ah oke, ja k vind geluid erg belangrijk, meestal vind ik standaard radio's niet goed genoeg. vind de auto wel erg leuk. breng echter nog geen bod uit, geld speelt een rol, en moet weten wat mijn auto op brengt (Ford Fiesta 1997)quote:Op maandag 22 februari 2010 14:12 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Zoals Superhuuper zegt is dit geen probleem, er zat zelfs een andere radio in.
Maar ik heb de fabrieksradio weer teruggezet omdat je dan niet aan een frontje hoeft te denken.
Ik woon midden in de stad, vandaar.
Verder luister ik alleen maar radio op die kleine stukjes die ik rijd.
Prima, geen probleemquote:Op maandag 22 februari 2010 14:20 schreef makkie88 het volgende:
[..]
ah oke, ja k vind geluid erg belangrijk, meestal vind ik standaard radio's niet goed genoeg. vind de auto wel erg leuk. breng echter nog geen bod uit, geld speelt een rol, en moet weten wat mijn auto op brengt (Ford Fiesta 1997)
Dacht ik ook al. Maakt niet uit. Het blijft een leuke auto. Peins.... Peins....quote:
Zoals de wagen er nu bij staat mag hij ergens tussen 2000 - 2250 euro weg.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:12 schreef Bezempje het volgende:
Hai, ik woon in B'drecht. Dus net onder Rotterdam. Wat is de prijs van de Bravo nu precies? Moet dan eerst wel mn eigen auto kwijt zien te raken wil ik jouw Bravo kunnen kopen hihi
Maar interesse is er zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |