Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
langquote:Op zondag 14 februari 2010 13:31 schreef Daywalk3r het volgende:
Marko, ik heb eigenlijk een beetje het idee dat je van die 3 TK dingen in je ondertitel niet afkomt.
Hoelang heb je dat er al wel niet instaan?
Hey Bas!quote:Op zondag 14 februari 2010 14:28 schreef Redbaron het volgende:
beetje dood hier?
Hoe laat is donderdag die meet? heb ws ook kaarten
goedemorgenquote:Op zondag 14 februari 2010 14:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hey Bas!Ben net wakker.
Geen idee hoe laat de meet donderdag is.
Te lang slapen?? had je nog plannen vandaag?quote:Op zondag 14 februari 2010 14:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja heerlijk, maar veel te lang.
whehehequote:Op zondag 14 februari 2010 13:13 schreef Robinhoo het volgende:
Ik vroeg zo: KEN JIJ EEN MACHIEL????
Hij: nee..
Ik: ooh dan laat maar zitten
Hij: Hoi Robin.!!
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV speelt niet goed, Heracles wel
hoezo ?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Damn, ben helemaal stil van die parabeurs.
Vertel ik nog wel. Ik ga nu naar t werk. Doegquote:
Neehoor, gefeliciteerd met de 1-0quote:Op zondag 14 februari 2010 16:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, nu weten alle Heraclessupporters hoe ik mij gisteren voelde na de onterechte winst van Twente
Onterechte winst van PSV. Nu krijg ik natuurlijk de volle laag van FC Twente supporters, terwijl FCT net zo onterecht won
Whehehe, dankje.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neehoor, gefeliciteerd met de 1-0
Kerel op mannen geilenquote:Op zondag 14 februari 2010 16:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wacht op ijshockeyGo Canada en Zweden
Canada hopelijk nog heel verrassend metJoe Sakic
en Zweden speelt sowieso met
Peter Forsberg
Maar vooral op oe!quote:
FCT heeft vies vuil geluk gehad.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, nu weten alle Heraclessupporters hoe ik mij gisteren voelde na de onterechte winst van Twente
Onterechte winst van PSV. Nu krijg ik natuurlijk de volle laag van FC Twente supporters, terwijl FCT net zo onterecht won
Isaksson heeft PSV in leven gehouden vandaagquote:
Groetjes aan je vriendin.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:42 schreef Oldenzaal het volgende:
VSgdjssds!! *zo*heeeeee vaby oeh aaah!
Haha zski ik doen jooorB!!!!!quote:Op zondag 14 februari 2010 17:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Groetjes aan je vriendin.
Ik niet.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoeveel ToF'ers zijn er atm dronken?
Dacht dat half Nijverdal vandaag wel in Oldenzaal zou zijn ofzoquote:Op zondag 14 februari 2010 18:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik niet.
Nijverdal viert zoals je weet geen carnaval en ik moet sowieso ook nog werken vannacht dus drinken zit er niet in.
1. Robinquote:Op zondag 14 februari 2010 18:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoeveel ToF'ers zijn er atm dronken?
Andrea gaat geloof ik ook naar Oldenzaal.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dacht dat half Nijverdal vandaag wel in Oldenzaal zou zijn ofzo
Maar die komt toch niet uit Nijverdal?quote:Op zondag 14 februari 2010 18:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Andrea gaat geloof ik ook naar Oldenzaal.
Hengelo geloof ik.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar die komt toch niet uit Nijverdal?
hej m nu wel opgekregen?quote:Op zondag 14 februari 2010 18:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, heb me even een grote pizza naar binnen gewerkt
Met gemakquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 18:45 schreef haakon het volgende:
ik stond net bij de patatboer, ben gelijk weer om gegaan
begon al te kokhalzen toen ik die geur rook
Omdat david het over nijverdallers had die naar O'zaal gaan.quote:
en daarom ga je naar dat o zo gezellige brabantquote:
Niks mis met Brabant. Waarom is dat toch altijd zo'n gekots op andere provinciesquote:Op zondag 14 februari 2010 19:34 schreef Redbaron het volgende:
[..]
en daarom ga je naar dat o zo gezellige brabantipv in ons mooie twente te blijven
veel plezier dan nog liefquote:Op zondag 14 februari 2010 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks mis met Brabant. Waarom is dat toch altijd zo'n gekots op andere provincies![]()
VETJA! Hahaha, opwarmen en dan door
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:09 schreef Assiej het volgende:
Robin zei je nu serieus aan de telefoon toen je me dronken belde
" Ik hou van je " ?![]()
oh?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Oja en Assiej.
Waar was je vandaag? Ik had je uitgenodigd om te eten bij de haarlerberg ja.
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Oh ik wou eigenlijk al gaan lachen omdat ik dacht dat Assiej veel ouder was.
Kdacht 26 ofzo, meen dat ik dat een keer had gelezen..
Dan zou ik heel oncharmant mijn ouders moeten smsen om de menu kaart door te sprekenquote:Op zondag 14 februari 2010 20:56 schreef Daywalk3r het volgende:
De Haarlerberg is in Haarle. (whats in a name)
Ooit eens heerlijk gegeten.
Ik vroeg dat laatst omdat Robin met jou naar de bios wou en toen zei je dat jij dan zeker moest rijden.
En toen zei je dat de man moet betalen en toen zei ik dus van Zondag 7 uur Haarlerberg, ik betaal.
Bedenk ik me nu ook nog eens dat het valentijnsdag is. Goh ik plan ook iets spontaans.
[ afbeelding ]
Classy![]()
![]()
Ik ben 2x uit eten geweestquote:Op zondag 14 februari 2010 21:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Euh ik snap je niet helemaal.
De menukaart moet je daar toch zien, dan weet je wat ze hebben.
Of werken je ouders daar?
En ik neem toch aan dat je wel weet of je biefstuk o.i.d lust?
En je bent toch wel eens uit eten geweest?
Sjesisquote:Op zondag 14 februari 2010 21:26 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik ben 2x uit eten geweest
1x zelfstandig met hulp via sms![]()
joa biefstuk ken ik wel maar ik ben niet zo'n vlees eter
ik bedoelde meer van
stel ik zie de menu kaart en er staan allerlei vage namen op
en gerechten, sms ik even naar thuis wat ik moet nemen... verder ken ik niks en mijn moeder wel dus die weet wel wat ik wel en niet lekker vind
charmant he
Uploaden die hapquote:Op zondag 14 februari 2010 21:29 schreef Oldenzaal het volgende:
Net 10 politieagenten, 2 honden en 2 paarden voor de deur, ook nog 5 agenten op de fiets! Kearl werd opgepakt, alles op film!
jupquote:Op zondag 14 februari 2010 21:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Rly?.
Ik ga 2 keer per week uit eten.
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:29 schreef Oldenzaal het volgende:
Net 10 politieagenten, 2 honden en 2 paarden voor de deur, ook nog 5 agenten op de fiets! Kearl werd opgepakt, alles op film!
Foeh. Da's niet vaak.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:26 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik ben 2x uit eten geweest
1x zelfstandig met hulp via sms
joa biefstuk ken ik wel maar ik ben niet zo'n vlees eter
ik bedoelde meer van
stel ik zie de menu kaart en er staan allerlei vage namen op
en gerechten, sms ik even naar thuis wat ik moet nemen... verder ken ik niks en mijn moeder wel dus die weet wel wat ik wel en niet lekker vind
charmant he
Ja hoe moet ik nu weten wat die gerechten zijn als je elke dag aardappelen eet met groente en vlees ?quote:
Ik ben vaak bang dat ik het niet lustquote:Op zondag 14 februari 2010 21:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Foeh. Da's niet vaak.
2 x in de week is ook wel weer veel kreator.
Vorig jaar op gran canaria ben ik 14 dagen uit eten geweest.![]()
Verder ga ik ook maar 4, 5 x per jaar denk ik uit eten.
Meestal staat er bij gerechten vermeldt wat erin zoal in zit. En anders vraag je het een oberquote:Op zondag 14 februari 2010 21:32 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik nu weten wat die gerechten zijn als je elke dag aardappelen eet met groente en vlees ?
laat staan dat ik dat door mijn strot krijg
chinees doen we
en patat
en 1x per maand ongv spaghetti voor mij
en dat was het
Johquote:
Elke weekquote:Op zondag 14 februari 2010 21:33 schreef Assiej het volgende:
[..]
Joh
weet als kind zijne nog dat ik daar was en big mac had en we snel naar huis moesten omdat ik kotsmisselijk was...
mc d. kom ik dan ook af en toe wel eens.. (wie niet.. )
Dat is het hem juist, hoe moet ik weten wat bv. een bepaalde naam isquote:Op zondag 14 februari 2010 21:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Meestal staat er bij gerechten vermeldt wat erin zoal in zit. En anders vraag je het een ober
maar jij bent gewoon vadzigquote:Op zondag 14 februari 2010 21:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Elke week![]()
En als t een beetje mee zit wel 3 keer per week
... doe je dit nou expres of snap je het echt niet?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:35 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat is het hem juist, hoe moet ik weten wat bv. een bepaalde naam is
of bepaalde kruiden
stel er staat alibaba en de 7 dwergen
dan denk ik misschien okee ik krijg iets van groente en 7 soorten vlees
ik weet niet of het groente of kruiden is etc.
Niet negatief bedoeld maar heb je daar al moeite mee? Dan lijkt het me dat je een eetstoornis hebt of ontwikkeld.quote:aardappelen eet met groente en vlees ?
*almost puke*quote:Op zondag 14 februari 2010 21:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Elke week![]()
En als t een beetje mee zit wel 3 keer per week
ik ben nog nooit in een restaurant geweest waar niet een kleine simpele beschrijving vh gerecht staat. Anders lopen er nog pinguins rond die je ook kunnen helpenquote:Op zondag 14 februari 2010 21:35 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat is het hem juist, hoe moet ik weten wat bv. een bepaalde naam is
of bepaalde kruiden
dan denk ik misschien okee ik krijg iets van groente en 7 soorten vlees
ik weet niet of het groente of kruiden is etc.
Neuh. Ik woon in de stad. 1x per week lekker uit eten, 1 of 2 keer per week daghap ergens. Dus soms nog wel vaker dan 2 keer. Ik vind het lekker, dus waarom niet.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:32 schreef Daywalk3r het volgende:
2 x in de week is ook wel weer veel kreator.
Bamiquote:Op zondag 14 februari 2010 21:37 schreef Assiej het volgende:
[..]
*almost puke*
jk
wat eet je graag dan
want uur erna heb je weer trek
Dat zei ik daarnet ook alquote:Op zondag 14 februari 2010 21:37 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik ben nog nooit in een restaurant geweest waar niet een kleine simpele beschrijving vh gerecht staat. Anders lopen er nog pinguins rond die je ook kunnen helpen
daghap is vaak wel ok, eurotje of 8 heb je goed eten.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Neuh. Ik woon in de stad. 1x per week lekker uit eten, 1 of 2 keer per week daghap ergens. Dus soms nog wel vaker dan 2 keer. Ik vind het lekker, dus waarom niet.
@Assiej. Je moet dingen gewoon proberen. Je smaak verandert elke 10 jaar, dus grote kans dat je dingen wel lekker vindt, maar ze gewoon niet durft te eten omdat je dat vroeger vies vond.
stel er staat alibaba en de 7 dwergenquote:
Dat zei iemand anders ook netquote:Op zondag 14 februari 2010 21:37 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik ben nog nooit in een restaurant geweest waar niet een kleine simpele beschrijving vh gerecht staat. Anders lopen er nog pinguins rond die je ook kunnen helpen
Bij de mc donalds ?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bamiof gewoon aardappels vlees en groente
nee ik ben niet jou ober, why? want snap m ff niet.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:41 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat zei iemand anders ook net
ben jij mijn ober ?
Nja en dan nog weet ik niet of ik het lustquote:Op zondag 14 februari 2010 21:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gebakken aardappels met een stukje vlees vd bil van Ali, gemarineerd in het zaad van 7 dwergen, met een romig sausje van oorsmeer
Zo staat het op de gemiddelde kaart. NIets lastigs aan.
Niet negatief bedoeld maar heb je daar al moeite mee? Dan lijkt het me dat je een eetstoornis hebt of ontwikkeld.quote:aardappelen eet met groente en vlees ?
Nop, why should i?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nee ik ben niet jou ober, why? want snap m ff niet.
Ben je bang voor het onbekende?
hahaha sorry ik ben misschien slank maar eetstoornis, noquote:Op zondag 14 februari 2010 21:43 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ben zelf ook geen makkelijke eter hoor.
Wat ik niet ken eet ik ook niet en kaas lust ik niet.
Maar vlees lust ik wel dus bij een restaurant is er altijd wel iets wat ik lust.
[..]
Niet negatief bedoeld maar heb je daar al moeite mee? Dan lijkt het me dat je een eetstoornis hebt of ontwikkeld.
omdat je aangeeft niet zelf een keuze durft te maken vd kaart zonder je ouders te raadplegenquote:
Stel ik ga naar een restaurant, ik bestel wat ik DENK dat lekker isquote:Op zondag 14 februari 2010 21:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
omdat je aangeeft niet zelf een keuze durft te maken vd kaart zonder je ouders te raadplegen
Nu ja. Ik vind het wel een enorm gemis. Net als het sociale van uit eten gaan, mis je nogal wat cultuur/feest/whatever/dingen die je niet in NL vindt.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:44 schreef Assiej het volgende:
zelfde als dat ik nooit in het buitenland ben geweest
is dat ook een stoornis?
Kaaasquote:Op zondag 14 februari 2010 21:44 schreef Kreator het volgende:
Zonder kaas zou ik allang omgekomen zijn door honger.
Goh dat standaard praatje geeft nu altijd iedereen....quote:Op zondag 14 februari 2010 21:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu ja. Ik vind het wel een enorm gemis. Net als het sociale van uit eten gaan, mis je nogal wat cultuur/feest/whatever/dingen die je niet in NL vindt.
Nee zeker niet.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:44 schreef Assiej het volgende:
[..]
hahaha sorry ik ben misschien slank maar eetstoornis, no
Ik vreet de ganzen dag door
Ik ken gewoon geen andere gerechten that's all
zelfde als dat ik nooit in het buitenland ben geweest
is dat ook een stoornis?
Weetje iedereen word er mee opgegroeid om op vakantie te gaanquote:Op zondag 14 februari 2010 21:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee zeker niet.
Vorig jaar ook pas voor 't eerst zonvakantie gehad.
Wel 2 educatieve vakanties met school naar Turkije en Praag. Maar dat was niet echt chillen.
Maar mischien zou je eens iets kunnen proberen? Dan weet je wat je mist of niet mist.
Ik probeer ook eens paar jaar wat kaas of ik het al eens lekker vind maar dat blijf ik niet lusten.
ga mee met het ToF weekendquote:Op zondag 14 februari 2010 21:52 schreef Assiej het volgende:
[..]
Weetje iedereen word er mee opgegroeid om op vakantie te gaan
als je niet op vakantie gaat of nog nooit in het buitenland bent geweest ben je 'abnormaal'..
mensen kijken je aan alsof je een ziekte hebt, een moord gepleegd hebt.....
Ik vind op vakantie gaan een luxe (het is niet dat we geld tekort hebben maar mijn ouders zijn gewoon niet zo), het is niet nodig want wat is er beter aan iemand die op vakantie gaat dan aan mij?
precies, niks...
Mijn ouders deden dat ook niet.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:52 schreef Assiej het volgende:
[..]
Weetje iedereen word er mee opgegroeid om op vakantie te gaan
als je niet op vakantie gaat of nog nooit in het buitenland bent geweest ben je 'abnormaal'..
mensen kijken je aan alsof je een ziekte hebt, een moord gepleegd hebt.....
Ik vind op vakantie gaan een luxe (het is niet dat we geld tekort hebben maar mijn ouders zijn gewoon niet zo), het is niet nodig want wat is er beter aan iemand die op vakantie gaat dan aan mij?
precies, niks...
Denk je dat ik dat vol hou?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:54 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ga mee met het ToF weekend
ToF weekend?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:54 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ga mee met het ToF weekend
Oh ja donderdag bij Nathalie hequote:Op zondag 14 februari 2010 21:55 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
ToF weekend?
Donderdag meet?
Wat mis ik allemaal?
Jesis...quote:Op zondag 14 februari 2010 21:55 schreef Assiej het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat vol hou?
Ik ga jankend terug ivm heimwee
mensen die ik niet ken etc.etc.
uh ja, het plan (als dat er ooit was) was ook om het niet lang te doen, maar ik ben heul niet zo eng, robin ook nietquote:Op zondag 14 februari 2010 21:55 schreef Assiej het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat vol hou?
Ik ga jankend terug ivm heimwee
mensen die ik niet ken etc.etc.
Ja, ik ga ook zeker weer.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:56 schreef Redbaron het volgende:
Ben al een aantal jaar niet meer op vakantie geweest, en ik mis het wel.
Ff de sleur van alle dag doorbreken, andere omgeving/eten enzo
Heb ik ook, al 5 jaar op rij is 5 dagen Graspop m'n enige vakantie van 't jaarquote:Op zondag 14 februari 2010 21:56 schreef Redbaron het volgende:
Wat jij nietquote:Op zondag 14 februari 2010 21:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
uh ja, het plan (als dat er ooit was) was ook om het niet lang te doen, maar ik ben heul niet zo eng, robin ook niet
En jij denkt dat vakantie daar tegen helpt?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:56 schreef Redbaron het volgende:
toch meet ivm voetbal ofzo? of dat afstudeerfeestje ofzo?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Oh ja donderdag bij Nathalie he![]()
![]()
ooh ja met al die rooienquote:Op zondag 14 februari 2010 21:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
toch meet ivm voetbal ofzo? of dat afstudeerfeestje ofzo?
volgende week utrechtquote:
Als je het echt zou doen om jezelf op te laden moet je 1 maand gaan.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:58 schreef Assiej het volgende:
[..]
En jij denkt dat vakantie daar tegen helpt?
even weg vluchten voor je stress, zon krijgen of ontspanning
en weer terug komen in de shit ?
Vakantie ontspannendquote:Op zondag 14 februari 2010 22:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als je het echt zou doen om jezelf op te laden moet je 1 maand gaan.
Maar vakantie is gewoon wel ontspannend enzo.
Geen bekenden, geen gezeik, geen gewerk.
Gewoon doen waar je zin in hebt en niemand kennen.
Net zoals 's nachts over straat lopen.
De beest uithangen niet.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Idd, vakantie is relaxen en even de beest uithangen
Waarom kun jij andermans mening niet respecteren ?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jesis...
Pafipo met vreemde mensen!
[ afbeelding ]
een hele bult bierquote:Op zondag 14 februari 2010 21:55 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
ToF weekend?
Donderdag meet?
Wat mis ik allemaal?
in oldenzaal helemaalquote:Op zondag 14 februari 2010 22:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
De beest uithangen niet.
Dat vind ik zo'n onzin.
Van die jongeren die zichzelf 3 soa's neuken en zich elke dag zo klem zuipen dat ze er niks van weten.
Dat kun je in Nederland ook wel.
Dat kan ik wel, maar komop, jankend weggaan tijdens een weekendje met ToFfers?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:02 schreef Assiej het volgende:
[..]
Waarom kun jij andermans mening niet respecteren ?
Neejoh dat hoor je mij niet zeggenquote:Op zondag 14 februari 2010 21:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
uh ja, het plan (als dat er ooit was) was ook om het niet lang te doen, maar ik ben heul niet zo eng, robin ook niet
hoe komt ie aan je nummer danquote:Op zondag 14 februari 2010 22:04 schreef Assiej het volgende:
[..]
Neejoh dat hoor je mij niet zeggen
en Robin begint eng te worden
hij belt mij
in carnavalssfeer....
scarryyyyy
Ik ken het niet dus het missen .. nee..quote:Op zondag 14 februari 2010 22:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als je het echt zou doen om jezelf op te laden moet je 1 maand gaan.
Maar vakantie is gewoon wel ontspannend enzo.
Geen bekenden, geen gezeik, geen gewerk.
Gewoon doen waar je zin in hebt en niemand kennen.
Net zoals 's nachts over straat lopen.
Wut, nu werken?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:05 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar ik ga douchen en dan werken.
Tot morgenmiddag.![]()
Ja.quote:
Omdat mijn denken niet zoals de gemiddelde nl-er is wil niet zeggen dat het apart is?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:05 schreef Daywalk3r het volgende:
Assiej ik respecteer je mening wel, maar je hebt wel een apparte gedachtengang.
Maar je bent in ieder geval geen kuddedier dus dat maakt je zeker uniek.
Zolang je plezier hebt in wat je nu doet moet je dat zeker niet veranderen.
Maar ik ga douchen en dan werken.
Tot morgenmiddag.![]()
Daar hejje wel gelijk in, als je iets niet kent mis je het ook nietquote:Op zondag 14 februari 2010 22:06 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik ken het niet dus het missen .. nee..
das ieder voor zich
kalm aan!quote:Op zondag 14 februari 2010 22:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja.
Zondag, maandag, dinsdag, woensdag en donderdagnacht van 11 tot 7.
Is dit een serieuze vraag?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
hoe komt ie aan je nummer dan
Ok apart niet. Anders.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:07 schreef Assiej het volgende:
[..]
Omdat mijn denken niet zoals de gemiddelde nl-er is wil niet zeggen dat het apart is?
wat is immers ' normaal ' ???.......
werk'se!
jaquote:
Mja, alles wat anders is dan anders, is apartquote:Op zondag 14 februari 2010 22:07 schreef Assiej het volgende:
[..]
Omdat mijn denken niet zoals de gemiddelde nl-er is wil niet zeggen dat het apart is?
wat is immers ' normaal ' ???.......
werk'se!
Daarom, en mensen vinden dat maar o zo raar ...mja ook dat snap ik wel want die kennen de luxe nu eenmaal en kennen niet zonder..quote:Op zondag 14 februari 2010 22:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar hejje wel gelijk in, als je iets niet kent mis je het ook niet
Misschien zijn mensen die op vakantie gaan juist wel 'anders'?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ok apart niet. Anders.
Niks mis mee verder![]()
Uitgesproken mening en standvast. Da's een goeie eigenschap.
En dankje.
Howhow, je hoort mij niet zeggen dat hij raar is ???quote:Op zondag 14 februari 2010 22:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ja
je geeft je nr ondanks dat ie wat raar is?
ik zeg idd dat ie raar is. en het zou mij niets verbazen als die je dronken opbelde nee, dus dat komt uitquote:Op zondag 14 februari 2010 22:14 schreef Assiej het volgende:
[..]
Howhow, je hoort mij niet zeggen dat hij raar is ???
Ik zeg alleen dat hij mij in carnavalssfeer opbeld en dat ik dat scarryyy vind......
das wel anders dan HEM eng-raar vinden
Dat deed hij gister en mijn naam begint met een Aquote:Op zondag 14 februari 2010 22:16 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik zeg idd dat ie raar is. en het zou mij niets verbazen als die je dronken opbelde nee, dus dat komt uit
...misschien zit er dan wel een kern van waarheid in.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:47 schreef Assiej het volgende:
Goh dat standaard praatje geeft nu altijd iedereen....
Het kan een ervaring zijn om in een vliegtuig te zittenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
...misschien zit er dan wel een kern van waarheid in.
Je mist kennelijk verder niets. Ik vind het persoonlijk ontzettend narrowminded, maar ik zal er verder niet op doorgaan. Als jij het zo prima vindt, wie ben ik dan om daar tegenin te gaan.
ik ga niet op vakantie om te vluchten voor stress. Altijd maar dezelfde omgeving vind ik niets, dus op vakantie heb je ff wat anders.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:58 schreef Assiej het volgende:
[..]
En jij denkt dat vakantie daar tegen helpt?
even weg vluchten voor je stress, zon krijgen of ontspanning
en weer terug komen in de shit ?
zoals ik ook al zei, ik ken het niet dus ik mis het niet ..quote:Op zondag 14 februari 2010 22:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik ga niet op vakantie om te vluchten voor stress. Altijd maar dezelfde omgeving vind ik niets, dus op vakantie heb je ff wat anders.
Door de ontspanning die je ook geestelijk krijgt kun je bij thuiskomt weer wat beter tegen eventuele stress en gezeik. De normale sleur.
zuipvakanties hoeven niet, maar helemaal in de middle of nowhere ook niet.
Omdat het meer is dan een palmboom kijken op Hawaïi. Het is een andere cultuur. Je doet andere ideeen op, je ontmoet nieuwe mensen, mensen die anders zijn dan jij. Het verrijkt je persoonlijkheid.quote:
nou, ga uit van dat spa gevoel en vermenigvuldig dat, lekker relaxed in het buitenland een biertje doen, ff wat anders eten dan je gewend bent. Andere nieuwe mensen leren kennen(heb ik pdd-nos???quote:Op zondag 14 februari 2010 22:27 schreef Assiej het volgende:
[..]
zoals ik ook al zei, ik ken het niet dus ik mis het niet ..
voor een ander
als je het kent, is het logisch dat je het mist
je verlangd er steeds naar terug...
En ontspanning, joheen spa / massage is ook lkkr
Tuurlijk is er meer dan datquote:Op zondag 14 februari 2010 22:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Omdat het meer is dan een palmboom kijken op Hawaïi. Het is een andere cultuur. Je doet andere ideeen op, je ontmoet nieuwe mensen, mensen die anders zijn dan jij. Het verrijkt je persoonlijkheid.
Een marokkaan in de supermarkt zien is wat anders dan in Rabat over een kruidenmarkt lopen...
Een blikje tonijn kopen is wel wat anders dan zelf een tonijn vangen op Gran Canaria en daar 's avonds een biefstuk van eten met wat vrienden op het strand bij een kampvuur.
Hell, zelfs een weekje Las Vegas geeft je andere inzichten.
Maar goed. Ik heb een collega die het ook geen reet boeit. Die leidt een gemiddeld leven, heeft een gemiddelde vriendin, baan, huis, auto, alles. En die is daar tevreden mee. Ik kan dat niet. Ik wil gelukkig zijn en dat kan ik niet als ik 30 jaar naar dezelfde camping in zeeland ga.
dat zeg ik, jij kent het en verlangd naar meer....quote:Op zondag 14 februari 2010 22:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ken Rusland niet, maar ik wil er wel naartoe. Anders zou ik iets missen.
Een spa moet je af en toe doen, anders word het een gewoonte en saai...quote:Op zondag 14 februari 2010 22:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nou, ga uit van dat spa gevoel en vermenigvuldig dat, lekker relaxed in het buitenland een biertje doen, ff wat anders eten dan je gewend bent. Andere nieuwe mensen leren kennen(heb ik pdd-nos???)
waar doel je op met denk t?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:36 schreef Assiej het volgende:
[..]
Een spa moet je af en toe doen, anders word het een gewoonte en saai...
denk het indd
Bedweter, niet bij mij doen want dan ben ik snel klaar met jequote:Op zondag 14 februari 2010 22:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
pdd-nos btw.
valt t op dat ik dat heb?
betweter btw?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:44 schreef Assiej het volgende:
[..]
Bedweter, niet bij mij doen want dan ben ik snel klaar met je
Nou nee. Ik ben toen ik 19 was voor het eerst alleen op vakantie geweest. 6 weken naar de VS, met een camper.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:35 schreef Assiej het volgende:
dat zeg ik, jij kent het en verlangd naar meer....
Yes, misschien ook omdat je man bent en meer nieuwsgieriger in dat soort dingen .. ik weet het nietquote:Op zondag 14 februari 2010 22:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou nee. Ik ben toen ik 19 was voor het eerst alleen op vakantie geweest. 6 weken naar de VS, met een camper.
Ik ben gewoon anders dan jij.
Prima als je mensen verbeterd maar niet bij mij.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
jou snappen, dat doe ik nu echt niet
Genoeg mensen geven een fuck om correcte spelling.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:49 schreef Assiej het volgende:
[..]
Prima als je mensen verbeterd maar niet bij mij.
duidelijk genoeg?
met dt / d / t whatever
who gives a fuck?
Ik vind het onnodig dat mensen mij gaan verbeteren, waarom is dat nodig?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waar slaat dat commentaar op Bas nou weer op?Jij schrijft pdd-nos verkeerd, dus hij verbetert het even, en meteen issie een betweter en ben je snel klaar met hem?
Sorry, maar ik vind je gewoon een zeikwijf.
dt/d/t let ik niet echt op, ben ik ook geen held in. Maar een afkorting verkeerd schrijven en dan zeiken als je verbeterd wordquote:Op zondag 14 februari 2010 22:49 schreef Assiej het volgende:
[..]
Prima als je mensen verbeterd maar niet bij mij.
duidelijk genoeg?
met dt / d / t whatever
who gives a fuck?
Als je niks beters te doen hebt wellichtquote:Op zondag 14 februari 2010 22:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Genoeg mensen geven een fuck om correcte spelling.
Volgens mij heb je het zelf niet eens door wat je doet?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:50 schreef Redbaron het volgende:
[..]
dt/d/t let ik niet echt op, ben ik ook geen held in. Maar een afkorting verkeerd schrijven en dan zeiken als je verbeterd word
Ach boehoequote:Op zondag 14 februari 2010 22:50 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik vind het onnodig dat mensen mij gaan verbeteren, waarom is dat nodig?
Hoezo oordelen via internet
aangezien je niet de durf hebt om op een meet te verschijnen krijgen we daar ws niet de kans voor.quote:
Het is niet durven, misschien ook ' niet willen 'quote:Op zondag 14 februari 2010 22:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
aangezien je niet de durf hebt om op een meet te verschijnen krijgen we daar ws niet de kans voor.
Sanquote:Op zondag 14 februari 2010 23:13 schreef Samzz het volgende:
Taxi is laatPfff... Zo komen we nooit bij de kroeg.
Gaat lekker hier... Hoe moeilijk kan je doen over een kleine verbetering? Ppd-nos is gewoon fout
Als je niet wil ok, maar je kunt het ook zien als mensen leren kennen die je via het internet kent, daar hoef je geen geld voor uit te geven, en als je niet kunt prima, ik kan ook niet altijd en heb ook niet overal zin in.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:01 schreef Assiej het volgende:
[..]
Het is niet durven, misschien ook ' niet willen '
Wat heb ik daar te zoeken
You dare me, and I'll
alleen ga ik er geen geld aan uit geven oid.
andere zaken zoals normale life stuff gaat voor ofcourse
Ik carnaval niet, skatquote:Op zondag 14 februari 2010 23:17 schreef Samzz het volgende:
JustinMoet je niet de stad op stelten zetten?
Morgen Rosenmontag
Ik zit nergens 'Bij" ..quote:Op zondag 14 februari 2010 23:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Als je niet wil ok, maar je kunt het ook zien als mensen leren kennen die je via het internet kent, daar hoef je geen geld voor uit te geven, en als je niet kunt prima, ik kan ook niet altijd en heb ook niet overal zin in.
Maar waarom zit je dan op fok bij een vrij hechte groep....
Nog niet weg?quote:Op zondag 14 februari 2010 23:13 schreef Samzz het volgende:
3x is scheepsrechtquote:Op zondag 14 februari 2010 23:13 schreef Samzz het volgende:
Gaat lekker hier... Hoe moeilijk kan je doen over een kleine verbetering? Ppd-nos is gewoon fout
Je mist watquote:
Weer terugquote:
Ah! Dan is het goed. Ik dacht al, al die verloren tijd...quote:Op zondag 14 februari 2010 23:21 schreef Samzz het volgende:
Weer terugEven thuis geld halen en zo. De hond moest er nog even uit. En nu wachten op de taxi.
Neehoor, ik heb tot m'n 23e gecarnavald, maar ben het de laatste jaren beuquote:Op zondag 14 februari 2010 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mist wat
Het is trouwens wel echt koud... De taxi is 20 minuten te laat
Ik ga over een uurtje wel een keer naar bed, morgen ook weer werkenquote:Op zondag 14 februari 2010 23:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah! Dan is het goed. Ik dacht al, al die verloren tijd....
Veel plezier nog!.
Ik ga naar bed. Morgen werken, met de rest vd stervelingen...
..volgende week. Niet deze week.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:26 schreef Samzz het volgende:
Taxi is er
Was jij niet vrij maandag, Krea?
nice, ik zou morgen ook moeten werken, helaas geen goede onderwijzser beschikbaar dus morn bellequote:Op zondag 14 februari 2010 23:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik moet morgen ook werken. Godzijdank. Kan ik de huur weer betalen.
Zo te lezen heb je het nodigquote:Op zondag 14 februari 2010 23:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nice, ik zou morgen ook moeten werken, helaas geen goede onderwijzser beschikbaar dus morn belle
smerige taalnaziquote:Op maandag 15 februari 2010 00:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo te lezen heb je het nodig
quote:
Kijken? Kwijlen?quote:Op maandag 15 februari 2010 04:26 schreef Samzz het volgende:
En toen omroepen dat ie het jammer vond dat ie niet onder m'n jurkje mocht kijlen
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:44 schreef omearos het volgende:
[..]
laat dan het bier maar weg
of nog beter: vervang het door warme chocolademelk
Wat denk je? Ik heb t de hele tijd over kijkenquote:Op maandag 15 februari 2010 09:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kijken? Kwijlen?
Mogguh leu
Whoo, niet vloekenquote:Op maandag 15 februari 2010 10:44 schreef omearos het volgende:
[..]
laat dan het bier maar weg
of nog beter: vervang het door warme chocolademelk
Goedemorgen Sanquote:Op maandag 15 februari 2010 11:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat denk je? Ik heb t de hele tijd over kijken
ik moet vandaag nogquote:Op maandag 15 februari 2010 11:02 schreef James-Hetfield het volgende:
Pfffffff weekend alweer voorbij
Zo brak als een kweetniet wat hierquote:
hier ook wel, hoewel ik gister weinig gedaan heb...quote:Op maandag 15 februari 2010 11:25 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Zo brak als een kweetniet wat hier
Waar in duitsland wou je naar toe dan, ik heb geen idee waar ze allemaal carnaval vieren in duitslandquote:Op maandag 15 februari 2010 11:33 schreef Samzz het volgende:
Ik ben helemaal niet brak... Ik wil eigenlijk nog naar Duitsland. Maar dat gaat niet door.
Of Gronau of Ochtrup. En ik denk dat ik toch maar wel even ga. Vriendjes en vriendinnetjes gaan ook, zijn waarschijnlijk al weg.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:43 schreef Assiej het volgende:
[..]
Waar in duitsland wou je naar toe dan, ik heb geen idee waar ze allemaal carnaval vieren in duitsland
Ja, of Gronau. Alleen weet ik niet wat daar te doen is, behalve kroegentocht...quote:
ik weet t wel, mensen in allemaal rare pakjes die over t algemeen ladderzat zijn.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, of Gronau. Alleen weet ik niet wat daar te doen is, behalve kroegentocht...
Niet dat er wat mis is met een kroegentocht.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:10 schreef Samzz het volgende:
Ja, of Gronau. Alleen weet ik niet wat daar te doen is, behalve kroegentocht...
Hoe ga jij dan, achter ze aan ?quote:Op maandag 15 februari 2010 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of Gronau of Ochtrup. En ik denk dat ik toch maar wel even ga. Vriendjes en vriendinnetjes gaan ook, zijn waarschijnlijk al weg.
Zeker nietquote:Op maandag 15 februari 2010 12:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet dat er wat mis is met een kroegentocht.
De trein? Twee passen en ik ben in t centrum ongeveerquote:Op maandag 15 februari 2010 12:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
De horror! Zomaar met de trein naar Gronau!.
Ga het maar eens lopen vanaf glanerbrug. Best nog wel een teringeind als je naar het centrum gaat.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:23 schreef Samzz het volgende:
De trein? Twee passen en ik ben in t centrum ongeveer
Ik ga echt niet lopenquote:Op maandag 15 februari 2010 12:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ga het maar eens lopen vanaf glanerbrug. Best nog wel een teringeind als je naar het centrum gaat.
Neequote:
Dankjequote:
Johquote:Op maandag 15 februari 2010 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker niet
@ As, ik woon twee stappen van de grens met Duitsland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |