abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 februari 2010 @ 18:30:43 #21
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_78025443
quote:
Op maandag 15 februari 2010 18:19 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Weet ik, maar die worden er door sommigen ook bij getrokken, vandaar..
Aha
Maar het 'meesterplan' is niet bedoelt om ons vooruit te helpen of heb ik je verkeerd begrepen?
Volg je hart, gebruik je verstand.
  maandag 15 februari 2010 @ 18:31:48 #22
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_78025483
quote:
Op maandag 15 februari 2010 18:19 schreef Michielos het volgende:

[..]

Neen, sorry Heb vorige bericht overigens geedit.
Misschien moet je er eens over nadenken......
  maandag 15 februari 2010 @ 18:33:36 #23
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_78025546
quote:
Op maandag 15 februari 2010 18:31 schreef heartz het volgende:

[..]

Misschien moet je er eens over nadenken......
Nah, mijn interessegebied is voornamelijk (ortho)pedagogiek, psychologie en psychiatrie.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  maandag 15 februari 2010 @ 18:54:09 #24
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_78026203
quote:
Op maandag 15 februari 2010 18:33 schreef Michielos het volgende:

[..]

Nah, mijn interessegebied is voornamelijk (ortho)pedagogiek, psychologie en psychiatrie.
ok cool
  maandag 15 februari 2010 @ 22:00:53 #25
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_78034966
Ik wou trouwens nog wel ff zeggen die piramide volgens mij echt niet alleen in verband te brengen is met Egypte. http://www.grenswetenscha(...)er-piramiden-deel-1/
pi_78046961
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:00 schreef heartz het volgende:
Ik wou trouwens nog wel ff zeggen die piramide volgens mij echt niet alleen in verband te brengen is met Egypte. http://www.grenswetenscha(...)er-piramiden-deel-1/
Ja dus? Het bouwen van piramides is relatief gemakkelijk als je weinig techniek tot je beschikking hebt, zoals in die tijd de mensen hadden. Met genoeg spierkracht kan je stenen van een paar ton gemakkelijk bij een flauwe helling omhoog krijgen, en zo zijn de piramides ook gebouwd.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_78047039
quote:
Op maandag 15 februari 2010 18:30 schreef heartz het volgende:

[..]

Aha
Maar het 'meesterplan' is niet bedoelt om ons vooruit te helpen of heb ik je verkeerd begrepen?
Het enige "plan" wat ik zie bij nagenoeg alle mensen is het geloof in iets groters dan zichzelf, waar ze alles aan ophangen wat ze zelf niet kunnen verklaren. Dat kan een geloof zijn, een politiek systeem, een alles controllerende macht achter de schermen ala de NWO, en zo verder. Ik denk eerder dat we ons zelf vooruit willen helpen, maar dat dit niet zo snel gaat als we zouden willen. Kijk maar naar de natuur en evolutie, die verbeteringen en veranderingen worden gemeten in duizenden, zoniet tienduizenden jaren, dan is het lastig jezelf op een reeële plek in dat proces te plaatsen, we willen toch allemaal beter zijn dan de rest en dus zien we ons zelf graag als het eindpunt van zo'n proces, niet als een ieniemienie klein radertje ergens in het midden.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 09:32:46 #28
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_78047723
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 08:43 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Het enige "plan" wat ik zie bij nagenoeg alle mensen is het geloof in iets groters dan zichzelf, waar ze alles aan ophangen wat ze zelf niet kunnen verklaren. Dat kan een geloof zijn, een politiek systeem, een alles controllerende macht achter de schermen ala de NWO, en zo verder.
Zoals? Wat hangen 'ze' daar dan aan op? sorry
Waarom denk je dat?
quote:
Ik denk eerder dat we ons zelf vooruit willen helpen, maar dat dit niet zo snel gaat als we zouden willen. Kijk maar naar de natuur en evolutie, die verbeteringen en veranderingen worden gemeten in duizenden, zoniet tienduizenden jaren, dan is het lastig jezelf op een reeële plek in dat proces te plaatsen, we willen toch allemaal beter zijn dan de rest en dus zien we ons zelf graag als het eindpunt van zo'n proces, niet als een ieniemienie klein radertje ergens in het midden.
Wat heeft dit met het 'meesterplan' te maken? Hoezo is iedereen hetzelfde? We willen allemaal ? beter zijn de rest??
pi_78050009
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:32 schreef heartz het volgende:

[..]

Zoals? Wat hangen 'ze' daar dan aan op? sorry
Waarom denk je dat?
[..]

Omdat iedereen wel één van die dingen aanhangt?

Wat heeft dit met het 'meesterplan' te maken? Hoezo is iedereen hetzelfde? We willen allemaal ? beter zijn de rest??
Dat zou ik niet weten, aangezien ik niet van mening ben dat er een masterplan als zodanig bestaat. Ik zie wel meerdere/verschillende geloven en overtuigingen die mensen toch een gezamelijke richting op laten ontwikkelen.
pi_78129272

pi_78131221
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 08:52 schreef Goelie het volgende:
[ afbeelding ]

Wat zijn sub-families?
pi_78131959
quote:
[ afbeelding ]

Ik kan er zo al 1 gat in schieten, ik kan met mijn beleggingsrekening direct aandelen kopen van de bedrijven, en dus invloed uit oefenen buiten de controllerende groepen die volgens dit plaatje zich boven mij zouden bevinden..
pi_78132613
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 10:53 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Ik kan er zo al 1 gat in schieten, ik kan met mijn beleggingsrekening direct aandelen kopen van de bedrijven, en dus invloed uit oefenen buiten de controllerende groepen die volgens dit plaatje zich boven mij zouden bevinden..
Voor hoeveel geld aan aandelen ben jij van plan te kopen? Voordat je 'Controlling Interest' hebt, duurt het nog wel even, lijkt me. Je kan wel werkzaam zijn in de lagere segmenten van de piramide. Echter dat je dan ook daadwerkelijk wat in te brengen hebt is een tweede.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 11:08:46 #34
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_78222644
quote:
[ afbeelding ]

Dank voor deze toevoeging
pi_78258741
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 11:13 schreef Goelie het volgende:

[..]

Voor hoeveel geld aan aandelen ben jij van plan te kopen? Voordat je 'Controlling Interest' hebt, duurt het nog wel even, lijkt me. Je kan wel werkzaam zijn in de lagere segmenten van de piramide. Echter dat je dan ook daadwerkelijk wat in te brengen hebt is een tweede.
Een controlling interest zoals je het noemt hoeft niet zo heel groot te zijn, kijk maar naar de geplande overname van Océ door Canon, er zijn 2 grotere aandeelhouders die samen met nog een paar kleine particuliere beleggers de boel tegen houden, met krap 10% van de aandelen.
pi_78542435
tvp
  zondag 28 februari 2010 @ 02:21:29 #37
263757 smoking-snares
waar rook is, is ....
pi_78543008
ik heb al vaker gepost in bnw maar ik blijf met 2 vragen zitten aangaande NWO
1.als de elite een NWO wil, waarom kunnen zoveel forums en sites informatie bezitten die zich tegen de NWO
keert?
2. als er bewijs voor NWO wordt gevonden, bijvoorbeeld een voormalig cia-topman die een boek schrijft. waarom kan als eerste het boek worden uitgegeven, als 2de waarom wilt een voormalig topman dat en als derde, waarom vraagt hij er geld voor. dat steunt het kapitalistisch systeem (dus NWO) en niet alle mensen krijgen het te lezen die het willen lezen (ivm weinig geld). en als je een boek schrijft over de NWO dan wil je toch juist dat het niet gaat gebeuren?
Zet heel Fok! blauw.
pi_78640628
Wat denken jullie hiervan:

ACTA kan gigaboetes voor filesharers betekenen

Als ik dit lees, moet ik eigenlijk meteen aan het hele NWO verhaal denken. Omdat dit volgens velen het einde van het internet betekend.

Hier staat ook meer.
pi_78643848
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 16:18 schreef Green1 het volgende:
Wat denken jullie hiervan:

ACTA kan gigaboetes voor filesharers betekenen

Als ik dit lees, moet ik eigenlijk meteen aan het hele NWO verhaal denken. Omdat dit volgens velen het einde van het internet betekend.

Hier staat ook meer.
Misschien dat filesharers dan eens wat meer na gaan denken waar ze mee bezig zijn, oa over hoe ze vakkundig hun eigen glazen hebben ingegooid met hun infantiele gedrag?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 22:27:33 #40
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_78659632
Bos hoort bij die Bilderberg-meuk. En ik merk dat de media Cda en Pvda weer vollop aan het promoten zijn,. lees, ze geven Pvda voordeel van de twijvel. En Bos zegt als gewoonlijk geen ene moer. Ik gok erop dat ze Pvda groostte partij willen maken. Dus dan kan die facistische tuig weer hun gang gaan met een Cramer/Bos/Horst ed.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')