abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 februari 2010 @ 17:08:02 #1
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_77987934
Deel1 : Rassenrellen in Milaan
quote:
Immigrantenrellen in Milaan
Enkele tientallen Noord-Afrikaanse jongeren hebben vannacht in de Italiaanse stad Milaan rellen geschopt. Ze waren woedend over de dood van een 19-jarige Egyptische jongen.

Die kwam om het leven na een ruzie met een groep Latijns-Amerikaanse emigranten. Vrienden van het slachtoffer trokken daarop door de wijk, op zoek naar de daders. Ze lieten een spoor van vernieling achter.

Talloze winkelruiten sneuvelden, containers en auto's werden in brand gestoken. De mobiele eenheid trad op en pas na een paar uur was het weer rustig in de wijk. Vier relschoppers zijn gearresteerd.

Per ongeluk
Het slachtoffer had net een dag eerder een verblijfsvergunning gekregen, nadat hij vier jaar illegaal in Italië had gewoond.

Hij en twee Afrikaanse vrienden kregen gistermiddag in een bus ruzie met een groep van vijf latinos. Een van de Afrikanen zou per ongeluk op de voet van een latino zijn gaan staan. Eén van de latinos trok daarop een mes. Hij verwondde een 21-jarige Ivoriaan en doodde de Egyptenaar.

Het incident vond plaats in de wijk rond de Via Padova, een etnisch diverse wijk. In Milaan leven ongeveer 200.000 buitenlanders, naar schatting 40.000 van hen zijn illegaal.

Debat
De rellen hebben het debat over integratie in Milaan aangewakkerd. Volgens loco-burgemeester Riccardo De Corata van Milaan is de buurt al langer "een kruitvat", omdat er een "hoge concentratie buitenlanders" woont.
²

[ Bericht 80% gewijzigd door Frutsel op 14-02-2010 19:16:07 (Bericht toegevoegd) ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 14 februari 2010 @ 17:08:31 #2
13462 BansheeBoy
pi_77987944
quote:
Op zondag 14 februari 2010 16:57 schreef Deux het volgende:

[..]

Met het groot verschil dat de Joden zonder enig noemenswaardige aanleiding gedemoniseerd werden en de Marokkanen/moslims het over zichzelf hebben afgeroepen.
Met alle respect voor je verfijnde onwetendheid, maar ook onder Joden waren er kleine groepen te vinden die zorgden voor hun slechte naam. De geschiedenis heeft uitgewezen dat men in economisch slechte tijden altijd behoefte heeft aan een zondebok.

Ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat 95 % van de Marokkanen zich "normaal" gedragen, ook zij doen boodschappen, betalen belasting en steunen de lokale Moskee.

We hebben in Nederland problemen met een klein groepje Marokkanen, en wat voor problemen zijn dat dan? Juist ja, overvallen, meisjes lastig vallen, drugs etc. M.a.w.; we moeten de Islam juist omarmen, want niks van dit alles is voor een Moslim toegestaan te doen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zondag 14 februari 2010 @ 17:11:23 #3
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77988030
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:04 schreef Re het volgende:

[..]

och, wilders wil er miljoenen deporteren, maar dacht dat dat wel algemene kennis was
Foei Re!!
Ik dacht dat het alleen criminele marokkanen waren!

Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_77988049
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:11 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Foei Re!!
Ik dacht dat het alleen criminele marokkanen waren!

Foei Henk, dan raad ik je aan om de uitspraak van hem nog eens goed te lezen.

Allah Al Watan Al Malik
  zondag 14 februari 2010 @ 17:13:03 #5
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77988090
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Foei Henk, dan raad ik je aan om de uitspraak van hem nog eens goed te lezen.
Het was een grapje he! Ik denk ik zeg het er even bij!

Nou laat mij eens die uitspraak zien dat hij miljoenen marokkanen wil deporteren?
pi_77988115
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Met alle respect voor je verfijnde onwetendheid, maar ook onder Joden waren er kleine groepen te vinden die zorgden voor hun slechte naam. De geschiedenis heeft uitgewezen dat men in economisch slechte tijden altijd behoefte heeft aan een zondebok.

Ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat 95 % van de Marokkanen zich "normaal" gedragen, ook zij doen boodschappen, betalen belasting en steunen de lokale Moskee.

We hebben in Nederland problemen met een klein groepje Marokkanen, en wat voor problemen zijn dat dan? Juist ja, overvallen, meisjes lastig vallen, drugs etc. M.a.w.; we moeten de Islam juist omarmen, want niks van dit alles is voor een Moslim toegestaan te doen.

²
95% normaal?
Niet alleen in Nederland, dwars door heel Europa gaat dit over. Overal waar er meer dan 10 op een kluitje zitten heeft een gastland problemen met ze. Incidenten staan niet meer opzich. Overal hetzelfde.
quote:
De geschiedenis heeft uitgewezen dat men in economisch slechte tijden altijd behoefte heeft aan een zondebok.
Onzin, gezijk met moslims is niet de laatste jaren. Veel verder voor de crisis was er al gekut en in de jaren '90 was er ook genoeg gekloot met dat volk.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_77988176
quote:

[..]

²
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1208793.ece/
http://www.parool.nl/paro(...)ngens-uit-West.dhtml

Yep het is maar een minderheid
  zondag 14 februari 2010 @ 17:16:44 #8
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77988200
Ik zie alleen dit :
quote:
AMSTERDAM - Alle moslims in Europa die problemen veroorzaken, moeten worden uitgezet en van hun nationaliteit beroofd. Het gaat daarbij om ‘miljoenen, tientallen miljoenen’ mensen. PVV-leider Wilders heeft dit zaterdag gezegd in een interview voor de Deense televisie. [...]
en daar zegt hij toch echt alleen de Moslims ( niet de Marokkanen) die problemen veroorzaken.
pi_77988213
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:13 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Het was een grapje he! Ik denk ik zeg het er even bij!

Nou laat mij eens die uitspraak zien dat hij miljoenen marokkanen wil deporteren?
Ik had het niet over specifiek Marokkanen henk! Foei! 2e foei van vandaag, een derde is scheepsrecht!

http://www.rnw.nl/english(...)-deportation-muslims

En dan hebben we het zeker niet over criminelen alleen, immers zelfs alleen al "denken" aan de sharia is een reden om je te deporteren. Gedachtenpolizei ten top!
Allah Al Watan Al Malik
pi_77988225
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:16 schreef Henk-B het volgende:
Ik zie alleen dit :
[..]

en daar zegt hij toch echt alleen die problemen veroorzaken.
"die problemen veroorzaken"- erg breed begrip he.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 14 februari 2010 @ 17:18:39 #11
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77988266
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

"die problemen veroorzaken"- erg breed begrip he.
Idd!
pi_77988325
quote:
Ik zie alleen dit :
[..]

en daar zegt hij toch echt alleen de Moslims ( niet de Marokkanen) die problemen veroorzaken.
Uitzetten is onhaalbaar. Remigratie stimuleren onder moslims is haalbaarder.
  zondag 14 februari 2010 @ 17:21:04 #13
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77988348
Ik ben er ook geen voorstander van hoor om ze te deporteren!
pi_77988481
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:21 schreef Henk-B het volgende:
Ik ben er ook geen voorstander van hoor om ze te deporteren!
Deporteren bekt gewoon lekker omdat het negatieve associaties oproept met WOII. Het gewone woord is nog steeds uitzetten.
  zondag 14 februari 2010 @ 17:26:03 #15
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_77988514
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:20 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Uitzetten is onhaalbaar. Remigratie stimuleren onder moslims is haalbaarder.
Wat is 'stimuleren'? Ze stelselmatig discrimineren? Of erger nog: moslims wél 10.000 euro geven als ze vertrekken naar Marokko, maar míj niet als ik in Canada of zo wil gaan wonen.
  zondag 14 februari 2010 @ 17:27:20 #16
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_77988572
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:25 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Deporteren bekt gewoon lekker omdat het negatieve associaties oproept met WOII. Het gewone woord is nog steeds uitzetten.
Aanhangers van een bepaald geloof uitzetten omdat ze dénken aan de sharia. En het dan over tientallen miljoenen hebben. Dan heb je het woord 'deporteren' niet meer nodig hoor, om aan WO II te denken. Of gaat Wilders dat ook nog verbieden, aan WO II denken?
  zondag 14 februari 2010 @ 17:30:32 #17
262 Re
Kiss & Swallow
pi_77988695
maar goed, een egyptenaar wordt doodgestoken in milaan, dat was het toch...?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_77988787
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:26 schreef Pool het volgende:
Wat is 'stimuleren'? Ze stelselmatig discrimineren? Of erger nog: moslims wél 10.000 euro geven als ze vertrekken naar Marokko, maar míj niet als ik in Canada of zo wil gaan wonen.
Catastrofale fouten uit het verleden goed proberen te maken met in het uiterste geval een financiële stimulans om mensen te laten remigreren. Idealiter is als mensen vanzelf de balans opmaken dat het land van herkomst beter past dan het nieuwe land waar ze zijn neergestreken.

Ik geloof niet dat de islam verenigbaar is met Westerse fundamenten. Je zult dus altijd fricties behouden tussen het Westen en de islam en daarmee met (groepen) moslims.
pi_77988847
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:27 schreef Pool het volgende:

[..]

Aanhangers van een bepaald geloof uitzetten omdat ze dénken aan de sharia. En het dan over tientallen miljoenen hebben. Dan heb je het woord 'deporteren' niet meer nodig hoor, om aan WO II te denken. Of gaat Wilders dat ook nog verbieden, aan WO II denken?
Mail Wilders als je dat graag wil weten.
  zondag 14 februari 2010 @ 17:41:29 #20
13462 BansheeBoy
pi_77989108
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:13 schreef Red_85 het volgende:
Onzin, gezijk met moslims is niet de laatste jaren. Veel verder voor de crisis was er al gekut en in de jaren '90 was er ook genoeg gekloot met dat volk.
Precies, maar het probleem is onmogelijk groter geworden, het wordt alleen meer belicht. Dus de media helpen hier een handje aan mee. Als mijn buurjongen een meisje heeft verkracht, en de media melden het elke dag, dan is het nog steeds "maar" 1 keer gebeurd.

²
  zondag 14 februari 2010 @ 17:43:19 #21
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_77989176
Marokkanen. Jarenlang slecht behandeld, nu zijn ze boos en gaan ze stoute dingen doen.
Bedankt Hans.
  zondag 14 februari 2010 @ 17:47:19 #22
13462 BansheeBoy
pi_77989344
En laat ik nog even benadrukken dat ik als Marokkaan weet waar ik het over heb. Ik erken dat er problemen zijn. Maar ze worden nu dusdanig uitvergroot dat zelfs de goede, nette, correcte, gestudeerde, hardwerkende Marokkanen/Moslims er onder gaan lijden. Dat lijkt me verre van wenselijk.

En laten we niet vergeten dat de Wajong uitkering voornamelijk wordt gebruikt door autochtonen.

²
pi_77989367
quote:

[..]{

Voor een normale opvoeding, of in het algemeen respectvol met elkaar om te gaan heb je geen geloof nodig.

En sorry, ja, ik liet me even gaan, maar als het je geruststelt; Ik heb aan elk geloof dezelfde hekel.

[ Bericht 1% gewijzigd door Frutsel op 14-02-2010 19:18:10 (onnodig) ]
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
  zondag 14 februari 2010 @ 17:51:37 #24
13462 BansheeBoy
pi_77989504
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:48 schreef ChungLingSoo het volgende:
Voor een normale opvoeding, of in het algemeen respectvol met elkaar om te gaan heb je geen geloof nodig.
Dat zijn we eens, alleen het bashen van de Islam werkt averechts daar ik de Islam voor dit soort boys juist als een solution zie.

²
pi_77989566
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:43 schreef bascross het volgende:
Marokkanen. Jarenlang slecht behandeld, nu zijn ze boos en gaan ze stoute dingen doen.
Wanneer zijn Marokkanen precies slecht behandeld?
  zondag 14 februari 2010 @ 17:54:23 #26
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77989587
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:53 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Uitkering die veel te laag is!
  zondag 14 februari 2010 @ 17:54:26 #27
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_77989589
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat zijn we eens, alleen het bashen van de Islam werkt averechts daar ik de Islam voor dit soort boys juist als een solution zie.

²
Beetje afhankelijk natuurlijk welke vorm van Islam je voor staat. Stel dat die boys de Islam zouden omarmen, dan hun Islam vast niet jouw Islam zijn. Dus zou dat het probleem werkelijk oplossen denk je?
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_77989622
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:54 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Beetje afhankelijk natuurlijk welke vorm van Islam je voor staat. Stel dat die boys de Islam zouden omarmen, dan hun Islam vast niet jouw Islam zijn. Dus zou dat het probleem werkelijk oplossen denk je?
Je ziet dat ze doorgaans pas vanaf hun 30ste de Islam omarmen - in de statistieken is dat ook heel mooi terug te zien bij de criminaliteitscijfers, die ineens een fors scherpe daling maken.

Of dat verband heeft met elkaar, weet ik niet.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 14 februari 2010 @ 17:57:47 #29
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_77989705
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:53 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Dat zeggen een aantal mensen hier, daarnaast worden ze gediscrimineerd. En dan ga je mensen lastig vallen, zo werkt dat gewoon. Volkomen logisch.
Bedankt Hans.
pi_77989725
quote:

[..]

²
De boys die je voor ogen hebben moeten wel vatbaar zijn voor de islam. Verstandelijk nogal beperkt dat maakt het geloven in de islam gemakkelijker .
pi_77989740
quote:

[..]

²
Naar ze gebruiken de islam wel als excuus. En ik snap dan niet waarom de hele islamitische bevolking daar niet over valt.

Als ik al gelovig zou zijn (nooit) dan zou ik HEEL zwaar optreden tegen diegenen die pretenderen mijn geloof te beleiden maar er een lachertje van maken.
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
  zondag 14 februari 2010 @ 17:59:47 #32
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_77989759
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:55 schreef Mutant01 het volgende:
Je ziet dat ze doorgaans pas vanaf hun 30ste de Islam omarmen - in de statistieken is dat ook heel mooi terug te zien bij de criminaliteitscijfers, die ineens een fors scherpe daling maken.

Of dat verband heeft met elkaar, weet ik niet.
Ook geen idee, maar stel dat er een verband is dan ben je al lange tijd een paria in de samenleving. Lijkt me lastig om dat op je 30e nog om te buigen.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  zondag 14 februari 2010 @ 18:01:07 #33
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_77989796
quote:
Ik zie alleen dit :
[..]

Klopt.

Maar bedoelt hij daarmee niet ook de moslims die onder Geert's visionaire leiderschap niet langer de Koran mogen lezen?
Intelligent, but fucked up.
  zondag 14 februari 2010 @ 18:01:16 #34
13462 BansheeBoy
pi_77989801
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:57 schreef bascross het volgende:
Dat zeggen een aantal mensen hier, daarnaast worden ze gediscrimineerd. En dan ga je mensen lastig vallen, zo werkt dat gewoon. Volkomen logisch.
Dat ben ik niet me je eens. Ik vind het nooit gerechtvaardigd om crimineel gedrag te vertonen, tenzij je écht moet omdat je anders geen eten hebt.

Maar deze gastjes stelen om een dikke Q7 te kunnen rijden of lekker te kunnen gamen met een verse X-Box. Maar die Wajong uitkering die voornl. door autochtonen wordt gepakt is m.i. schandalig.

²
  zondag 14 februari 2010 @ 18:03:32 #35
13462 BansheeBoy
pi_77989856
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:59 schreef ChungLingSoo het volgende:
Naar ze gebruiken de islam wel als excuus. En ik snap dan niet waarom de hele islamitische bevolking daar niet over valt.
Ok, nu begin je officieel onzin te praten. Heb jij ooit een Marokkaan die steelt, drugs verhandelt, meisjes lastig valt horen zeggen dat de Islam zijn inspiratiebron is???

²
  zondag 14 februari 2010 @ 18:03:49 #36
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77989862
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Klopt.

Maar bedoelt hij daarmee niet ook de moslims die onder Geert's visionaire leiderschap niet langer de Koran mogen lezen?
Weet ik niet dat zou je aan hem zelf moeten vragen.
Een aanname is snel gemaakt!
pi_77989863
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat ben ik niet me je eens. Ik vind het nooit gerechtvaardigd om crimineel gedrag te vertonen, tenzij je écht moet omdat je anders geen eten hebt.

Maar deze gastjes stelen om een dikke Q7 te kunnen rijden of lekker te kunnen gamen met een verse X-Box. Maar die Wajong uitkering die voornl. door autochtonen wordt gepakt is m.i. schandalig.

²
Maar dat soort gasten zijn dan ook vaak geestesziek. Die hebben doorgaans een vorm van schizofrenie.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 14 februari 2010 @ 18:05:49 #38
13462 BansheeBoy
pi_77989909
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:03 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Maar dat soort gasten zijn dan ook vaak geestesziek. Die hebben doorgaans een vorm van schizofrenie.
Laten we aannemen dat dat klopt, dan valt ze toch helemaal weinig te verwijten? (retorische vraag)

²
pi_77989926
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:03 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ok, nu begin je officieel onzin te praten. Heb jij ooit een Marokkaan die steelt, drugs verhandelt, meisjes lastig valt horen zeggen dat de Islam zijn inspiratiebron is???

²
Aangezien wij varkens zijn volgens de islam, is het ook niet erg om een varken te bestelen. Als de islam al vrede is, dan is het vrede voor de islamieten onderling.
pi_77989928
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:03 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Ik heb vele marokkanen vele meisjes lastig zien vallen. Geen van die meisjes waren marokkaans/(naar wat ik kon zien islamitisch).

Dat noem ik selectief en excuusgedrag.
  zondag 14 februari 2010 @ 18:07:21 #41
13462 BansheeBoy
pi_77989950
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:06 schreef ChungLingSoo het volgende:
Ik heb vele marokkanen vele meisjes lastig zien vallen. Geen van die meisjes waren marokkaans/(naar wat ik kon zien islamitisch).
En de Islam is hun excuus???

²
  zondag 14 februari 2010 @ 18:07:24 #42
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_77989952
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:03 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Weet ik niet dat zou je aan hem zelf moeten vragen.
Een aanname is snel gemaakt!
Nou ja, hij heeft verklaard dat wat hem betreft de Koran verboden moet worden. Dan kan ik me moeilijk voorstellen dat er ongestraft Korans gelezen kunnen worden. Je wéét hoe gevaarlijk die islam is, toch? Of ga je nu je kop in het zand steken?
  zondag 14 februari 2010 @ 18:09:50 #43
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77990023
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Nou ja, hij heeft verklaard dat wat hem betreft de Koran verboden moet worden. Dan kan ik me moeilijk voorstellen dat er ongestraft Korans gelezen kunnen worden. Je wéét hoe gevaarlijk die islam is, toch? Of ga je nu je kop in het zand steken?
Is de Islam gevaarlijk?
Ik denk dat ik te lang mijn kop in het zand heb gestoken, want hier heb ik niks van meegekregen!
  zondag 14 februari 2010 @ 18:13:44 #44
13462 BansheeBoy
pi_77990140
Ik zal je een voorbeeld geven. Ik woon in een huurhuis, en gezien mijn ict achtergrond maak ik weleens computers voor kennissen of buren. Nou, mijn Nederlandse buurvrouw was eens aan de beurt. Tijdens het backuppen van haar gegevens zag ik dat ze in een aangifte voor huurtoeslag de huur ca. 100 euro duurder heeft gemaakt, zodat ze lekker meer huurtoeslag kan pakken. Nu kan ik achterlijk redeneren en denken dat de meeste Nederlanders zo te werk gaan, maar ik kan ook mijn intellect gebruiken en weten dat dit incidenteel is.

²
pi_77990175
Laat me raden, te weinig stageplekken en te weinig buurthuizen in Milan?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 14 februari 2010 @ 18:15:11 #46
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_77990178
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:09 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Is de Islam gevaarlijk?

Mail Wilders en vraag het hem!
  zondag 14 februari 2010 @ 18:16:02 #47
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_77990207
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:15 schreef JohnDope het volgende:
Laat me raden, te weinig stageplekken en te weinig buurthuizen in Milan?
Wel veel straatcoaches.
Bedankt Hans.
pi_77990458
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:47 schreef BansheeBoy het volgende:
En laten we niet vergeten dat de Wajong uitkering voornamelijk wordt gebruikt door autochtonen.

²
quote:
Niet-westerse allochtonen zijn bijna drie keer zo vaak werkloos als autochtonen. In 2009 was vier procent van de autochtonen werkloos, een jaar eerder nog 3,2 procent.

In alle groepen niet-westerse allochtonen groeide de werkloosheid. Zij is het grootst onder Marokkanen. In 2009 had 12,3 procent van hen geen baan.
¹²³
pi_77990645
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En de Islam is hun excuus???

²
Blijkbaar voor hun reden om onderscheid te maken.
  zondag 14 februari 2010 @ 18:34:38 #50
13462 BansheeBoy
pi_77990779
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:30 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

Blijkbaar voor hun reden om onderscheid te maken.
Oh, je bedoelt het zo. Ik dacht dat je bedoelde dat de Islam ze inspireerde om crimineel gedrag te vertonen. Vond het al raar.

²
pi_77990852
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Daar staat helemaal niets vermeldt over de Wajong uitkering. Ik waardeer je inzet, maar je onkunde zorgt voor plaatsvervangende schaamte, dat kan toch niet je bedoeling zijn?

²
Dat Nederlanders vaker dan allochtonen een Wajong uitkering ontvangen is logisch en niet relevant. Dat er onder niet-Westerse allochtonen zich een hoop profiteurs bevinden die niet willen werken is een veel interessanter gegeven.

Als mijn post plaatsvervangende schaamte bij je oproept moet je psychische hulp zoeken. Een aantal lessen Nederlands (vermeldt?) zouden je ook goed doen.
  zondag 14 februari 2010 @ 18:40:24 #52
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77990915
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zal je een voorbeeld geven. Ik woon in een huurhuis, en gezien mijn ict achtergrond maak ik weleens computers voor kennissen of buren. Nou, mijn Nederlandse buurvrouw was eens aan de beurt. Tijdens het backuppen van haar gegevens zag ik dat ze in een aangifte voor huurtoeslag de huur ca. 100 euro duurder heeft gemaakt, zodat ze lekker meer huurtoeslag kan pakken. Nu kan ik achterlijk redeneren en denken dat de meeste Nederlanders zo te werk gaan, maar ik kan ook mijn intellect gebruiken en weten dat dit incidenteel is.

²
Zit jij in je buurvrouw's spulletjes te snuffelen??
Want er moeten wel degelijk een paar muisklikken gedaan worden om dit te kunnen zien.

Als jij iets Backupped, blijf je normaal gesproken van de inhoud af!

Maar dit beschouw ik gewoon puur incidenteel!
pi_77990987
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Daar staat helemaal niets vermeld over de Wajong uitkering. Ik waardeer je inzet, maar je onkunde zorgt voor plaatsvervangende schaamte, dat kan toch niet je bedoeling zijn?

²
In 2008 was dat ongeveer 20% wat toch een aardig aantal is als je percentatief bekijkt.
  zondag 14 februari 2010 @ 18:43:39 #54
13462 BansheeBoy
pi_77991012
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:37 schreef 16meter het volgende:
Dat er onder niet-Westerse allochtonen zich een hoop profiteurs bevinden die niet willen werken is een veel interessanter gegeven.
Wat mij betreft is dit relevanter dan het gebeuren met de Wajong. Heb je mijn voorbeeld over de Nederlandse buurvrouw al gelezen die de belastingdienst wil oplichten?

En aan de hand van de door jou geplaatste cijfers kun je onmogelijk de gronden achterhalen waarom het percentage relatief hoger ligt bij de Marokkanen. Ik ben er van overtuigd dat Marokkanen gewoon moeilijker aan een baan komen. Ondanks dat ze wel degelijk goed zijn opgeleid.

Ik vind het fijn dat je lekker vers probeert te zijn, maar dit zijn echt zaken die je onmogelijk kunt ontkennen. Neen.

²
pi_77991029
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:13 schreef BansheeBoy het volgende:

²
Dat moet ze dan toch echt terug betalen het volgende jaar.

*** verkeerd gelezen, daar komen ze ws niet achter nee.
  zondag 14 februari 2010 @ 18:44:47 #56
13462 BansheeBoy
pi_77991058
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:40 schreef Henk-B het volgende:
Zit jij in je buurvrouw's spulletjes te snuffelen??
Neen, Vista geeft een auto preview van Word en PDF bestanden.

²
  zondag 14 februari 2010 @ 18:46:30 #57
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77991115
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Neen, Vista geeft een auto preview van Word en PDF bestanden.

²
En die lees jij dan??
  zondag 14 februari 2010 @ 18:47:16 #58
13462 BansheeBoy
pi_77991145
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:46 schreef Henk-B het volgende:
En die lees jij dan??
Dat zie je gewoon, net zoals je ook de foto's ziet.

²
pi_77991159
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:46 schreef Henk-B het volgende:

[..]

En die lees jij dan??
Dat vind ik ook een beetje raar.
  zondag 14 februari 2010 @ 18:47:52 #60
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_77991173
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat mij betreft is dit relevanter dan het gebeuren met de Wajong. Heb je mijn voorbeeld over de Nederlandse buurvrouw al gelezen die de belastingdienst wil oplichten?

En aan de hand van de door jou geplaatste cijfers kun je onmogelijk de gronden achterhalen waarom het percentage relatief hoger ligt bij de Marokkanen. Ik ben er van overtuigd dat Marokkanen gewoon moeilijker aan een baan komen. Ondanks dat ze wel degelijk goed zijn opgeleid.

Ik vind het fijn dat je lekker vers probeert te zijn, maar dit zijn echt zaken die je onmogelijk kunt ontkennen. Neen.

²
Zoals een legende ooit zei op Nederlandse tv:

dommigheid kent geen tijd.
Bedankt Hans.
  † In Memoriam † zondag 14 februari 2010 @ 18:48:15 #61
137949 Disana
pi_77991195
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Ik vind het behoorlijk misselijk dat jij naar dergelijke privéinformatie kijkt. En je weet niet eens of ze teveel opgeeft, er kan een reden voor de hogere huur zijn die jij niet kent.

Bah.
pi_77991275
quote:

[..]

²
Dat zie je niet in een oogopslag, je hebt duidelijk de moeite genomen om het te lezen en daarbij wat Disana zegt, hier hebben ook sommige mensen een hogere of lagere huur.
pi_77991356
quote:

[..]

²
  zondag 14 februari 2010 @ 18:54:05 #64
13462 BansheeBoy
pi_77991400
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:50 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Dat zie je niet in een oogopslag, je hebt duidelijk de moeite genomen om het te lezen en daarbij wat Disana zegt, hier hebben ook sommige mensen een hogere of lagere huur.
Ja, daarom. Weet je nog die serie over probleemwijken, dat waren louter Nederlanders, en die klaagden steen en been dat de uitkeringen zo laag waren én dus moesten wiet telen.

²
pi_77991450
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Ik las het net over je buurvrouw. Belastingfraude keur ik nooit goed, of het nu om autochtone of allochtone Nederlanders gaat. Waar ontken ik dat er geen klaplopers/tokkies/tuig onder autochtonen te vinden zijn? Wat mij betreft die huurtoeslag per direct stopzetten en elke onterecht ontvangen euro terugbetalen. Maar waarschijnlijk moet ze dat sowieso wel volgend jaar.

Dat het moeilijker is voor mensen met een Marokkaanse achtergrond om een baan te krijgen is een feit. Maar volgens mij ontbreekt het groepen Marokkaanse jongeren soms ook wel eens aan de wil om te werken. Ik geloof niet dat die werkloosheidcijfers puur te wijten zijn aan bijv. discriminatie door werkgevers of taalproblemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door 16meter op 14-02-2010 19:02:54 ]
pi_77991474
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, daarom. Weet je nog die serie over probleemwijken, dat waren louter Nederlanders, en die klaagden steen en been dat de uitkeringen zo laag waren én dus moesten wiet telen.

²
Voor die tokkies heb ik ook geen goed woord over hoor.
  † In Memoriam † zondag 14 februari 2010 @ 18:59:48 #67
137949 Disana
pi_77991618
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Praat er maar omheen. Je hebt zojuist laten blijken dat je onbetrouwbaar bent.
  zondag 14 februari 2010 @ 19:01:35 #68
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_77991682
Zijn argumentatie komt niet verder dan ''Nederlanders doen ook aan uitkeringsfraude en plegen ook misdaden''.
Bedankt Hans.
  zondag 14 februari 2010 @ 19:03:30 #69
104871 remlof
Europees federalist
pi_77991748
Er zitten nu vier Egyptenaren vast na de rellen in Milaan, zie FT.com: Race riots hit Milan.
  zondag 14 februari 2010 @ 19:05:11 #70
13462 BansheeBoy
pi_77991797
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:01 schreef bascross het volgende:
Zijn argumentatie komt niet verder dan ''Nederlanders doen ook aan uitkeringsfraude en plegen ook misdaden''.
Mijn belangrijkste punt is dat de media het probleem een handje helpen. Gewone, betrouwbare, hardwerkende Marokkanen, zoals bv. ik, lijden hieronder. Stel je voor dat ik werkeloos wordt. Weet je hoe moeilijk het dan wordt om een baan te vinden?

²
  zondag 14 februari 2010 @ 19:06:12 #71
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_77991827
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Mijn belangrijkste punt is dat de media het probleem een handje helpen. Gewone, betrouwbare, hardwerkende Marokkanen, zoals bv. ik, lijden hieronder. Stel je voor dat ik werkeloos wordt. Weet je hoe moeilijk het dan wordt om een baan te vinden?

²
Je helpt je zaak natuurlijk niet echt door net te vertellen dat je hele goede ogen hebt
  zondag 14 februari 2010 @ 19:08:09 #72
13462 BansheeBoy
pi_77991908
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:06 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Je helpt je zaak natuurlijk niet echt door net te vertellen dat je hele goede ogen hebt
Ongetwijfeld, ondanks dat er wel degelijk problemen zijn, spelen de media, zoals reeds eerder gezegd, geen kosjere rol.

Ik hoor regelmatig van hoger opgeleide keurige Marokkanen dat ze geen baan kunnen vinden. Dat is toch ernstig?

²
pi_77991941
quote:

[..]

²
Dat is niet alleen lastig voor jou hoor, wat denk je van 40+ ers? Daarbij kun je altijd nog bij de overheid werken daar krijg je voorrang.
  zondag 14 februari 2010 @ 19:10:33 #74
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_77992005
Van de solidariteit van allochtonen onderling kunnen we nog wat leren.
12 bans en de hele allo(ex)crew opgeroepen en present om de vingers in de dijk te steken.

Whehe.
"Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
  zondag 14 februari 2010 @ 19:12:11 #75
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_77992077
quote:
Stel je voor dat ik werkeloos wordt. Weet je hoe moeilijk het dan wordt om een baan te vinden?
Lul niet, jij hebt zo weer een baan.
Je broertjes daarentegen...
"Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
  zondag 14 februari 2010 @ 19:14:31 #76
13462 BansheeBoy
pi_77992177
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:12 schreef Xenomaniac het volgende:
Lul niet, jij hebt zo weer een baan.
Zeker, ik maak me ook niet echt zorgen, maar for the sake of the argument kwam het wel goed uit.

²
  Moderator zondag 14 februari 2010 @ 19:17:17 #77
8781 crew  Frutsel
pi_77992292
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:30 schreef Re het volgende:
maar goed, een egyptenaar wordt doodgestoken in milaan, dat was het toch...?
Goed punt, origineel bericht maar eens opgezocht... en toegevoegd
  zondag 14 februari 2010 @ 19:24:39 #78
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_77992589
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:14 schreef BansheeBoy het volgende:
for the sake of the argument
Goed dat je dat aanhaalt.
Het werkt meerdere kanten op hè...
pi_77993555
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:48 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind het behoorlijk misselijk dat jij naar dergelijke privéinformatie kijkt. En je weet niet eens of ze teveel opgeeft, er kan een reden voor de hogere huur zijn die jij niet kent.

Bah.

SRY hoor ik ben het inhoudelijk gewoon niet eens met banshee maar dit kan gewoon gebeuren
Ik verlos ook heel veel mensen van hun computer problemen en dan moet je gaan zoeken naar de oorzaak van die probleem ( bijv ......help mijn harde schijf zit vol , hoe kan dat toch )
Dan ga je gewoon alle mappen af waarvan je weet dat er een boel rommel in kan staan( mijn documenten is een mooie ( msn rommel etc etc ) net zoals aplication data .
Dan moet je wel kijken naar de bestanden die in die mappen staan omdat je niet blind die mappen leeg kan gaan smijten want dan zijn alle leuke plaatjes weer weg of die geinige IQ loze powerpoint dingetjes en krijg je daar weer gedonder over.
Dat je dan zoiets tegen kan komen is iets waar Banshee niks aan kan doen! zeker als de preview functie aanstaat.

Ik ben dat soort dingen ook regelmatig tegengekomen en nog wel meer ook!
  † In Memoriam † zondag 14 februari 2010 @ 19:54:10 #80
137949 Disana
pi_77993676
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:51 schreef Martinovibes het volgende:

[..]

SRY hoor ik ben het inhoudelijk gewoon niet eens met banshee maar dit kan gewoon gebeuren
Ik verlos ook heel veel mensen van hun computer problemen en dan moet je gaan zoeken naar de oorzaak van die probleem ( bijv ......help mijn harde schijf zit vol , hoe kan dat toch )
Dan ga je gewoon alle mappen af waarvan je weet dat er een boel rommel in kan staan( mijn documenten is een mooie ( msn rommel etc etc ) net zoals aplication data .
Dan moet je wel kijken naar de bestanden die in die mappen staan omdat je niet blind die mappen leeg kan gaan smijten want dan zijn alle leuke plaatjes weer weg of die geinige IQ loze powerpoint dingetjes en krijg je daar weer gedonder over.
Dat je dan zoiets tegen kan komen is iets waar Banshee niks aan kan doen! zeker als de preview functie aanstaat.

Ik ben dat soort dingen ook regelmatig tegengekomen en nog wel meer ook!
Ik neem aan of hoop althans dat jij die informatie niet onthoudt en er al zeker niet over post dan.

Maar goed, genoeg over BSB.
  zondag 14 februari 2010 @ 19:55:31 #81
13462 BansheeBoy
pi_77993721
Precies Martinovibes, als beheerder weet je standaard te veel, het is pas een probleem als je wat met die info doet. Je moet eens weten waar we als beheerders allemaal bij kunnen: van salarisadministratie tot en met bedrijfsgeheimen.

En ik spring er vertrouwelijk mee om, of weet men hier wie ik bedoel?

²
  zondag 14 februari 2010 @ 20:00:30 #82
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_77993932
quote:

[..]

²
Dat ligt inderdaad aan de media en niet aan de grote groep criminele Marokkanen. Geen wonder dat jij moeilijk een baan vindt. Ik zou jou ook niet aannemen.
Bedankt Hans.
  zondag 14 februari 2010 @ 20:06:35 #83
13462 BansheeBoy
pi_77994186
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:00 schreef bascross het volgende:
Dat ligt inderdaad aan de media en niet aan de grote groep criminele Marokkanen. Geen wonder dat jij moeilijk een baan vindt. Ik zou jou ook niet aannemen.
Bedankt voor je respons, laat ik vooropstellen dat ik al aan het werk ben. Ik heb reeds een baan. Wat ik wil duidelijk maken is dat er inderdaad problemen zijn met een kleine groep Marokkaanse entiteiten maar dat de media een kwalijke rol speelt waardoor legal boys als ik het moeilijk krijgen. En dat is toch verre van wenselijk? (retorische vraag)

Lay-out zin.

²
pi_77994192
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:00 schreef bascross het volgende:

[..]

Wat hebben andere Marokkanen nou te maken met die grote groep criminele Marokkanen? Daar kunnen zij toch ook niks aan doen?
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  zondag 14 februari 2010 @ 20:08:07 #85
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_77994253
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:06 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

Wat hebben andere Marokkanen nou te maken met die grote groep criminele Marokkanen? Daar kunnen zij toch ook niks aan doen?
Ze ondervinden problemen bij het zoeken van werk door het gedrag van die grote groep criminele Marokkanen. Ik zeg toch niet dat ze daar iets aan kunnen doen? Het is gewoon een feit.
Bedankt Hans.
  zondag 14 februari 2010 @ 20:11:14 #86
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_77994405
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Bedankt voor je respons, laat ik vooropstellen dat ik al aan het werk ben. Ik heb reeds een baan. Wat ik wil duidelijk maken is dat er inderdaad problemen zijn met een kleine groep Marokkaanse entiteiten maar dat de media een kwalijke rol speelt waardoor legal boys als ik het moeilijk krijgen. En dat is toch verre van wenselijk? (retorische vraag)

Lay-out zin.

²
Het probleem is dat jij alle problemen afschuift op anderen. Of je zegt: ''ja, maar Nederlanders doen het ook''.
Dat is onzin en die kleine groep is ook onzin. Die groep is gewoon heel groot. Ik weet niet hoe groot die groep in percentages van het totaal aantal Marokkanen is, maar ze krijgen het in ieder geval voor elkaar in elke stad iedere dag voor problemen te zorgen. Of gaan ze met die kleine groep in busjes door het land om rotzooi te schoppen? Denk het niet hé.
Bedankt Hans.
  zondag 14 februari 2010 @ 20:16:40 #87
13462 BansheeBoy
pi_77994653
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:11 schreef bascross het volgende:
Het probleem is dat jij alle problemen afschuift op anderen. Of je zegt: ''ja, maar Nederlanders doen het ook''.
Dat is onzin en die kleine groep is ook onzin. Die groep is gewoon heel groot. Ik weet niet hoe groot die groep in percentages van het totaal aantal Marokkanen is, maar ze krijgen het in ieder geval voor elkaar in elke stad iedere dag voor problemen te zorgen. Of gaan ze met die kleine groep in busjes door het land om rotzooi te schoppen? Denk het niet hé.
Jij geeft mijn post een verkeerde interpretatie. Ik keur de daden van deze Marokkaanse boys niet goed doordat ik zeg dat Nederlandse entiteiten dit ook doen. Ik houd alleen een spiegel voor door weer te geven dat er hier te veel aandacht aan wordt geschonken door de media. Hierdoor krijgen nette hitsige Marokkaanse boys die wel aan de slag willen het onnodig moeilijk. Met andere woorden het probleem wordt alsmaar groter door de verkeerde aanpak des media.

En discriminatie mag überhaupt nooit goed gepraat worden. Ook al doen 100 Marokkaanse boys het nog zo slecht, als er één solliciteert met de juiste mimiek en papieren moet hij gewoon een eerlijke kans krijgen.

²

[ Bericht 0% gewijzigd door BansheeBoy op 14-02-2010 20:25:05 ]
  zondag 14 februari 2010 @ 20:19:17 #88
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_77994775
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jij geeft mijn post een verkeerde interpretatie. Ik keur de daden van deze Marokkaanse boys niet doordat ik zeg dat Nederlandse entiteiten dit ook doen. Ik houd alleen een spiegel voor door weer te geven dat er hier te veel aandacht aan wordt geschonken door de media. Hierdoor krijgen nette hitsige Marokkaanse boys die wel aan de slag willen het onnodig moeilijk. Met andere woorden het probleem wordt alsmaar groter door de verkeerde aanpak des media.

En discriminatie mag überhaupt nooit goed gepraat worden. Ook al doen 100 Marokkaanse boys het nog zo slecht, als er één solliciteert met de juiste mimiek en papieren moet hij gewoon een eerlijke kans krijgen.

²
Negeren is een betere aanpak?

Het mag ook niet goed gepraat worden, maar het is gewoon een logisch gevolg.
Bedankt Hans.
  zondag 14 februari 2010 @ 20:21:25 #89
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_77994873
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:19 schreef bascross het volgende:
Negeren
Negeren = okay!
  zondag 14 februari 2010 @ 20:21:49 #90
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77994895
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jij geeft mijn post een verkeerde interpretatie. Ik keur de daden van deze Marokkaanse boys niet doordat ik zeg dat Nederlandse entiteiten dit ook doen. Ik houd alleen een spiegel voor door weer te geven dat er hier te veel aandacht aan wordt geschonken door de media. Hierdoor krijgen nette hitsige Marokkaanse boys die wel aan de slag willen het onnodig moeilijk. Met andere woorden het probleem wordt alsmaar groter door de verkeerde aanpak des media.

²
Dus omdat veel Marokkaanen rotzooi trappen mag dat niet in het nieuws, omdat andere Marokkaanen het dan lastig krijgen met Solliciteren?
Jij hebt toch een baan?
  zondag 14 februari 2010 @ 20:22:46 #91
13462 BansheeBoy
pi_77994940
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:19 schreef bascross het volgende:

[..]

Negeren is een betere aanpak?
Nee, dat ben ik niet met je eens. De media moeten wat mij betreft juist wél bericht geven, maar dat kan vast op een manier dat de goeden er niet onder hoeven te lijden.

²
  zondag 14 februari 2010 @ 20:24:08 #92
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_77995004
Ow en Bansh, ga gewoon weer effe Nederlands lullen.
Dit soort interessantdoenerig gelul gaat 'm niet worden.
  zondag 14 februari 2010 @ 20:24:22 #93
13462 BansheeBoy
pi_77995018
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:21 schreef Henk-B het volgende:
Jij hebt toch een baan?
Ja, ik heb een baan, ik ben erg goed in het installeren van drivers voor de juiste devices. Maar zul je dat ooit in het nieuws zien? Neen.

²
  zondag 14 februari 2010 @ 20:25:54 #94
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_77995090
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee, dat ben ik niet met je eens. De media moeten wat mij betreft juist wél bericht geven, maar dat kan vast op een manier dat de goeden er niet onder hoeven te lijden.

²
Ik stem voor paspoort inname na 3 misdaden. Marokkanen hebben bijna allemaal een dubbel paspoort toch? Het is de ideale aanpak. De goeden blijven over en worden niet meer gediscrimineerd. De criminele Marokkanen die niets toevoegen worden het land uitgezet.
Bedankt Hans.
  zondag 14 februari 2010 @ 20:27:14 #95
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77995156
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, ik heb een baan, ik ben erg goed in het installeren van drivers voor de juiste devices. Maar zul je dat ooit in het nieuws zien? Neen.

²
Waarom zou dat in het nieuws moeten?
Dus iedereen die werk krijgt, moet in het nieuws komen, of moet er weer een voortrekkersrol worden toegepast op de Marokkaan?

En jij hebt dus ook een baan kunnen vinden, dan zullen andere goedwillige Marokkaanen het ook wel lukken
  zondag 14 februari 2010 @ 20:27:17 #96
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_77995158
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Nee, dat ben ik niet met je eens.
Ah, mooi.
We hebben een probleem.
Negeren is de beste remedie. Gewoon uitsluiten en als ze protesteren gewoon afschieten.

Zo! Wat een verschil in interpretatie!
  zondag 14 februari 2010 @ 20:27:22 #97
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_77995162
quote:

[..]

²
Nogal logisch, wat is de nieuwswaarde?
Bedankt Hans.
  zondag 14 februari 2010 @ 20:28:39 #98
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77995233
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:27 schreef bascross het volgende:

[..]

Nogal logisch, wat is de nieuwswaarde?
Het is natuurlijk wel ironisch dat hij het nieuwswaarde vindt hebben!

Ik zie de nieuwskop al voor me:

Marokkaan vindt baan!!!
  zondag 14 februari 2010 @ 20:29:47 #99
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_77995294
quote:
Maar zul je dat ooit in het nieuws zien? Neen.
En terecht.

De juiste mensen weten wie ze moeten bellen om het probleem op te lossen.
Daar behoor jij ook toe.

Helpt geen integratie aan mee!
  zondag 14 februari 2010 @ 20:33:47 #100
13462 BansheeBoy
pi_77995477
Zeker, en ik moet zeggen dat het me best aardig af gaat. Ik ben in real life nooit echt discriminatie tegen gekomen. Wel op het voetbalveld waar ze je proberen te provoceren door Moslim of allochtoon te roepen, maar daar sta ik boven. Ik vind het alleen zielig voor de Marokkaanse boys die hier geboren zijn, hun HBO hebben gehaald of zijn afgestudeerd op een Universiteit vervolgens geen baan kunnen vinden.

En wat ook vrij irritant is: het continue gevraag van mensen naar jouw mening over het hele gebeuren. En meestal zijn dat gesloten vragen waar ze maar één ding willen horen:"De Marokkanen zitten fout."

³
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')