Gitaren koop je toch lekker voor jezelf om er op te raggen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
Ja klopt maar dan blijf je maar bij een klein deel van alle gitaren zitten, en daarnaast moet er ook nog een markt voor zijn. Wat bij gelimiteerde dingen ook weer lastig is.
Het is gewoon fijn dat je ding z'n geld waard blijft, je moet er alleen geen aanschaffen om er winst mee te kunnen maken zoals sommige mensen denken dan kan je beter andere dingen met je geld doen
quote:Op woensdag 17 februari 2010 02:13 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je niet op Mac over wil gaan...
Nee man bah gitaarspelenquote:Op woensdag 17 februari 2010 07:01 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Gitaren koop je toch lekker voor jezelf om er op te raggen?
Gaaf gitaar aan de muur hangen en erna kijkenquote:ik zou geen gitaar willen kopen die alleen voor de mooi is...
Ha-ha! Een MacBook!quote:Op woensdag 17 februari 2010 07:38 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Gast![]()
Ik heb al 3 jaar een MacBook![]()
Waar de neuk heb je het over
morge...quote:Op woensdag 17 februari 2010 07:53 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Nee man bah gitaarspelen![]()
![]()
[..]
Gaaf gitaar aan de muur hangen en erna kijken![]()
Moggè trouwens![]()
Met een laptop kan je meerquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:51 schreef The_Dean het volgende:
Dillemma
Nieuwe gitaar en oefenversterker? Of toch gaan voor een fatsoenlijke nieuwe laptop [vergt nog wat doorsparen]?
AARGH! Schiet op!quote:
Gewoon een goedkoop aber tof dingetje, voor de leuk erbij, wat mee om knutselenquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:57 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Met een laptop kan je meer![]()
maar als je van plan bent om iets als een Packard Bell te kopen, doe dan maar een gitaar![]()
wat voor gitaar?
edit:
sorry je zei fatsoenlijke nieuwe laptop![]()
Als die gitaar voor de leuk is, dan zeker een nieuwe laptop.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon een goedkoop aber tof dingetje, voor de leuk erbij, wat mee om knutselen
Maar ga denk ik voor de laptop
Deze hangt al met ducttape aan elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |