Ahaquote:Op maandag 15 februari 2010 18:19 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Weet ik, maar die worden er door sommigen ook bij getrokken, vandaar..
Misschien moet je er eens over nadenken......quote:Op maandag 15 februari 2010 18:19 schreef Michielos het volgende:
[..]
Neen, sorryHeb vorige bericht overigens geedit.
Nah, mijn interessegebied is voornamelijk (ortho)pedagogiek, psychologie en psychiatrie.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:31 schreef heartz het volgende:
[..]
Misschien moet je er eens over nadenken......
ok coolquote:Op maandag 15 februari 2010 18:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nah, mijn interessegebied is voornamelijk (ortho)pedagogiek, psychologie en psychiatrie.
Ja dus? Het bouwen van piramides is relatief gemakkelijk als je weinig techniek tot je beschikking hebt, zoals in die tijd de mensen hadden. Met genoeg spierkracht kan je stenen van een paar ton gemakkelijk bij een flauwe helling omhoog krijgen, en zo zijn de piramides ook gebouwd.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:00 schreef heartz het volgende:
Ik wou trouwens nog wel ff zeggen die piramide volgens mij echt niet alleen in verband te brengen is met Egypte. http://www.grenswetenscha(...)er-piramiden-deel-1/
Het enige "plan" wat ik zie bij nagenoeg alle mensen is het geloof in iets groters dan zichzelf, waar ze alles aan ophangen wat ze zelf niet kunnen verklaren. Dat kan een geloof zijn, een politiek systeem, een alles controllerende macht achter de schermen ala de NWO, en zo verder. Ik denk eerder dat we ons zelf vooruit willen helpen, maar dat dit niet zo snel gaat als we zouden willen. Kijk maar naar de natuur en evolutie, die verbeteringen en veranderingen worden gemeten in duizenden, zoniet tienduizenden jaren, dan is het lastig jezelf op een reeële plek in dat proces te plaatsen, we willen toch allemaal beter zijn dan de rest en dus zien we ons zelf graag als het eindpunt van zo'n proces, niet als een ieniemienie klein radertje ergens in het midden.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:30 schreef heartz het volgende:
[..]
Aha![]()
Maar het 'meesterplan' is niet bedoelt om ons vooruit te helpen of heb ik je verkeerd begrepen?
Zoals? Wat hangen 'ze' daar dan aan op? sorryquote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:43 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Het enige "plan" wat ik zie bij nagenoeg alle mensen is het geloof in iets groters dan zichzelf, waar ze alles aan ophangen wat ze zelf niet kunnen verklaren. Dat kan een geloof zijn, een politiek systeem, een alles controllerende macht achter de schermen ala de NWO, en zo verder.
Wat heeft dit met het 'meesterplan' te maken? Hoezo is iedereen hetzelfde? We willen allemaal ? beter zijn de rest??quote:Ik denk eerder dat we ons zelf vooruit willen helpen, maar dat dit niet zo snel gaat als we zouden willen. Kijk maar naar de natuur en evolutie, die verbeteringen en veranderingen worden gemeten in duizenden, zoniet tienduizenden jaren, dan is het lastig jezelf op een reeële plek in dat proces te plaatsen, we willen toch allemaal beter zijn dan de rest en dus zien we ons zelf graag als het eindpunt van zo'n proces, niet als een ieniemienie klein radertje ergens in het midden.
Dat zou ik niet weten, aangezien ik niet van mening ben dat er een masterplan als zodanig bestaat. Ik zie wel meerdere/verschillende geloven en overtuigingen die mensen toch een gezamelijke richting op laten ontwikkelen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:32 schreef heartz het volgende:
[..]
Zoals? Wat hangen 'ze' daar dan aan op? sorry![]()
Waarom denk je dat?
[..]
Omdat iedereen wel één van die dingen aanhangt?
Wat heeft dit met het 'meesterplan' te maken? Hoezo is iedereen hetzelfde? We willen allemaal ? beter zijn de rest??
Ik kan er zo al 1 gat in schieten, ik kan met mijn beleggingsrekening direct aandelen kopen van de bedrijven, en dus invloed uit oefenen buiten de controllerende groepen die volgens dit plaatje zich boven mij zouden bevinden..quote:
Voor hoeveel geld aan aandelen ben jij van plan te kopen? Voordat je 'Controlling Interest' hebt, duurt het nog wel even, lijkt me. Je kan wel werkzaam zijn in de lagere segmenten van de piramide. Echter dat je dan ook daadwerkelijk wat in te brengen hebt is een tweede.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:53 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik kan er zo al 1 gat in schieten, ik kan met mijn beleggingsrekening direct aandelen kopen van de bedrijven, en dus invloed uit oefenen buiten de controllerende groepen die volgens dit plaatje zich boven mij zouden bevinden..
Een controlling interest zoals je het noemt hoeft niet zo heel groot te zijn, kijk maar naar de geplande overname van Océ door Canon, er zijn 2 grotere aandeelhouders die samen met nog een paar kleine particuliere beleggers de boel tegen houden, met krap 10% van de aandelen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:13 schreef Goelie het volgende:
[..]
Voor hoeveel geld aan aandelen ben jij van plan te kopen? Voordat je 'Controlling Interest' hebt, duurt het nog wel even, lijkt me. Je kan wel werkzaam zijn in de lagere segmenten van de piramide. Echter dat je dan ook daadwerkelijk wat in te brengen hebt is een tweede.
Misschien dat filesharers dan eens wat meer na gaan denken waar ze mee bezig zijn, oa over hoe ze vakkundig hun eigen glazen hebben ingegooid met hun infantiele gedrag?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:18 schreef Green1 het volgende:
Wat denken jullie hiervan:
ACTA kan gigaboetes voor filesharers betekenen
Als ik dit lees, moet ik eigenlijk meteen aan het hele NWO verhaal denken. Omdat dit volgens velen het einde van het internet betekend.![]()
Hier staat ook meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |