abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 februari 2010 @ 17:54:23 #26
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77989587
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:53 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Wanneer zijn Marokkanen precies slecht behandeld?
Uitkering die veel te laag is!
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  zondag 14 februari 2010 @ 17:54:26 #27
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_77989589
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat zijn we eens, alleen het bashen van de Islam werkt averechts daar ik de Islam voor dit soort boys juist als een solution zie.

²
Beetje afhankelijk natuurlijk welke vorm van Islam je voor staat. Stel dat die boys de Islam zouden omarmen, dan hun Islam vast niet jouw Islam zijn. Dus zou dat het probleem werkelijk oplossen denk je?
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_77989622
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:54 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Beetje afhankelijk natuurlijk welke vorm van Islam je voor staat. Stel dat die boys de Islam zouden omarmen, dan hun Islam vast niet jouw Islam zijn. Dus zou dat het probleem werkelijk oplossen denk je?
Je ziet dat ze doorgaans pas vanaf hun 30ste de Islam omarmen - in de statistieken is dat ook heel mooi terug te zien bij de criminaliteitscijfers, die ineens een fors scherpe daling maken.

Of dat verband heeft met elkaar, weet ik niet.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 14 februari 2010 @ 17:57:47 #29
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_77989705
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:53 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Wanneer zijn Marokkanen precies slecht behandeld?
Dat zeggen een aantal mensen hier, daarnaast worden ze gediscrimineerd. En dan ga je mensen lastig vallen, zo werkt dat gewoon. Volkomen logisch.
Bedankt Hans.
pi_77989725
quote:

[..]

Dat zijn we eens, alleen het bashen van de Islam werkt averechts daar ik de Islam voor dit soort boys juist als een solution zie.

²
De boys die je voor ogen hebben moeten wel vatbaar zijn voor de islam. Verstandelijk nogal beperkt dat maakt het geloven in de islam gemakkelijker .
pi_77989740
quote:

[..]

²
Naar ze gebruiken de islam wel als excuus. En ik snap dan niet waarom de hele islamitische bevolking daar niet over valt.

Als ik al gelovig zou zijn (nooit) dan zou ik HEEL zwaar optreden tegen diegenen die pretenderen mijn geloof te beleiden maar er een lachertje van maken.
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
  zondag 14 februari 2010 @ 17:59:47 #32
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_77989759
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:55 schreef Mutant01 het volgende:
Je ziet dat ze doorgaans pas vanaf hun 30ste de Islam omarmen - in de statistieken is dat ook heel mooi terug te zien bij de criminaliteitscijfers, die ineens een fors scherpe daling maken.

Of dat verband heeft met elkaar, weet ik niet.
Ook geen idee, maar stel dat er een verband is dan ben je al lange tijd een paria in de samenleving. Lijkt me lastig om dat op je 30e nog om te buigen.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  zondag 14 februari 2010 @ 18:01:07 #33
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_77989796
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:16 schreef Henk-B het volgende:
Ik zie alleen dit :
[..]

en daar zegt hij toch echt alleen de Moslims ( niet de Marokkanen) die problemen veroorzaken.
Klopt.

Maar bedoelt hij daarmee niet ook de moslims die onder Geert's visionaire leiderschap niet langer de Koran mogen lezen?
Intelligent, but fucked up.
  zondag 14 februari 2010 @ 18:01:16 #34
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_77989801
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:57 schreef bascross het volgende:
Dat zeggen een aantal mensen hier, daarnaast worden ze gediscrimineerd. En dan ga je mensen lastig vallen, zo werkt dat gewoon. Volkomen logisch.
Dat ben ik niet me je eens. Ik vind het nooit gerechtvaardigd om crimineel gedrag te vertonen, tenzij je écht moet omdat je anders geen eten hebt.

Maar deze gastjes stelen om een dikke Q7 te kunnen rijden of lekker te kunnen gamen met een verse X-Box. Maar die Wajong uitkering die voornl. door autochtonen wordt gepakt is m.i. schandalig.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 14 februari 2010 @ 18:03:32 #35
13462 BansheeBoy
pi_77989856
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:59 schreef ChungLingSoo het volgende:
Naar ze gebruiken de islam wel als excuus. En ik snap dan niet waarom de hele islamitische bevolking daar niet over valt.
Ok, nu begin je officieel onzin te praten. Heb jij ooit een Marokkaan die steelt, drugs verhandelt, meisjes lastig valt horen zeggen dat de Islam zijn inspiratiebron is???

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zondag 14 februari 2010 @ 18:03:49 #36
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77989862
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Klopt.

Maar bedoelt hij daarmee niet ook de moslims die onder Geert's visionaire leiderschap niet langer de Koran mogen lezen?
Weet ik niet dat zou je aan hem zelf moeten vragen.
Een aanname is snel gemaakt!
pi_77989863
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat ben ik niet me je eens. Ik vind het nooit gerechtvaardigd om crimineel gedrag te vertonen, tenzij je écht moet omdat je anders geen eten hebt.

Maar deze gastjes stelen om een dikke Q7 te kunnen rijden of lekker te kunnen gamen met een verse X-Box. Maar die Wajong uitkering die voornl. door autochtonen wordt gepakt is m.i. schandalig.

²
Maar dat soort gasten zijn dan ook vaak geestesziek. Die hebben doorgaans een vorm van schizofrenie.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 14 februari 2010 @ 18:05:49 #38
13462 BansheeBoy
pi_77989909
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:03 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Maar dat soort gasten zijn dan ook vaak geestesziek. Die hebben doorgaans een vorm van schizofrenie.
Laten we aannemen dat dat klopt, dan valt ze toch helemaal weinig te verwijten? (retorische vraag)

²
pi_77989926
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:03 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ok, nu begin je officieel onzin te praten. Heb jij ooit een Marokkaan die steelt, drugs verhandelt, meisjes lastig valt horen zeggen dat de Islam zijn inspiratiebron is???

²
Aangezien wij varkens zijn volgens de islam, is het ook niet erg om een varken te bestelen. Als de islam al vrede is, dan is het vrede voor de islamieten onderling.
pi_77989928
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:03 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Ik heb vele marokkanen vele meisjes lastig zien vallen. Geen van die meisjes waren marokkaans/(naar wat ik kon zien islamitisch).

Dat noem ik selectief en excuusgedrag.
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
  zondag 14 februari 2010 @ 18:07:21 #41
13462 BansheeBoy
pi_77989950
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:06 schreef ChungLingSoo het volgende:
Ik heb vele marokkanen vele meisjes lastig zien vallen. Geen van die meisjes waren marokkaans/(naar wat ik kon zien islamitisch).
En de Islam is hun excuus???

²
  zondag 14 februari 2010 @ 18:07:24 #42
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_77989952
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:03 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Weet ik niet dat zou je aan hem zelf moeten vragen.
Een aanname is snel gemaakt!
Nou ja, hij heeft verklaard dat wat hem betreft de Koran verboden moet worden. Dan kan ik me moeilijk voorstellen dat er ongestraft Korans gelezen kunnen worden. Je wéét hoe gevaarlijk die islam is, toch? Of ga je nu je kop in het zand steken?
  zondag 14 februari 2010 @ 18:09:50 #43
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77990023
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Nou ja, hij heeft verklaard dat wat hem betreft de Koran verboden moet worden. Dan kan ik me moeilijk voorstellen dat er ongestraft Korans gelezen kunnen worden. Je wéét hoe gevaarlijk die islam is, toch? Of ga je nu je kop in het zand steken?
Is de Islam gevaarlijk?
Ik denk dat ik te lang mijn kop in het zand heb gestoken, want hier heb ik niks van meegekregen!
  zondag 14 februari 2010 @ 18:13:44 #44
13462 BansheeBoy
pi_77990140
Ik zal je een voorbeeld geven. Ik woon in een huurhuis, en gezien mijn ict achtergrond maak ik weleens computers voor kennissen of buren. Nou, mijn Nederlandse buurvrouw was eens aan de beurt. Tijdens het backuppen van haar gegevens zag ik dat ze in een aangifte voor huurtoeslag de huur ca. 100 euro duurder heeft gemaakt, zodat ze lekker meer huurtoeslag kan pakken. Nu kan ik achterlijk redeneren en denken dat de meeste Nederlanders zo te werk gaan, maar ik kan ook mijn intellect gebruiken en weten dat dit incidenteel is.

²
pi_77990175
Laat me raden, te weinig stageplekken en te weinig buurthuizen in Milan?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 14 februari 2010 @ 18:15:11 #46
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_77990178
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:09 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Is de Islam gevaarlijk?

Mail Wilders en vraag het hem!
  zondag 14 februari 2010 @ 18:16:02 #47
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_77990207
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:15 schreef JohnDope het volgende:
Laat me raden, te weinig stageplekken en te weinig buurthuizen in Milan?
Wel veel straatcoaches.
Bedankt Hans.
pi_77990458
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:47 schreef BansheeBoy het volgende:
En laten we niet vergeten dat de Wajong uitkering voornamelijk wordt gebruikt door autochtonen.

²
quote:
Niet-westerse allochtonen zijn bijna drie keer zo vaak werkloos als autochtonen. In 2009 was vier procent van de autochtonen werkloos, een jaar eerder nog 3,2 procent.

In alle groepen niet-westerse allochtonen groeide de werkloosheid. Zij is het grootst onder Marokkanen. In 2009 had 12,3 procent van hen geen baan.
¹²³
pi_77990645
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En de Islam is hun excuus???

²
Blijkbaar voor hun reden om onderscheid te maken.
  zondag 14 februari 2010 @ 18:34:38 #50
13462 BansheeBoy
pi_77990779
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:30 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

Blijkbaar voor hun reden om onderscheid te maken.
Oh, je bedoelt het zo. Ik dacht dat je bedoelde dat de Islam ze inspireerde om crimineel gedrag te vertonen. Vond het al raar.

²
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')