En veel mooier om te zien.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:22 schreef golfer het volgende:
Mondiaal een veel grotere sport dan het langebaan-schaatsen.
Je kent shorttrack nietquote:Op zondag 14 februari 2010 14:16 schreef miaeak het volgende:
Die kleine rondjes schaatsen
![]()
Allemaal op een hoopje schuivend over het ijs...
Een soort peuterbad-schaatsen
Misschien qua totaal aantal beoefenaars, maar ik denk toch niet qua aantal landen dat hier plakken gaat halen.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:22 schreef golfer het volgende:
Mondiaal een veel grotere sport dan het langebaan-schaatsen.
Nou inderdaad, ik zat dat vanmorgen te kijken en het lijkt me toch dat je dat niet te lang kan blijven doen zonder dat je knieën kapot gaanquote:Op zondag 14 februari 2010 14:29 schreef Fortitudo het volgende:
ik vind knieenbrekerskieen een lachwekkendere sport
Daar hebben ze stadions met 40.000 man publiek.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:18 schreef Fortitudo het volgende:
die sport is echt huge in azie
zit enorm veel geld en eer in om te behalen
Onzin, de echt goede schaatsers kunnen dit wel.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:24 schreef Palladium999.5 het volgende:
Ja dat ziet er echt kut uit, als je eenmaal achter schaatst kom je nooit meer naar voren.
Tenzij je Wong, Lee of Ping heet, dan ga je gewoon in de buitenbocht om het gepeupel heen.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:24 schreef Palladium999.5 het volgende:
Ja dat ziet er echt kut uit, als je eenmaal achter schaatst kom je nooit meer naar voren.
Dan heb jij de Koreanen nog niet zien schaatsen.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:24 schreef Palladium999.5 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Nietes!quote:Op zondag 14 februari 2010 14:24 schreef Palladium999.5 het volgende:
Of Ohno natuurlijk in een kwalificatie, bijna de hele rit achteraan hangen en twee rondjes voor het einde besluiten dat je toch nog maar even als eerste moet finishen.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:35 schreef jakkop het volgende:
[..]
Tenzij je Wong, Lee of Ping heet, dan ga je gewoon in de buitenbocht om het gepeupel heen.
Tja, het blijft glad, dat ijs.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:41 schreef wdn het volgende:
2 koreanen die voor goud en zilver strijden met een 3de KOREAAN en elkaar dan onderuit schaatsen
Hoe gek kun je het maken
Gooien gewoon 2 medailles weg.
Jeu-de-boules op schaatsenquote:Op zondag 14 februari 2010 14:30 schreef Fortitudo het volgende:
en curling, maar dat is een cultsport
Ja de exacte vergelijking ... ouwe lullensport Net zo iets als het Engelse Bowlsquote:Op zondag 14 februari 2010 21:19 schreef Spanky78 het volgende:
Overigens vind ik curling een echte lachwekkende sport, valt voor mij in het rijtje darten en sjoelen.
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan heb jij de Koreanen nog niet zien schaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Geef nooit op dus bij short trackquote:
Jawel. En hij deed dit in de HALVE en in de FINALE. Dus niet eens in 1 racequote:
En in de kwartfinale ging hij door omdat een concurrent gediskwalificeerd werd.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Jawel. En hij deed dit in de HALVE en in de FINALE. Dus niet eens in 1 race
quote:
In overleg met zijn coach Ann Zhung paste Bradbury zijn tactiek aan. Vanaf nu zou de shorttracker alleen maar achteraan gaan rijden. Dit omdat hij de kans groot achtte dat de favorieten veel risico’s zouden nemen om door te gaan en er wellicht valpartijen zouden ontstaan.
Dat was echt eenquote:Op maandag 15 februari 2010 16:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
En in de kwartfinale ging hij door omdat een concurrent gediskwalificeerd werd.
Zo'n scenario verzin je nietquote:
Doel is om zoveel mogelijk stenen zo dicht mogelijk in het midden van het huis (de roos) te krijgen. Dus als er twee gele stenen dichterbij het midden liggen dan de beste rode steen, dan krijgt het gele team twee punten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:02 schreef geerbo het volgende:
nou dat curling is niet echt een spannende sport om te zien, maar kan iemand me uitleggen wat nou precies de bedoeling is en hoe punten enzo worden gerekkend?
gr geerbo
-edit: spam
Nee. De winnaar is diegene die zijn steen het dichtsbij de roos krijgt en krijgt 1 punt voor elke steen van dezelfde kleur die dichter bij de roos liggen dan de steen van de andere kleur die het dichts bij de roos ligt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:52 schreef geerbo het volgende:
hey bedank voor de informatie over curling.
als de ene partij 2 curlings in de ring heeft liggen en de andere 1 krijgt die dan ook punten?
geerbo
10 km schaatsen in minder dan 13 minuten is niet bepaald traag hoor.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:19 schreef Spanky78 het volgende:
Ik vind het echt een coole sport. Lekker snel, beetje gemeen en spannend!
Da's wel beter dan die trage 10 kilometer langebaan schaatsen. Jammer dat wij er niets van kunnen alleen, dat short-track.
Nee, en trouwens, je spam is irritant.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:52 schreef geerbo het volgende:
als de ene partij 2 curlings in de ring heeft liggen en de andere 1 krijgt die dan ook punten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |