promoot waar je zelf speelt
Gaat denk/hoop ik een Epiphone Les Paul wordenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:33 schreef blckbb het volgende:
Zo en er ligt alweer 90 euro in 't potje voor een nieuwe gitaar
Tsja 2040. En die dingen zijn me verrekte duur en waardevermeerdering boeit me niet, 't gaat me juist om 't nuquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:04 schreef Gitaarmat het volgende:
Maar als je een Fender/Gibson uit 1989 hebt. Reken maar dat die in 2040 meer waard zijn.
Hmm zodra ik 't geld heb maar eens wat uitproberenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:08 schreef Gitaarmat het volgende:
Hmm.. Die Vintage gitaren schijnen Epiphone ook bij te houden qua kwaliteit/prijs-verhouding. (Heb ik me laten vertellen) Misschien dat je die dus ook eens moet uitproberen.
Zoiets dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |