Nee die is mooiquote:Op zondag 14 februari 2010 20:53 schreef GuidooH het volgende:
TerugVindPokke-lelijke-gitaar
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
Bass is wat te duisterquote:Op zondag 14 februari 2010 21:11 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
http://www.esnips.com/doc(...)20373/a-d-song-beta1
Ben al wat verder met mijn liedje![]()
Maaar ben er nog lang niet
Duister als in? te laag te veel vervorming of iets anders?quote:
quote:Kan je niet iets doen van
Grondnoot - kwint - grondnoot - kwint
Thanksquote:Zou kunnen.
klinkt wel tof met die ska gitaar denk ik
Te laag denk ik, het geeft geen vrolijk gevoel snap je?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:23 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Duister als in? te laag te veel vervorming of iets anders?
[..]
[..]
Thanksal ga ik ook de gitaar nogmaals inspelen als de buren eindelijk klaar zijn met verhuizen
Aha de sfeer is idd niet gelijk aan het vrolijke gitaartjequote:Op zondag 14 februari 2010 21:24 schreef KaMo het volgende:
[..]
Te laag denk ik, het geeft geen vrolijk gevoel snap je?
Whoa, draai eens heen veel bas uit die, uh, bas. Het doet echt keihard whooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemp nuquote:Op zondag 14 februari 2010 21:11 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
http://www.esnips.com/doc(...)20373/a-d-song-beta1
Ben al wat verder met mijn liedje![]()
Maaar ben er nog lang niet
Ghe ghequote:Op zondag 14 februari 2010 22:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Whoa, draai eens heen veel bas uit die, uh, bas. Het doet echt keihard whooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemp nu.
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:57 schreef KaMo het volgende:
[..]
Nee die is mooiEr hoort maar 1 snaar op, blijft toch Apple he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Net als die bagger muizen met 1 knop.![]()
Ik zie het liever andersom.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo'n witte telecaster met zwarte slagplaat is echt fucking vet
quote:Op zondag 14 februari 2010 23:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
~9: tev gnikcuf thce si taalpgals etreawz tem retsacelet ettiw n'oZ ?????
Ja, dat maakt het een stuk duidelijker. Zo is het bijna friesquote:Op zondag 14 februari 2010 23:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 februari 2010 23:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik mij ook af...quote:
Eentje onderweg met touchpad over de gehele muisquote:Op zondag 14 februari 2010 22:24 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Er hoort maar 1 snaar op, blijft toch Apple he.
Net als die bagger muizen met 1 knop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |