Ja, maar dat is anders.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja? Iedereen kan ook weten hoe ik er uit zie
Rustig maar.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij blijft met je poten van mijn haar af.
Jij bent een mooi* meisje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Dat sloeg nergens op! Tenzij je bedoelde dat er meer zielige mensen gaan fappen op een foto van een meisje op fok dan op een jongen op fok, maar dan nog...quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:29 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij bent een mooi* meisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Dus daarom is het anders dat jij wel foto's op internet zet en ik niet.quote:
Doe een paar sinaasappels onder je shirt, doe een pruik op en ga jezelf make-uppen.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:32 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dus daarom is het anders dat jij wel foto's op internet zet en ik niet.
Als ik een mooi meisje was, had ik het wel gedaan.
quote:
Ben je geen mooie jongen dan?quote:Op zondag 14 februari 2010 19:32 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dus daarom is het anders dat jij wel foto's op internet zet en ik niet.
Als ik een mooi meisje was, had ik het wel gedaan.
Iew.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
Doe een paar sinaasappels onder je shirt, doe een pruik op en ga jezelf make-uppen.
Dan ben ik nog steeds geen meisje hoor. Dan ben ik een jongen met fruit onder z'n shirt.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
Doe een paar sinaasappels onder je shirt, doe een pruik op en ga jezelf make-uppen.
Ik weet niet of ik een mooie jongen ben.quote:
tegen die japanse J-fags zeg jij tenminste geen iew, en die zien eruit alsof het echte vrouwen zijnquote:
Picsquote:Op zondag 14 februari 2010 19:34 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik een mooie jongen ben.
WINKELDIEF!quote:Op zondag 14 februari 2010 19:34 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan ben ik nog steeds geen meisje hoor. Dan ben ik een jongen met fruit onder z'n shirt.
Dan haal ik die banaan maar ook meteen uit m'n broek.quote:
Goed gezien.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:34 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan ben ik nog steeds geen meisje hoor. Dan ben ik een jongen met fruit onder z'n shirt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |