vond het eigenlijk niet zo bijzonderquote:Op zondag 14 februari 2010 23:28 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
En nu weer naar de docu over Ed Gein kijken
"Never gonne give you uuuuup, never gonna turn you down. I'm gonna play you and rock out!"quote:Op maandag 15 februari 2010 11:05 schreef Zorro het volgende:
Rick kan echt zeggen: "deze gitaar is van mij"![]()
[ afbeelding ]
tssssquote:Op maandag 15 februari 2010 10:45 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[ afbeelding ]
niet eens een tremelo![]()
Ach, je kan links klikken, je kan rechtsklikken en je kan scrollen.quote:Op maandag 15 februari 2010 05:34 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Ah de Magic Mouse, wat een bagger ding, werkt toch voor geen ene meter met één knop en zonder scrollwieltje/balletje...
Gaat lang durenquote:Apple schreef:
Nadat u uw bankoverschrijving hebt verzonden, kan het drie tot vijf werkdagen duren voordat de bank uw betaling heeft verwerkt.
Houd rekening met een periode van 2 dagen voor de bestelde computer.
Houd rekening met een levertijd van Per koeriersdienst geleverd binnen 3-7 werkdagen na verzending
Volgens de site welquote:Op maandag 15 februari 2010 11:47 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het al binnen had.Ligt het nog steeds bij de Douane?
Dat was toch een Flying V?quote:Op maandag 15 februari 2010 12:30 schreef Witchfynder het volgende:
Volgens Bill Bailey gaat de Nederlandse douane altijd geïmporteerde instrumenten enzo gaan uittesten. Volgens zijn verhaal ging de douanier op Schiphol op Bill's Les Paul staan spelen. Geen idee of het waar is. Vast niet
.
Die headstock he?quote:
Fixed.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:12 schreef Daantke het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ben je toch helemaal de man puber
Ow op die fiets, dat is mijn orgelquote:Op maandag 15 februari 2010 14:12 schreef Daantke het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ben je toch helemaal de man
Zo klinkt het wel...quote:Op maandag 15 februari 2010 14:48 schreef Gitaarmat het volgende:
Dat laatste stukje van die solo. Kun je zo'n gelijk alleen maar krijgen met een wah ofzo?
quote:Op maandag 15 februari 2010 15:50 schreef The_Dean het volgende:
Kwam ik tegen in een ander topic.
[ afbeelding ]
Ja idd!quote:Op maandag 15 februari 2010 16:29 schreef The_Dean het volgende:
Ik kan hiphop prima waarderen, maar wat die Lil' Wayne bij mekaar hijgt krijg ik de schijt van.
Lynchen!quote:Op maandag 15 februari 2010 16:29 schreef The_Dean het volgende:
Ik kan hiphop prima waarderen, maar wat die Lil' Wayne bij mekaar hijgt krijg ik de schijt van.
Graagquote:Op maandag 15 februari 2010 17:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Lynchen!
of mag je dat niet meer zeggen?![]()
quote:Op maandag 15 februari 2010 15:50 schreef The_Dean het volgende:
Kwam ik tegen in een ander topic.
[ afbeelding ]
Ligt er ook een beetje aan wát je koopt...quote:Op maandag 15 februari 2010 21:14 schreef Gitaarmat het volgende:
Mij is het altijd zo verteld. Een gitaar van ¤200 euro is over 30 jaar een tiende waard. Maar een dure gitaar stijgt in de loop van de jaren in waarde.
Schopje naar filosofie & levensbeschouwing.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:05 schreef Meursault het volgende:
Gewoon doen. Uiteindelijk maakt het toch geen flikker uit wat je doet tijdens je bestaan.
John Mayer Signature Stratocaster...quote:Op maandag 15 februari 2010 21:15 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan wát je koopt...
niet persee, maar wel een stuk waardevaster idd!quote:Op maandag 15 februari 2010 21:14 schreef Gitaarmat het volgende:
Mij is het altijd zo verteld. Een gitaar van ¤200 euro is over 30 jaar een tiende waard. Maar een dure gitaar stijgt in de loop van de jaren in waarde.
mooi gitaartje idd... lekker dikke hals. dacht dat fender ze niet meer in productie hadquote:Op maandag 15 februari 2010 21:20 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
John Mayer Signature Stratocaster...
Denk aan de glimlach op je kanis die je krijgt iedere keer dat je er op speeltquote:Op maandag 15 februari 2010 20:52 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb last van een rare gedachtenkronkel!
Ik blijf maar tegen mezelf zeggen dat een gitaar geen 1700 euro waard is, maar dat ik 'm desondanks toch wel heel graag wil hebben, maar dat 1700 euro te veel geld is, maar dat hij toch wel heel lekker speelt, enz enz![]()
Kut gitaren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |