quote:Op zondag 14 februari 2010 17:54 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hiero, zonder randen + signature en in 1280 x 1024: http://www.erik-post.com/lowlandswallpaper.jpg
Haha heb m toen na de eerste keer al ingesteld als achtergrond op mn Webbrowser. In t keuzemenuquote:Op zondag 14 februari 2010 17:40 schreef Haunter het volgende:
Zo, nu de kaarten officieel te winnen zijn bij 3FM, kan het speculeren van alles echt beginnen!
Oja, nog ff schaamteloos mijn zelfgemaakte LL illustratie.
[ afbeelding ]
lol:Pquote:Op maandag 15 februari 2010 14:35 schreef Hpzone het volgende:
Ik hoop zo gruwelijk op Flogging Molly, Muse, en Lowlands Zingt, oh en Michael Jackson. Maar dat zal er wel niet in zitten.
Idd! (tvp)quote:Op maandag 15 februari 2010 14:38 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
lol:P
Heb nooit bij Lowlands zoiets van jaaa dit moet komen en dat, vind t altijd wel tof, naja tuurlijk zou het wel leuk zijn alss... (system of a down) komt
Nee hoor, ze halen Michael ff voor je uit de kist en zetten hem op het podium. Toch niemand die het verschil zietquote:Op maandag 15 februari 2010 14:35 schreef Hpzone het volgende:
Ik hoop zo gruwelijk op Flogging Molly, Muse, en Lowlands Zingt, oh en Michael Jackson. Maar dat zal er wel niet in zitten.
Dat zou wel magatof zijn. Heb ze vorige keer niet gezienquote:Op maandag 15 februari 2010 18:59 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag trouwens in de wandelgangen dat RATM weer gaat toeren, iemand bron?
Vorige keer bij Lowlands Zingt was hij er ook bij.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:59 schreef julian6 het volgende:
[..]
Nee hoor, ze halen Michael ff voor je uit de kist en zetten hem op het podium. Toch niemand die het verschil ziet
Ik hoorde vandaag trouwens in de wandelgangen dat RATM weer gaat toeren, iemand bron?
Zou wel tof zijn, beter dan zo'n stom a4tje met barcode.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:08 schreef maxor het volgende:
Zijn de kaartjes dit jaar weer alleen on-line te krijgen?
Of is de LL organisatie overstag gegaan en kan ik weer naar het postkantoor?
Was hij fysiek aanwezig, of speelde ze alleen een bandje af met Billie Jean?quote:Op maandag 15 februari 2010 19:11 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Vorige keer bij Lowlands Zingt was hij er ook bij.
Je kon vorig jaar ook een 'gewoon' kaartje online bestellen hoorquote:Op maandag 15 februari 2010 19:11 schreef julian6 het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn, beter dan zo'n stom a4tje met barcode.
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:14 schreef julian6 het volgende:
Ah oké, vorige keer had ik het van iemand anders overgenomen. Maar naar de winkel gaan en "Mag ik een kaartje voor A campingflight to lowlands paradise 2010 astublieft" zeggen is natuurlijk ook deel van de voorpret
Dat kan dus niet meer. Die voorpret is allang verleden tijd. Tegenowoordig druk je alleen nog op een knop "bestellen". Dat is je voorpretquote:Op maandag 15 februari 2010 19:14 schreef julian6 het volgende:
Ah oké, vorige keer had ik het van iemand anders overgenomen. Maar naar de winkel gaan en "Mag ik een kaartje voor A campingflight to lowlands paradise 2010 astublieft" zeggen is natuurlijk ook deel van de voorpret
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |