Dat nog niet eensquote:
Dat denk ik ook niet maar voor mezelf is het gênantquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:29 schreef Sautor het volgende:
Oh, dan heeft je publiek het waarschijnlijk ook niet doorgehad
Niets ik instrumentaliseerde *quote:
In 95% van de gevallen kan dat ja, en is het vrij noodzakelijk zelfsquote:Op maandag 22 maart 2010 00:24 schreef Silver_Shark het volgende:
hoi hoi ik ga deze donderdag een semi akoestisch bass halen maar kan ik die ook op me elektrische bass versterker aansluiten?
ik dacht dat ik misschien zoen semi akoestische versterker erbij halen ofzeauquote:Op maandag 22 maart 2010 00:28 schreef J0ttem het volgende:
[..]
In 95% van de gevallen kan dat ja, en is het vrij noodzakelijk zelfs
Een akoestische bas op dat formaat kan zonder versterking niet boven akoestische gitaren komen (daarom zin contrabassen ook zo groot)
Nee joh met een gewone bass amp gaat 't primaquote:Op maandag 22 maart 2010 00:31 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik dacht dat ik misschien zoen semi akoestische versterker erbij halen ofzeau
Dat is helemaal niet nodig. Mijn elektro-akoestische bas gaat prima door mijn Orange Crush.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:31 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik dacht dat ik misschien zoen semi akoestische versterker erbij halen ofzeau
Leuk concept en goed uitgewerkt, zou 'm graag eens willen uitproberenquote:
Klinkt aardig en kan je leuke dingen mee doen gok ik zoquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:06 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Leuk concept en goed uitgewerkt, zou 'm graag eens willen uitproberen
En natuurlijk wordt het door een aziaat gedemonstreerdquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:06 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Leuk concept en goed uitgewerkt, zou 'm graag eens willen uitproberen
Gaaf dingquote:
Komt goed uit want ik ben kwart-Aziaatquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En natuurlijk wordt het door een aziaat gedemonstreerd.
Ik ookquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:21 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Komt goed uit want ik ben kwart-Aziaat
keep it simple! stupidquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:59 schreef Witchfynder het volgende:
Man, sinds ik een paar maanden op mijn akoestische bas heb moeten oefenen voor die akoestische set, vlieg ik op mijn reguliere bassen over mijn fretboard heen!.
Komt mooi uit nu ik ontzettend ingewikkeld wil gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |