Kijk, zo iets zocht ik dus.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:27 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ga je op weg helpen:
http://space.about.com/od/humor/tp/hoaxesofhistory.htm
Welcome. Het was overigens 10 seconden googlen. Ik kan het iedereen aanradenquote:Op zondag 14 februari 2010 17:29 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
[..]
Kijk, zo iets zocht ik dus.
Top, bedankt
quote:When Apollo Mission Astronaut Neil Armstrong first walked on the moon, he not only gave his famous "one small step for man, one giant leap for mankind" statement but followed it by several remarks, usual com traffic between him, the other astronauts and Mission Control. Just before he re-entered the lander, however, he made the enigmatic remark "Good luck, Mr. Gorsky."
Many people at NASA thought it was a casual remark concerning some rival Soviet Cosmonaut. However, upon checking, there was no Gorsky in either the Russian or American space programs. Over the years many people questioned Armstrong as to what the "Good luck, Mr. Gorsky" statement meant, but Armstrong always just smiled.
On July 5, 1995 (in Tampa Bay, FL) while answering questions following a speech, a reporter brought up the 26 year old question to Armstrong. This time he finally responded. Mr. Gorsky had finally died and so Neil Armstrong felt he could answer the question.
When he was a kid, he was playing baseball with a friend in the backyard. His friend hit a fly ball which landed in the front of his neighbor's bedroom windows. His neighbors were Mr. & Mrs. Gorsky.
As he leaned down to pick up the ball, young Armstrong heard Mrs. Gorsky shouting at Mr. Gorsky, "Oral sex! You want oral sex?! You'll get oral sex when the kid next door walks on the moon!"
True story.
Haha, die is epic!quote:Op zondag 14 februari 2010 17:34 schreef RemcoDelft het volgende:
http://urbanlegends.about.com/library/blgorsky.htm :
[..]
Da's een goeie, thanks!quote:Op zondag 14 februari 2010 20:14 schreef Ticker het volgende:
http://www.jayweidner.com/AlchemicalKubrickIIa.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh god, ik zag Michielos en verwachtte een verhaal over hoe hij Neil Armstrong en Buzz Aldrin in een cagematch op de maan tot moes sloeg, maar het valt meequote:Op zondag 14 februari 2010 20:17 schreef Michielos het volgende:
De maan is een hologram is een van de meest realistischer en waarschijnlijkere theorieën.
Dacht dat de maan van kaas was...quote:Op zondag 14 februari 2010 20:17 schreef Michielos het volgende:
De maan is een hologram is een van de meest realistischer en waarschijnlijkere theorieën.
http://www.revisionism.nl/Moon/The-Mad-Revisionist.htmquote:Op zondag 14 februari 2010 20:17 schreef Michielos het volgende:
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://www.revisionism.nl/Moon/The-Mad-Revisionist.htm
Kom op zeg. Dat mag toch wel duidelijk zijn....quote:Op maandag 15 februari 2010 20:37 schreef ChungLingSoo het volgende:
Het [nr]are is dat bij lambiekje het verschil tussen poging tot grap maken en wat hij echt lijkt te geloven echt niet te onderscheiden is.
En dit is niet op de man spelen ofzo, dit is echt een serieuze mening.
Dat met die UFO was toch een reclame?!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:22 schreef YuckFou het volgende:Hier heb je wat om over na te denken:
Ik vond het zelf op mars lijken qua kleur van het gesteente en die lavabommen zo los in het landschap.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:52 schreef Lavenderr het volgende:
Was van de zomer op Lanzarote en hoorde daar dat de maanlanding gefilmd is op Lanzarote. Het is daar net een maanlandschap in het achterland, dus veel mensen geloven dat.
Hoop dat je er wat aan hebt, Wabouter Kesley.
De maanlanding was gefilmd in zwart wit, dus kleur deed er niet aan toe.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:37 schreef switchboy het volgende:
[..]
Ik vond het zelf op mars lijken qua kleur van het gesteente en die lavabommen zo los in het landschap.
Wat een eiland he? Dat landschap is zo indrukwekkend, juist door dat kale. Al die stenen!! En dan denk je dat het kleurloos is, maar het heeft zoveel kleuren.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:37 schreef switchboy het volgende:
[..]
Ik vond het zelf op mars lijken qua kleur van het gesteente en die lavabommen zo los in het landschap.
Wolken vangen, klinkt poëtisch.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:00 schreef switchboy het volgende:
Ja, die halve maantje van stenen om die planten te beschermen. Ook het verhaal over die water crisissen voordat de ontzilting installatie gebouwd was. Dat eiland was meer een straf dan dat het een lekker vakantieoord was![]()
Ik ben ook op Tennerriffe en Grand Canaria geweest, die eilanden zijn wel hoog genoeg om wolken te vangen. En dat geeft echt een groot verschil in het groen wat er voorkomt.
En wat heet he? Je moest echt achteruit voor die gloeiende spetters.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:20 schreef switchboy het volgende:
Ja, die zelfgemaakte geisers waren ook tof.
En de meeste zijn nog best aannemelijk ook, als je weet waar je in de onderbouwing moet zoeken!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:23 schreef semexo het volgende:
Ok, het volgende:
1. Mars heeft gewoon een blauwe lucht net als de aarde
2. Sommige foto's van Mars zijn in de Atacama desert genomen
3. Er is nooit een astronaut op de maan geweest
4. De foto's en films van op de maan zijn door Kubrick (maker van 2001: A Space Odyssee, welke grote financiele steun van de Nasa kreeg) gemaakt
5. Er kan geen menselijk wezen buiten de van Allen belt komen met aardse technologie
6. De aarde is in omvang toegenomen sinds zijn ontstaan, doordat er materie in de kern van de aarde gecreerd wordt. Deze energie is afkomstig uit het zwarte gat in het centrum van de melkweg, en is via de magnetische lijnen naar de aarde gekomen.
7. De oceanen zijn niet door kometen op aarde gekomen, maar zijn door de aarde zelf geproduceerd
8. De olie is niet biologisch van oorsprong, maar is eveneens door de aarde zelf geproduceerd
9. Er is niet zoveel subductie als er beweerd wordt: De continenten zijn uit elkaar gebarsten omdat de aarde vroeger een veel kleiner bolletje was
10. Er was geen "big bang": De galaxy's zijn "random" in de leegte verschenen.
11. Galaxy's worden door zwarte gaten geproduceerd: Zwarte gaten creeeren massa, in plaats van dat ze massa opzuigen.
12. De zon wordt gevoed door energie uit het zwarte gat in het centrum van de melkweg
13. De zonnecyclus ontstaat doordat de zon door een magnetische veldlijn van het zwarte gat beweegt
14. Planeten zijn niet gevormd door "samenklontering", maar zijn op hun plek "getrild" door zwarte gaten
15. Sterren staan niet zover weg van de aarde als men beweert. Ze staan een factor 1000 dichterbij de aarde. Dit wordt beweerd om buitenaards bezoek onmogelijk te laten lijken.
16. Het universum is niet zo oud als men beweert.
17. Venus is geen hete planeet, is niet rood van kleur en draait al helemaal niet tegengesteld. De planeet is gewoon identiek aan de aarde, en er is ook leven, wat wij uiteraard niet mogen weten.
18. Elke planeet heeft een plantonisch veelvlak in zich, waarvan de punten energieplekken op die planeet zijn.
19. Alles wat je ziet is slechts een illusie geproduceerd door de collectieve geest.
Ook zo iets... waarom inferieure z/w camera meenemen naar de maan terwijl kleur al lang bestaat. Vorr mij is dat ook een indicatie dat er meer speelt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:55 schreef Fatihtjuh het volgende:
[..]
De maanlanding was gefilmd in zwart wit, dus kleur deed er niet aan toe.
Ik vind ook dat ze het met jurassic park apparatuur moesten opnemen... allemaal meenemen op de maanlander..quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ook zo iets... waarom inferieure z/w camera meenemen naar de maan terwijl kleur al lang bestaat. Vorr mij is dat ook een indicatie dat er meer speelt.
net zoals dat Osama ook zijn daden bekend op beeldmateriaal met een camera uit het jaar nul. Net zo blurry en vaag. De meest sneue camera met 1mpx kan al beter beeld leveren. Dat is sowieso al een rede om aan te geven dat Osama een grote fake bende is.
911 was het beeld ook blurry. Pas achteraf komen de scherpere beelden boven tafel.
Pentagon ook wederom blurry niets zeggende beelden.
kloptquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:23 schreef semexo het volgende:
Ok, het volgende:
1. Mars heeft gewoon een blauwe lucht net als de aarde
kloptquote:2. Sommige foto's van Mars zijn in de Atacama desert genomen
Daar twijfel ik over. in ieder geval niet ten tijden van de 1969 bekende maanlanding.quote:3. Er is nooit een astronaut op de maan geweest
Studio beelden zijn wel mooi getoond in de docu Moon Risingquote:4. De foto's en films van op de maan zijn door Kubrick (maker van 2001: A Space Odyssee, welke grote financiele steun van de Nasa kreeg) gemaakt.
Zou eventueel wel kunnen met gigantische loden pakken. De pakken die zogenaamd gebruikt zijn tijdens de maanvluchten jaren 70, zou ik nog niet eens het water mee in durven.quote:5. Er kan geen menselijk wezen buiten de van Allen belt komen met aardse technologie
quote:6. De aarde is in omvang toegenomen sinds zijn ontstaan, doordat er materie in de kern van de aarde gecreerd wordt. Deze energie is afkomstig uit het zwarte gat in het centrum van de melkweg, en is via de magnetische lijnen naar de aarde gekomen.
7. De oceanen zijn niet door kometen op aarde gekomen, maar zijn door de aarde zelf geproduceerd
zo ietsquote:8. De olie is niet biologisch van oorsprong, maar is eveneens door de aarde zelf geproduceerd
weet ik niet. De cosmos zou 7 heelalen bevatten....quote:9. Er is niet zoveel subductie als er beweerd wordt: De continenten zijn uit elkaar gebarsten omdat de aarde vroeger een veel kleiner bolletje was
10. Er was geen "big bang": De galaxy's zijn "random" in de leegte verschenen.
Ken je Nassim Haramein. Zoals hij stelt zit alle energie in het vacuum zit. Ik denk wel dat zwarte gatten doen wat de wetenschap poneert.quote:11. Galaxy's worden door zwarte gaten geproduceerd: Zwarte gaten creeeren massa, in plaats van dat ze massa opzuigen.
12. De zon wordt gevoed door energie uit het zwarte gat in het centrum van de melkweg
13. De zonnecyclus ontstaat doordat de zon door een magnetische veldlijn van het zwarte gat beweegt
dat klinkt aannemelijkquote:14. Planeten zijn niet gevormd door "samenklontering", maar zijn op hun plek "getrild" door zwarte gaten
Is het niet makkelijker om te stellen dat niets sneller dan het licht kan?! Al melden sommige wetenschappers al dat pulsars sneller kunnen.... En men beweerd dat we niet verder dan 13,6 mljd lichtjaar kunnen kijken omdat dat punt de uitdijing sneller gaat dan het licht. Er zijn dus wel zaken dat sneller kan dan licht.quote:15. Sterren staan niet zover weg van de aarde als men beweert. Ze staan een factor 1000 dichterbij de aarde. Dit wordt beweerd om buitenaards bezoek onmogelijk te laten lijken.
16. Het universum is niet zo oud als men beweert.
Intern net zoals dat we hier Agartha hebben...?!quote:17. Venus is geen hete planeet, is niet rood van kleur en draait al helemaal niet tegengesteld. De planeet is gewoon identiek aan de aarde, en er is ook leven, wat wij uiteraard niet mogen weten.
Tetraeder constructie zoals Hoagland en Haramein stellen.quote:18. Elke planeet heeft een plantonisch veelvlak in zich, waarvan de punten energieplekken op die planeet zijn.
Dat is heel goed verbeeld in Matrix I.quote:19. Alles wat je ziet is slechts een illusie geproduceerd door de collectieve geest.
bekijk en verwonder je..quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:58 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ze het met jurassic park apparatuur moesten opnemen... allemaal meenemen op de maanlander..
En over die bende.. denk je echt dat ze een filmstudio ofzo in een grot hebben
En welke conspiracies heb je er uiteindelijk in verwerkt?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:29 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
Is een leuke discussie geworden dit
Verslag is inmiddels ingeleverd, 8.7 voor gekregen!
Nog bedankt allen!
Wat een goed cijfer! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:29 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
Nog bedankt allen!
Goed.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:29 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
Nog bedankt allen!
Oee ken je die U-Boat 208 brief?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:17 schreef Lambiekje het volgende:
Intern net zoals dat we hier Agartha hebben...?!
Heb dus maanlanding, roswell, graancirkels, area 51, good luck mr. gorsky, de fruitbomen van pagina 1, en heb er dus ook de theorie van die 'blurry beelden' in verwerkt. Ook nog de dood van Joeri Gagarin, die eerste man in de ruimte die op wonderbaarlijke wijze overleed.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:30 schreef YuckFou het volgende:
[..]
En welke conspiracies heb je er uiteindelijk in verwerkt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |