abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77985339
Hey,

Kan je eigenlijk met de nationale bioscoopbon ook eten halen bij de Pathe?
  zondag 14 februari 2010 @ 15:35:41 #2
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_77985361
Nee.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_77985675
Nee.
Jij hebt vanavond een date, maar wilt er niks aan besteden, of wat?
  Boks-Chick zondag 14 februari 2010 @ 15:55:57 #5
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_77985854
een bioskoopbon geeft je toegang tot een zaal, niet tot voer .
lolwut
pi_77986189
quote:
Op zondag 14 februari 2010 15:55 schreef BrandX het volgende:
een bioskoopbon geeft je toegang tot een zaal, niet tot voer .
Sommige bioscopen geven je daadwerkelijk de mogelijkheid om de bioscoopbon te gebruiken om het bioscoopkaartje en je eten te betalen met 1 bon (stel je hebt dus een bon van 15 euro dan kan je dus een kaartje halen en voor 6 euro eten, of ze nu wisselgeld moeten geven of het eten er gelijk mee wordt afgerekend maakt niet veel uit maar alleen eten is trouwens niet mogelijk)
pi_78007635
Ben alweer terug van Pathe Arena. Ik vroeg of ik ook het eten kon betalen met de nationale bioscoopbon.
Eten bedroeg 15 euro en ik gaf 2 bonnen van 10 euro en ik kreeg nog eens wisselgeld
pi_78007996
Officieel mag het niet, aangezien die geldig zijn voor kaarten en niet voor eten. Maar bij veel pathé's kun je aan de kassa zowel kaartjes als eten halen, dus dan is het voor allebei geldig.

Maar je kunt ook wanneer er gescheiden kassa's/buffet is, bijv. eerst een (random) kaartje halen, en vervolgens je geld hiervoor terugvragen (je krijgt dan cash terug) en voila
pi_78009710
quote:
Op zondag 14 februari 2010 15:34 schreef Gokhan03 het volgende:
Hey,

Kan je eigenlijk met de nationale bioscoopbon ook eten halen bij de Pathe?
anders wacht je even tot het suikerfeest is, kun je het eten gewoon uit de lucht plukken
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_78011156
quote:
Op maandag 15 februari 2010 01:06 schreef Frostu het volgende:
Officieel mag het niet, aangezien die geldig zijn voor kaarten en niet voor eten. Maar bij veel pathé's kun je aan de kassa zowel kaartjes als eten halen, dus dan is het voor allebei geldig.

Maar je kunt ook wanneer er gescheiden kassa's/buffet is, bijv. eerst een (random) kaartje halen, en vervolgens je geld hiervoor terugvragen (je krijgt dan cash terug) en voila
Hahah ja maarja ik wil er niet misbruik van maken Om nou voor die 20 euro zoveel moeite te doen :p

Het is ook een gescheiden kassa. Er zijn kassa's om tickets te kopen en om eten te halen. Dus ik vond het wel eerlijk dat ik ook nog eens mijn geld terug kreeg

Trouwens, Er staat ook nergens dat je met die bioscoopbon ALLEEN maar tickets maar kan halen. Alleen dat het geldig is in bepaalde bioskopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')