Dit is een hele bekende titel...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 01:12 schreef Sautor het volgende:
Ik ken geen films van mevr. Monroe. Dan zou ik moeten gaan googlen.
Geeft niksquote:Op dinsdag 9 maart 2010 01:17 schreef Sautor het volgende:
Some Like it Hot
Heb toch maar ff gezocht, toen een ojaa'tje
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:03 schreef Sautor het volgende:
Is het weer een klassieke film die ik niet ken?
Nooit geprobeerd ook?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:59 schreef Veadige het volgende:
ps: ik ben wel mee aan het doen, maar ik weet niet eens hoe ik een foto moet posten, dus alvast sorry als ik het ooit goed raad...
Heel makkelijk. Je typt:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:59 schreef Veadige het volgende:
ps: ik ben wel mee aan het doen, maar ik weet niet eens hoe ik een foto moet posten, dus alvast sorry als ik het ooit goed raad...
Nee, ben nog niet zo lang geregistreerd en heb het nog nooit geprobeerd.quote:
Nee, dat wordt niks.quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:06 schreef Sautor het volgende:
[..]
Heel makkelijk. Je typt:
[img]www.linkvande.foto[/ img] Zonder die laatste spatie.
Ik om 8 uur, dat vind ik al vroegquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:07 schreef Feeeeble het volgende:
Ik ga slapen, moet morgen om 6 uur opstaan!![]()
Tuurlijk wel! Leuk juist dat je mee wilt doenquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:07 schreef Veadige het volgende:
[..]
Nee, ben nog niet zo lang geregistreerd en heb het nog nooit geprobeerd.
Maar ik was naar de actieve topics aan het kijken en kwam deze tegen.. en aangezien ik een enorme filmliefhebber ben...
Sorry voor dit off-topic geneuzel.
Morgen (straks) ga ik me er eens in verdiepen hoe ik een foto moet posten.
Dus ik mag officieel niet meeraden?
Jaa, dat was hemquote:Op woensdag 10 maart 2010 06:14 schreef BrandX het volgende:
Kick ass?
(alstie goed is, ik ben op zijn vroegst wsch pas in de namiddag weer achter mijn pc op kantoor, dus ga vooral verder met andere pics, ik kom wel weer aan de beurt)
Double Jeopardy?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:55 schreef Sautor het volgende:
Niet duidelijk?
Stuntman Mike dus.
Puzzel ze.
Ik gaf alleen commentaar.quote:
quote:
We zijn er bijnaquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:36 schreef Veadige het volgende:
[..]
als dat niet het juiste antwoord is, dan had ie het wel kunnen zijn
Wel leuk bedachtquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:49 schreef Sautor het volgende:
Jup, [ [url=]afbeelding[/url] ] met een link ertussen.
En ik verwachtte al dat hij iets lastiger zou zijn
Gelukt!quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:52 schreef Veadige het volgende:
[ afbeelding ]
Denk wel dat ie heel makkelijk is, maar goed.
Ben al blij als er überhaupt een foto verschijnt...
Precies! En wel leuk zo nu en dan een makkelijke tussendoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:57 schreef Veadige het volgende:
Sorry dat ie zo makkelijk was![]()
Nu ik weet dat ik een foto erop krijg, kan ik me (eventueel) in de toekomst meer concentreren op een moeilijkere...
quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:05 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Precies! En wel leuk zo nu en dan een makkelijke tussendoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |