quote:Immigrantenrellen in Milaan
Enkele tientallen Noord-Afrikaanse jongeren hebben vannacht in de Italiaanse stad Milaan rellen geschopt. Ze waren woedend over de dood van een 19-jarige Egyptische jongen.
Die kwam om het leven na een ruzie met een groep Latijns-Amerikaanse emigranten. Vrienden van het slachtoffer trokken daarop door de wijk, op zoek naar de daders. Ze lieten een spoor van vernieling achter.
Talloze winkelruiten sneuvelden, containers en auto's werden in brand gestoken. De mobiele eenheid trad op en pas na een paar uur was het weer rustig in de wijk. Vier relschoppers zijn gearresteerd.
Per ongeluk
Het slachtoffer had net een dag eerder een verblijfsvergunning gekregen, nadat hij vier jaar illegaal in Italië had gewoond.
Hij en twee Afrikaanse vrienden kregen gistermiddag in een bus ruzie met een groep van vijf latinos. Een van de Afrikanen zou per ongeluk op de voet van een latino zijn gaan staan. Eén van de latinos trok daarop een mes. Hij verwondde een 21-jarige Ivoriaan en doodde de Egyptenaar.
Het incident vond plaats in de wijk rond de Via Padova, een etnisch diverse wijk. In Milaan leven ongeveer 200.000 buitenlanders, naar schatting 40.000 van hen zijn illegaal.
Debat
De rellen hebben het debat over integratie in Milaan aangewakkerd. Volgens loco-burgemeester Riccardo De Corata van Milaan is de buurt al langer "een kruitvat", omdat er een "hoge concentratie buitenlanders" woont.
Met alle respect voor je verfijnde onwetendheid, maar ook onder Joden waren er kleine groepen te vinden die zorgden voor hun slechte naam. De geschiedenis heeft uitgewezen dat men in economisch slechte tijden altijd behoefte heeft aan een zondebok.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:57 schreef Deux het volgende:
[..]
Met het groot verschil dat de Joden zonder enig noemenswaardige aanleiding gedemoniseerd werden en de Marokkanen/moslims het over zichzelf hebben afgeroepen.
Foei Re!!quote:Op zondag 14 februari 2010 17:04 schreef Re het volgende:
[..]
och, wilders wil er miljoenen deporteren, maar dacht dat dat wel algemene kennis was
Foei Henk, dan raad ik je aan om de uitspraak van hem nog eens goed te lezen.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:11 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Foei Re!!
Ik dacht dat het alleen criminele marokkanen waren!
Het was een grapje he! Ik denk ik zeg het er even bij!quote:Op zondag 14 februari 2010 17:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Foei Henk, dan raad ik je aan om de uitspraak van hem nog eens goed te lezen.
95% normaal?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met alle respect voor je verfijnde onwetendheid, maar ook onder Joden waren er kleine groepen te vinden die zorgden voor hun slechte naam. De geschiedenis heeft uitgewezen dat men in economisch slechte tijden altijd behoefte heeft aan een zondebok.
Ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat 95 % van de Marokkanen zich "normaal" gedragen, ook zij doen boodschappen, betalen belasting en steunen de lokale Moskee.
We hebben in Nederland problemen met een klein groepje Marokkanen, en wat voor problemen zijn dat dan? Juist ja, overvallen, meisjes lastig vallen, drugs etc. M.a.w.; we moeten de Islam juist omarmen, want niks van dit alles is voor een Moslim toegestaan te doen.²
Onzin, gezijk met moslims is niet de laatste jaren. Veel verder voor de crisis was er al gekut en in de jaren '90 was er ook genoeg gekloot met dat volk.quote:De geschiedenis heeft uitgewezen dat men in economisch slechte tijden altijd behoefte heeft aan een zondebok.
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1208793.ece/quote:Op zondag 14 februari 2010 17:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met alle respect voor je verfijnde onwetendheid, maar ook onder Joden waren er kleine groepen te vinden die zorgden voor hun slechte naam. De geschiedenis heeft uitgewezen dat men in economisch slechte tijden altijd behoefte heeft aan een zondebok.
Ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat 95 % van de Marokkanen zich "normaal" gedragen, ook zij doen boodschappen, betalen belasting en steunen de lokale Moskee.
We hebben in Nederland problemen met een klein groepje Marokkanen, en wat voor problemen zijn dat dan? Juist ja, overvallen, meisjes lastig vallen, drugs etc. M.a.w.; we moeten de Islam juist omarmen, want niks van dit alles is voor een Moslim toegestaan te doen.²
en daar zegt hij toch echt alleen de Moslims ( niet de Marokkanen) die problemen veroorzaken.quote:AMSTERDAM - Alle moslims in Europa die problemen veroorzaken, moeten worden uitgezet en van hun nationaliteit beroofd. Het gaat daarbij om ‘miljoenen, tientallen miljoenen’ mensen. PVV-leider Wilders heeft dit zaterdag gezegd in een interview voor de Deense televisie. [...]
Ik had het niet over specifiek Marokkanen henk! Foei! 2e foei van vandaag, een derde is scheepsrecht!quote:Op zondag 14 februari 2010 17:13 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Het was een grapje he! Ik denk ik zeg het er even bij!
Nou laat mij eens die uitspraak zien dat hij miljoenen marokkanen wil deporteren?
"die problemen veroorzaken"- erg breed begrip he.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:16 schreef Henk-B het volgende:
Ik zie alleen dit :
[..]
en daar zegt hij toch echt alleen die problemen veroorzaken.
Idd!quote:Op zondag 14 februari 2010 17:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
"die problemen veroorzaken"- erg breed begrip he.
Uitzetten is onhaalbaar. Remigratie stimuleren onder moslims is haalbaarder.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:16 schreef Henk-B het volgende:
Ik zie alleen dit :
[..]
en daar zegt hij toch echt alleen de Moslims ( niet de Marokkanen) die problemen veroorzaken.
Deporteren bekt gewoon lekker omdat het negatieve associaties oproept met WOII. Het gewone woord is nog steeds uitzetten.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:21 schreef Henk-B het volgende:
Ik ben er ook geen voorstander van hoor om ze te deporteren!
Wat is 'stimuleren'? Ze stelselmatig discrimineren? Of erger nog: moslims wél 10.000 euro geven als ze vertrekken naar Marokko, maar míj niet als ik in Canada of zo wil gaan wonen.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Uitzetten is onhaalbaar. Remigratie stimuleren onder moslims is haalbaarder.
Aanhangers van een bepaald geloof uitzetten omdat ze dénken aan de sharia. En het dan over tientallen miljoenen hebben. Dan heb je het woord 'deporteren' niet meer nodig hoor, om aan WO II te denken. Of gaat Wilders dat ook nog verbieden, aan WO II denken?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Deporteren bekt gewoon lekker omdat het negatieve associaties oproept met WOII. Het gewone woord is nog steeds uitzetten.
Catastrofale fouten uit het verleden goed proberen te maken met in het uiterste geval een financiële stimulans om mensen te laten remigreren. Idealiter is als mensen vanzelf de balans opmaken dat het land van herkomst beter past dan het nieuwe land waar ze zijn neergestreken.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:26 schreef Pool het volgende:
Wat is 'stimuleren'? Ze stelselmatig discrimineren? Of erger nog: moslims wél 10.000 euro geven als ze vertrekken naar Marokko, maar míj niet als ik in Canada of zo wil gaan wonen.
Mail Wilders als je dat graag wil weten.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:27 schreef Pool het volgende:
[..]
Aanhangers van een bepaald geloof uitzetten omdat ze dénken aan de sharia. En het dan over tientallen miljoenen hebben. Dan heb je het woord 'deporteren' niet meer nodig hoor, om aan WO II te denken. Of gaat Wilders dat ook nog verbieden, aan WO II denken?
Precies, maar het probleem is onmogelijk groter geworden, het wordt alleen meer belicht. Dus de media helpen hier een handje aan mee. Als mijn buurjongen een meisje heeft verkracht, en de media melden het elke dag, dan is het nog steeds "maar" 1 keer gebeurd.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:13 schreef Red_85 het volgende:
Onzin, gezijk met moslims is niet de laatste jaren. Veel verder voor de crisis was er al gekut en in de jaren '90 was er ook genoeg gekloot met dat volk.
Voor een normale opvoeding, of in het algemeen respectvol met elkaar om te gaan heb je geen geloof nodig.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]{
We hebben in Nederland problemen met een klein groepje Marokkanen, en wat voor problemen zijn dat dan? Juist ja, overvallen, meisjes lastig vallen, drugs etc. M.a.w.; we moeten de Islam juist omarmen, want niks van dit alles is voor een Moslim toegestaan te doen.
Dat zijn we eens, alleen het bashen van de Islam werkt averechts daar ik de Islam voor dit soort boys juist als een solution zie.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:48 schreef ChungLingSoo het volgende:
Voor een normale opvoeding, of in het algemeen respectvol met elkaar om te gaan heb je geen geloof nodig.
Wanneer zijn Marokkanen precies slecht behandeld?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:43 schreef bascross het volgende:
Marokkanen. Jarenlang slecht behandeld, nu zijn ze boos en gaan ze stoute dingen doen.
Uitkering die veel te laag is!quote:Op zondag 14 februari 2010 17:53 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Wanneer zijn Marokkanen precies slecht behandeld?
Beetje afhankelijk natuurlijk welke vorm van Islam je voor staat. Stel dat die boys de Islam zouden omarmen, dan hun Islam vast niet jouw Islam zijn. Dus zou dat het probleem werkelijk oplossen denk je?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat zijn we eens, alleen het bashen van de Islam werkt averechts daar ik de Islam voor dit soort boys juist als een solution zie.²
Je ziet dat ze doorgaans pas vanaf hun 30ste de Islam omarmen - in de statistieken is dat ook heel mooi terug te zien bij de criminaliteitscijfers, die ineens een fors scherpe daling maken.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:54 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk natuurlijk welke vorm van Islam je voor staat. Stel dat die boys de Islam zouden omarmen, dan hun Islam vast niet jouw Islam zijn. Dus zou dat het probleem werkelijk oplossen denk je?
Dat zeggen een aantal mensen hier, daarnaast worden ze gediscrimineerd.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:53 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Wanneer zijn Marokkanen precies slecht behandeld?
De boys die je voor ogen hebben moeten wel vatbaar zijn voor de islam. Verstandelijk nogal beperkt dat maakt het geloven in de islam gemakkelijkerquote:Op zondag 14 februari 2010 17:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat zijn we eens, alleen het bashen van de Islam werkt averechts daar ik de Islam voor dit soort boys juist als een solution zie.²
Naar ze gebruiken de islam wel als excuus. En ik snap dan niet waarom de hele islamitische bevolking daar niet over valt.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ook geen idee, maar stel dat er een verband is dan ben je al lange tijd een paria in de samenleving. Lijkt me lastig om dat op je 30e nog om te buigen.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:55 schreef Mutant01 het volgende:
Je ziet dat ze doorgaans pas vanaf hun 30ste de Islam omarmen - in de statistieken is dat ook heel mooi terug te zien bij de criminaliteitscijfers, die ineens een fors scherpe daling maken.
Of dat verband heeft met elkaar, weet ik niet.
Klopt.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:16 schreef Henk-B het volgende:
Ik zie alleen dit :
[..]
en daar zegt hij toch echt alleen de Moslims ( niet de Marokkanen) die problemen veroorzaken.
Dat ben ik niet me je eens. Ik vind het nooit gerechtvaardigd om crimineel gedrag te vertonen, tenzij je écht moet omdat je anders geen eten hebt.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:57 schreef bascross het volgende:
Dat zeggen een aantal mensen hier, daarnaast worden ze gediscrimineerd.En dan ga je mensen lastig vallen, zo werkt dat gewoon. Volkomen logisch.
Ok, nu begin je officieel onzin te praten. Heb jij ooit een Marokkaan die steelt, drugs verhandelt, meisjes lastig valt horen zeggen dat de Islam zijn inspiratiebron is???quote:Op zondag 14 februari 2010 17:59 schreef ChungLingSoo het volgende:
Naar ze gebruiken de islam wel als excuus. En ik snap dan niet waarom de hele islamitische bevolking daar niet over valt.
Weet ik niet dat zou je aan hem zelf moeten vragen.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Klopt.
Maar bedoelt hij daarmee niet ook de moslims die onder Geert's visionaire leiderschap niet langer de Koran mogen lezen?
Maar dat soort gasten zijn dan ook vaak geestesziek. Die hebben doorgaans een vorm van schizofrenie.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat ben ik niet me je eens. Ik vind het nooit gerechtvaardigd om crimineel gedrag te vertonen, tenzij je écht moet omdat je anders geen eten hebt.
Maar deze gastjes stelen om een dikke Q7 te kunnen rijden of lekker te kunnen gamen met een verse X-Box. Maar die Wajong uitkering die voornl. door autochtonen wordt gepakt is m.i. schandalig.²
Laten we aannemen dat dat klopt, dan valt ze toch helemaal weinig te verwijten? (retorische vraag)quote:Op zondag 14 februari 2010 18:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar dat soort gasten zijn dan ook vaak geestesziek. Die hebben doorgaans een vorm van schizofrenie.
Aangezien wij varkens zijn volgens de islam, is het ook niet erg om een varken te bestelen. Als de islam al vrede is, dan is het vrede voor de islamieten onderling.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ok, nu begin je officieel onzin te praten. Heb jij ooit een Marokkaan die steelt, drugs verhandelt, meisjes lastig valt horen zeggen dat de Islam zijn inspiratiebron is???²
Ik heb vele marokkanen vele meisjes lastig zien vallen. Geen van die meisjes waren marokkaans/(naar wat ik kon zien islamitisch).quote:Op zondag 14 februari 2010 18:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ok, nu begin je officieel onzin te praten. Heb jij ooit een Marokkaan die steelt, drugs verhandelt, meisjes lastig valt horen zeggen dat de Islam zijn inspiratiebron is???²
En de Islam is hun excuus???quote:Op zondag 14 februari 2010 18:06 schreef ChungLingSoo het volgende:
Ik heb vele marokkanen vele meisjes lastig zien vallen. Geen van die meisjes waren marokkaans/(naar wat ik kon zien islamitisch).
Nou ja, hij heeft verklaard dat wat hem betreft de Koran verboden moet worden. Dan kan ik me moeilijk voorstellen dat er ongestraft Korans gelezen kunnen worden. Je wéét hoe gevaarlijk die islam is, toch? Of ga je nu je kop in het zand steken?quote:Op zondag 14 februari 2010 18:03 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Weet ik niet dat zou je aan hem zelf moeten vragen.
Een aanname is snel gemaakt!
Is de Islam gevaarlijk?quote:Op zondag 14 februari 2010 18:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft verklaard dat wat hem betreft de Koran verboden moet worden. Dan kan ik me moeilijk voorstellen dat er ongestraft Korans gelezen kunnen worden. Je wéét hoe gevaarlijk die islam is, toch? Of ga je nu je kop in het zand steken?
Wel veel straatcoaches.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:15 schreef JohnDope het volgende:
Laat me raden, te weinig stageplekken en te weinig buurthuizen in Milan?
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:47 schreef BansheeBoy het volgende:
En laten we niet vergeten dat de Wajong uitkering voornamelijk wordt gebruikt door autochtonen.²
quote:Niet-westerse allochtonen zijn bijna drie keer zo vaak werkloos als autochtonen. In 2009 was vier procent van de autochtonen werkloos, een jaar eerder nog 3,2 procent.
In alle groepen niet-westerse allochtonen groeide de werkloosheid. Zij is het grootst onder Marokkanen. In 2009 had 12,3 procent van hen geen baan.![]()
Blijkbaar voor hun reden om onderscheid te maken.quote:
Oh, je bedoelt het zo. Ik dacht dat je bedoelde dat de Islam ze inspireerde om crimineel gedrag te vertonen. Vond het al raar.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:30 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Blijkbaar voor hun reden om onderscheid te maken.
Dat Nederlanders vaker dan allochtonen een Wajong uitkering ontvangen is logisch en niet relevant. Dat er onder niet-Westerse allochtonen zich een hoop profiteurs bevinden die niet willen werken is een veel interessanter gegeven.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar staat helemaal niets vermeldt over de Wajong uitkering. Ik waardeer je inzet, maar je onkunde zorgt voor plaatsvervangende schaamte, dat kan toch niet je bedoeling zijn?²
Zit jij in je buurvrouw's spulletjes te snuffelen??quote:Op zondag 14 februari 2010 18:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zal je een voorbeeld geven. Ik woon in een huurhuis, en gezien mijn ict achtergrond maak ik weleens computers voor kennissen of buren. Nou, mijn Nederlandse buurvrouw was eens aan de beurt. Tijdens het backuppen van haar gegevens zag ik dat ze in een aangifte voor huurtoeslag de huur ca. 100 euro duurder heeft gemaakt, zodat ze lekker meer huurtoeslag kan pakken. Nu kan ik achterlijk redeneren en denken dat de meeste Nederlanders zo te werk gaan, maar ik kan ook mijn intellect gebruiken en weten dat dit incidenteel is.²
In 2008 was dat ongeveer 20% wat toch een aardig aantal is als je percentatief bekijkt.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar staat helemaal niets vermeld over de Wajong uitkering. Ik waardeer je inzet, maar je onkunde zorgt voor plaatsvervangende schaamte, dat kan toch niet je bedoeling zijn?²
Wat mij betreft is dit relevanter dan het gebeuren met de Wajong. Heb je mijn voorbeeld over de Nederlandse buurvrouw al gelezen die de belastingdienst wil oplichten?quote:Op zondag 14 februari 2010 18:37 schreef 16meter het volgende:
Dat er onder niet-Westerse allochtonen zich een hoop profiteurs bevinden die niet willen werken is een veel interessanter gegeven.
Dat moet ze dan toch echt terug betalen het volgende jaar.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zal je een voorbeeld geven. Ik woon in een huurhuis, en gezien mijn ict achtergrond maak ik weleens computers voor kennissen of buren. Nou, mijn Nederlandse buurvrouw was eens aan de beurt. Tijdens het backuppen van haar gegevens zag ik dat ze in een aangifte voor huurtoeslag de huur ca. 100 euro duurder heeft gemaakt, zodat ze lekker meer huurtoeslag kan pakken. Nu kan ik achterlijk redeneren en denken dat de meeste Nederlanders zo te werk gaan, maar ik kan ook mijn intellect gebruiken en weten dat dit incidenteel is.²
Neen, Vista geeft een auto preview van Word en PDF bestanden.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:40 schreef Henk-B het volgende:
Zit jij in je buurvrouw's spulletjes te snuffelen??
En die lees jij dan??quote:Op zondag 14 februari 2010 18:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, Vista geeft een auto preview van Word en PDF bestanden.²
Dat zie je gewoon, net zoals je ook de foto's ziet.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:46 schreef Henk-B het volgende:
En die lees jij dan??
Zoals een legende ooit zei op Nederlandse tv:quote:Op zondag 14 februari 2010 18:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat mij betreft is dit relevanter dan het gebeuren met de Wajong. Heb je mijn voorbeeld over de Nederlandse buurvrouw al gelezen die de belastingdienst wil oplichten?
En aan de hand van de door jou geplaatste cijfers kun je onmogelijk de gronden achterhalen waarom het percentage relatief hoger ligt bij de Marokkanen. Ik ben er van overtuigd dat Marokkanen gewoon moeilijker aan een baan komen. Ondanks dat ze wel degelijk goed zijn opgeleid.
Ik vind het fijn dat je lekker vers probeert te zijn, maar dit zijn echt zaken die je onmogelijk kunt ontkennen. Neen.²
Ik vind het behoorlijk misselijk dat jij naar dergelijke privéinformatie kijkt. En je weet niet eens of ze teveel opgeeft, er kan een reden voor de hogere huur zijn die jij niet kent.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat zie je gewoon, net zoals je ook de foto's ziet.²
Dat zie je niet in een oogopslag, je hebt duidelijk de moeite genomen om het te lezen en daarbij wat Disana zegt, hier hebben ook sommige mensen een hogere of lagere huur.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 februari 2010 18:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, daarom. Weet je nog die serie over probleemwijken, dat waren louter Nederlanders, en die klaagden steen en been dat de uitkeringen zo laag waren én dus moesten wiet telen.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:50 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dat zie je niet in een oogopslag, je hebt duidelijk de moeite genomen om het te lezen en daarbij wat Disana zegt, hier hebben ook sommige mensen een hogere of lagere huur.
Ik las het net over je buurvrouw. Belastingfraude keur ik nooit goed, of het nu om autochtone of allochtone Nederlanders gaat. Waar ontken ik dat er geen klaplopers/tokkies/tuig onder autochtonen te vinden zijn? Wat mij betreft die huurtoeslag per direct stopzetten en elke onterecht ontvangen euro terugbetalen.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat mij betreft is dit relevanter dan het gebeuren met de Wajong. Heb je mijn voorbeeld over de Nederlandse buurvrouw al gelezen die de belastingdienst wil oplichten?
En aan de hand van de door jou geplaatste cijfers kun je onmogelijk de gronden achterhalen waarom het percentage relatief hoger ligt bij de Marokkanen. Ik ben er van overtuigd dat Marokkanen gewoon moeilijker aan een baan komen. Ondanks dat ze wel degelijk goed zijn opgeleid.
Ik vind het fijn dat je lekker vers probeert te zijn, maar dit zijn echt zaken die je onmogelijk kunt ontkennen. Neen.²
Voor die tokkies heb ik ook geen goed woord over hoor.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, daarom. Weet je nog die serie over probleemwijken, dat waren louter Nederlanders, en die klaagden steen en been dat de uitkeringen zo laag waren én dus moesten wiet telen.²
Praat er maar omheen. Je hebt zojuist laten blijken dat je onbetrouwbaar bent.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, daarom. Weet je nog die serie over probleemwijken, dat waren louter Nederlanders, en die klaagden steen en been dat de uitkeringen zo laag waren én dus moesten wiet telen.²
Mijn belangrijkste punt is dat de media het probleem een handje helpen. Gewone, betrouwbare, hardwerkende Marokkanen, zoals bv. ik, lijden hieronder. Stel je voor dat ik werkeloos wordt. Weet je hoe moeilijk het dan wordt om een baan te vinden?quote:Op zondag 14 februari 2010 19:01 schreef bascross het volgende:
Zijn argumentatie komt niet verder dan ''Nederlanders doen ook aan uitkeringsfraude en plegen ook misdaden''.
Je helpt je zaak natuurlijk niet echt door net te vertellen dat je hele goede ogen hebtquote:Op zondag 14 februari 2010 19:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn belangrijkste punt is dat de media het probleem een handje helpen. Gewone, betrouwbare, hardwerkende Marokkanen, zoals bv. ik, lijden hieronder. Stel je voor dat ik werkeloos wordt. Weet je hoe moeilijk het dan wordt om een baan te vinden?²
Ongetwijfeld, ondanks dat er wel degelijk problemen zijn, spelen de media, zoals reeds eerder gezegd, geen kosjere rol.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:06 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Je helpt je zaak natuurlijk niet echt door net te vertellen dat je hele goede ogen hebt
Dat is niet alleen lastig voor jou hoor, wat denk je van 40+ ers? Daarbij kun je altijd nog bij de overheid werken daar krijg je voorrang.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn belangrijkste punt is dat de media het probleem een handje helpen. Gewone, betrouwbare, hardwerkende Marokkanen, zoals bv. ik, lijden hieronder. Stel je voor dat ik werkeloos wordt. Weet je hoe moeilijk het dan wordt om een baan te vinden?²
Lul niet, jij hebt zo weer een baan.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Stel je voor dat ik werkeloos wordt. Weet je hoe moeilijk het dan wordt om een baan te vinden?
Zeker, ik maak me ook niet echt zorgen, maar for the sake of the argument kwam het wel goed uit.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:12 schreef Xenomaniac het volgende:
Lul niet, jij hebt zo weer een baan.
Goed punt, origineel bericht maar eens opgezocht... en toegevoegdquote:Op zondag 14 februari 2010 17:30 schreef Re het volgende:
maar goed, een egyptenaar wordt doodgestoken in milaan, dat was het toch...?
Goed dat je dat aanhaalt.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:14 schreef BansheeBoy het volgende:
for the sake of the argument
quote:Op zondag 14 februari 2010 18:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk misselijk dat jij naar dergelijke privéinformatie kijkt. En je weet niet eens of ze teveel opgeeft, er kan een reden voor de hogere huur zijn die jij niet kent.
Bah.
Ik neem aan of hoop althans dat jij die informatie niet onthoudt en er al zeker niet over post dan.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:51 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
SRY hoor ik ben het inhoudelijk gewoon niet eens met banshee maar dit kan gewoon gebeuren
Ik verlos ook heel veel mensen van hun computer problemen en dan moet je gaan zoeken naar de oorzaak van die probleem ( bijv ......help mijn harde schijf zit vol , hoe kan dat toch )
Dan ga je gewoon alle mappen af waarvan je weet dat er een boel rommel in kan staan( mijn documenten is een mooie ( msn rommel etc etc ) net zoals aplication data .
Dan moet je wel kijken naar de bestanden die in die mappen staan omdat je niet blind die mappen leeg kan gaan smijten want dan zijn alle leuke plaatjes weer weg of die geinige IQ loze powerpoint dingetjes en krijg je daar weer gedonder over.
Dat je dan zoiets tegen kan komen is iets waar Banshee niks aan kan doen! zeker als de preview functie aanstaat.
Ik ben dat soort dingen ook regelmatig tegengekomen en nog wel meer ook!
Dat ligt inderdaad aan de media en niet aan de grote groep criminele Marokkanen.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bedankt voor je respons, laat ik vooropstellen dat ik al aan het werk ben. Ik heb reeds een baan. Wat ik wil duidelijk maken is dat er inderdaad problemen zijn met een kleine groep Marokkaanse entiteiten maar dat de media een kwalijke rol speelt waardoor legal boys als ik het moeilijk krijgen. En dat is toch verre van wenselijk? (retorische vraag)quote:Op zondag 14 februari 2010 20:00 schreef bascross het volgende:
Dat ligt inderdaad aan de media en niet aan de grote groep criminele Marokkanen.Geen wonder dat jij moeilijk een baan vindt. Ik zou jou ook niet aannemen.
Wat hebben andere Marokkanen nou te maken met die grote groep criminele Marokkanen? Daar kunnen zij toch ook niks aan doen?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:00 schreef bascross het volgende:
[..]
Dat ligt inderdaad aan de media en niet aan de grote groep criminele Marokkanen.Geen wonder dat jij moeilijk een baan vindt. Ik zou jou ook niet aannemen.
Ze ondervinden problemen bij het zoeken van werk door het gedrag van die grote groep criminele Marokkanen. Ik zeg toch niet dat ze daar iets aan kunnen doen? Het is gewoon een feit.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:06 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Wat hebben andere Marokkanen nou te maken met die grote groep criminele Marokkanen? Daar kunnen zij toch ook niks aan doen?
Het probleem is dat jij alle problemen afschuift op anderen. Of je zegt: ''ja, maar Nederlanders doen het ook''.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bedankt voor je respons, laat ik vooropstellen dat ik al aan het werk ben. Ik heb reeds een baan. Wat ik wil duidelijk maken is dat er inderdaad problemen zijn met een kleine groep Marokkaanse entiteiten maar dat de media een kwalijke rol speelt waardoor legal boys als ik het moeilijk krijgen. En dat is toch verre van wenselijk? (retorische vraag)
Lay-out zin.²
Jij geeft mijn post een verkeerde interpretatie. Ik keur de daden van deze Marokkaanse boys niet goed doordat ik zeg dat Nederlandse entiteiten dit ook doen. Ik houd alleen een spiegel voor door weer te geven dat er hier te veel aandacht aan wordt geschonken door de media. Hierdoor krijgen nette hitsige Marokkaanse boys die wel aan de slag willen het onnodig moeilijk. Met andere woorden het probleem wordt alsmaar groter door de verkeerde aanpak des media.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:11 schreef bascross het volgende:
Het probleem is dat jij alle problemen afschuift op anderen. Of je zegt: ''ja, maar Nederlanders doen het ook''.
Dat is onzin en die kleine groep is ook onzin. Die groep is gewoon heel groot. Ik weet niet hoe groot die groep in percentages van het totaal aantal Marokkanen is, maar ze krijgen het in ieder geval voor elkaar in elke stad iedere dag voor problemen te zorgen. Of gaan ze met die kleine groep in busjes door het land om rotzooi te schoppen? Denk het niet hé.
Negeren is een betere aanpak?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij geeft mijn post een verkeerde interpretatie. Ik keur de daden van deze Marokkaanse boys niet doordat ik zeg dat Nederlandse entiteiten dit ook doen. Ik houd alleen een spiegel voor door weer te geven dat er hier te veel aandacht aan wordt geschonken door de media. Hierdoor krijgen nette hitsige Marokkaanse boys die wel aan de slag willen het onnodig moeilijk. Met andere woorden het probleem wordt alsmaar groter door de verkeerde aanpak des media.
En discriminatie mag überhaupt nooit goed gepraat worden. Ook al doen 100 Marokkaanse boys het nog zo slecht, als er één solliciteert met de juiste mimiek en papieren moet hij gewoon een eerlijke kans krijgen.²
Negeren = okay!quote:Op zondag 14 februari 2010 20:19 schreef bascross het volgende:
Negeren
Dus omdat veel Marokkaanen rotzooi trappen mag dat niet in het nieuws, omdat andere Marokkaanen het dan lastig krijgen met Solliciteren?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij geeft mijn post een verkeerde interpretatie. Ik keur de daden van deze Marokkaanse boys niet doordat ik zeg dat Nederlandse entiteiten dit ook doen. Ik houd alleen een spiegel voor door weer te geven dat er hier te veel aandacht aan wordt geschonken door de media. Hierdoor krijgen nette hitsige Marokkaanse boys die wel aan de slag willen het onnodig moeilijk. Met andere woorden het probleem wordt alsmaar groter door de verkeerde aanpak des media.
En discriminatie mag überhaupt nooit goed gepraat worden. Ook al doen 100 Marokkaanse boys het nog zo slecht, als er één solliciteert met de juiste mimiek en papieren moet hij gewoon een eerlijke kans krijgen.²
Nee, dat ben ik niet met je eens. De media moeten wat mij betreft juist wél bericht geven, maar dat kan vast op een manier dat de goeden er niet onder hoeven te lijden.quote:
Ja, ik heb een baan, ik ben erg goed in het installeren van drivers voor de juiste devices. Maar zul je dat ooit in het nieuws zien? Neen.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:21 schreef Henk-B het volgende:
Jij hebt toch een baan?
Ik stem voor paspoort inname na 3 misdaden. Marokkanen hebben bijna allemaal een dubbel paspoort toch? Het is de ideale aanpak. De goeden blijven over en worden niet meer gediscrimineerd. De criminele Marokkanen die niets toevoegen worden het land uitgezet.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet met je eens. De media moeten wat mij betreft juist wél bericht geven, maar dat kan vast op een manier dat de goeden er niet onder hoeven te lijden.²
Waarom zou dat in het nieuws moeten?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik heb een baan, ik ben erg goed in het installeren van drivers voor de juiste devices. Maar zul je dat ooit in het nieuws zien? Neen.²
Ah, mooi.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Nee, dat ben ik niet met je eens.
Nogal logisch, wat is de nieuwswaarde?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik heb een baan, ik ben erg goed in het installeren van drivers voor de juiste devices. Maar zul je dat ooit in het nieuws zien? Neen.²
Het is natuurlijk wel ironisch dat hij het nieuwswaarde vindt hebben!quote:Op zondag 14 februari 2010 20:27 schreef bascross het volgende:
[..]
Nogal logisch, wat is de nieuwswaarde?
En terecht.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar zul je dat ooit in het nieuws zien? Neen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |