Hij is ook prachtigquote:Op maandag 15 maart 2010 19:02 schreef KaMo het volgende:
[..]
Wat is er ookalweer mis met standaard? Het is standaard met een reden, omdat het gewoon mooi is
NICE!! Lijkt op een Geddyquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:36 schreef J0ttem het volgende:
Nieuw basje erbij![]()
[ afbeelding ]
Ik zag een veiling op Ebay voor deze waar nog niet op was geboden, heb ik 'm in die laatste paar seconden voor t startbod kunnen krijgen![]()
Wordt denk ik gewoon mijn back-up bas, maar ik ga er nog wel wat aan sleutelen (zwarte hardware, andere slagplaat, Hipshot d-tuner, andere knoppen etc.)
Yup die zit er op, ga 'm waarschijnlijk vervangen voor een zwartequote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vet!.
Hey, er zit toch een Bad Ass II brug op? Als je die kwijt wilt, denk dan aan mij.
Klote BGF'ersquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:02 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Yup die zit er op, ga 'm waarschijnlijk vervangen voor een zwarte
En dat denken moet geen probleem zijn, maar iemand op het BGF was jou al voor (al vrijwel een paar minuten na mijn post daar kreeg ik al een PM binnen), sorry
Maar mocht dat niet door kunnen gaan, jij bent iig de volgende in de rij
Ongeveer 650,- Euries (inclusief invoerrechten en dergelijke)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:46 schreef KaMo het volgende:
Gaaf! Heb je geluk mee dan
Mag ik vragen hoeveel het je uiteindelijk gekost heeft?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:34 schreef KaMo het volgende:
Vet!
Ik heb geen goede ervaring met les, die man zegt na een les al: ik kan jou niks meer leren dan je al kan
Het is een compliment, dat wel.quote:
Was dat niet gewoon omdat je een slechte leraar had uitgezocht, meen ik mij te herinneren?quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:34 schreef KaMo het volgende:
Vet!
Ik heb geen goede ervaring met les, die man zegt na een les al: ik kan jou niks meer leren dan je al kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |