Je hebt zeker een punt hoor, maar het is ook niet helemaal eerlijk. ME2 is voor jou een juweel, maar one of a kind. Net als in het verleden voor mij Chrono Trigger dat bijvoorbeeld was. Ik moet nog steeds een RPG spelen die ik beter vond dan dat! Of wat te denken van 2D platformingquote:Op zondag 14 februari 2010 11:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... zal ik niet doen, maar toch,... ik zie het wel een beetje als de nieuwe standaard! Positieve concurrentie zeg maar voor andere bedrijven. Zo'n spel laat zien dat het dus wel kan!
Dat vraag ik me ook af soms...quote:Op zondag 14 februari 2010 12:33 schreef kepler het volgende:
Ik was net bij mn opa in het bejaardhuis, en ik bedacht hoe het zal zijn als ik over 50 jaar in het bejaardentehuis zit. Zou ik dan mijn iPhone op tafel hebben liggen en de hele dag classics gamen op de 360?
Standaard is 1200 MS dus zal wel. Perfect Dark is 800.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:05 schreef Scarface2004 het volgende:
Toy Soldiers lijkt me vet ja
hoeveel MS points
Misschien dat ik zelfs die FFXIII bundel ga kopenquote:Op zondag 14 februari 2010 13:01 schreef Strolie75 het volgende:
ME2 zet zeker een standaard neer.Mijn volgend titel wordt Yakuza 3. Ik hoop echt dat deze qua verhaal en sfeer in de buurt komt. Daarna FFXIII. Dan is het wel even een klaar hoor.
Combinatie van ATB, real-time en TB! Hoe dan ook,... het is een SE FF release en die zijn altijd goed.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:11 schreef kepler het volgende:
[..]
Misschien dat ik zelfs die FFXIII bundel ga kopen
Ik heb altijd al eens een FF game willen proberen, en deze schijnt niet turnbased te zijn toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Een goeie game dus. Mensen begrijpen Edge nietquote:
Wacht anders een paar dagen en bekijk de game bij mijquote:Op zondag 14 februari 2010 13:11 schreef kepler het volgende:
[..]
Misschien dat ik zelfs die FFXIII bundel ga kopen
Ik heb altijd al eens een FF game willen proberen, en deze schijnt niet turnbased te zijn toch?
Ja ik denk ook wel dat het een goede game is. Persoonlijk trek ik het niet. Goed advies overigens over FFXIII,... laat hem eerst eens bij jou kijken!quote:Op zondag 14 februari 2010 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een goeie game dus. Mensen begrijpen Edge nietDante kreeg een 6!
[..]
Wacht anders een paar dagen en bekijk de game bij mij
Precies, hij levert de 360 dan weer in. Kijkt hoe FFXIII is en kan daarna in de stad een bundel kopen/bestellen. Ik denk echter deze toch geschikter isquote:Op zondag 14 februari 2010 14:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik denk ook wel dat het een goede game is. Persoonlijk trek ik het niet. Goed advies overigens over FFXIII,... laat hem eerst eens bij jou kijken!
Ik ook Gijsquote:Op zondag 14 februari 2010 14:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk echter deze toch geschikter is
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo, ik zie je comment, maar wp-admin werkt niet op m'n mobiel. Ik approve 'm zsm
PI's en smilies staan ook uit!quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 01:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik word trouwens een beetje moe van FC TwenteIn de laatste 10 minuten toch nog winnen, onterecht. Het lijken wel Duitsers...
Bij PSV is het een kwaliteit om met 1-0 te winnenquote:
Goed he?quote:Op zondag 14 februari 2010 15:38 schreef Bastard het volgende:
Dat einde......................ongekend........
Aparte film,... moet je vader van een gezin voor zijn om echt te begrijpen. Het heeft wel wat,... je moet alleen niet moe zijn! Vond het zelf wel het kijken waard! Genomineerd!quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:38 schreef Bastard het volgende:
Dat einde......................ongekend........
quote:Op zondag 14 februari 2010 14:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Precies, hij levert de 360 dan weer in. Kijkt hoe FFXIII is en kan daarna in de stad een bundel kopen/bestellen. Ik denk echter deze toch geschikter is
[ afbeelding ]
quote:
Een van de beste 360 games ooit Gijs!quote:Op zondag 14 februari 2010 17:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al die onwetende ook hier.
Alleen Roy tochquote:Op zondag 14 februari 2010 17:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al die onwetende ook hier.
Jij weet met al die games niet waar je aan moet beginnen! Heb je even ME2 zien gamen, maar daarna niet meer. Vind je het nog leuk? Bioshock 2 krijg je morgen toch?quote:
En Kep, Magneet, Gijsje79, Ker_Plunk...quote:
Zit nu op 17 uur met ME2, gaat lekker hoor, nog 2 party members halen en ben nu bezig iedereen loyaal te maken. Prachtig spelquote:Op zondag 14 februari 2010 18:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij weet met al die games niet waar je aan moet beginnen! Heb je even ME2 zien gamen, maar daarna niet meer. Vind je het nog leuk? Bioshock 2 krijg je morgen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Serieus,... ik gun je al die games van harte maar ik zou echt gek worden!quote:Op zondag 14 februari 2010 18:07 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zit nu op 17 uur met ME2, gaat lekker hoor, nog 2 party members halen en ben nu bezig iedereen loyaal te maken. Prachtig spelBio 2 komt morgen binnen ja. Ik mix alles, nu ben ik bezig met
-Modern Warfare 2
-Beatles Rock Band (altijd)
-ME2
-MX vs ATV
-Battlefield demo
-Morgen Bio 2
-Fifa 10
Gaat prima
quote:Op zondag 14 februari 2010 18:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En Kep, Magneet, Gijsje79, Ker_Plunk...
quote:Op zondag 14 februari 2010 18:09 schreef Chocobo het volgende:
Even B's achievements erbij gepakt!Snap er niks van die Krogan liep zo weer terug en werd meegenomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geth character, geen idee ik keek op de map en toen zei edi dat we klaar waren voor vertrek.. paar team mates gesproken, hadden niks te vertellen ... na de titels gesaved en uitgezet. Straks nog even kijken..
Maar waar was die geth hack dan
The truth was in here.
quote:Op zondag 14 februari 2010 18:09 schreef Chocobo het volgende:
Even B's achievements erbij gepakt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op zondag 14 februari 2010 18:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Snap er niks van die Krogan liep zo weer terug en werd meegenomen
Geth character, geen idee ik keek op de map en toen zei edi dat we klaar waren voor vertrek.. paar team mates gesproken, hadden niks te vertellen ... na de titels gesaved en uitgezet. Straks nog even kijken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op zondag 14 februari 2010 18:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Snap er niks van die Krogan liep zo weer terug en werd meegenomen
Heb je je iPhone binnen?quote:Op zondag 14 februari 2010 19:38 schreef Chocobo het volgende:
Briljante actie net. Telefoon master reset gegeven,... echter,... mijn nummers stonden niet op mijn SIM! Kunnen jullie je GSM's even PM'en aub
quote:
Vandaag allerlei shit vrijgespeeld in Demons Souls. Asian servers hebben BT.quote:
Morgen Plants vs Zombies! 1 euro nog watquote:Op zondag 14 februari 2010 19:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vandaag allerlei shit vrijgespeeld in Demons Souls. Asian servers hebben BT.
Master Ring, armour die je in 1-1 vindt, 3 colourless demons souls, 1-3 geunlocked.
Vorig jaar al allemaal gedaan!quote:Op zondag 14 februari 2010 19:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vandaag allerlei shit vrijgespeeld in Demons Souls. Asian servers hebben BT.
Master Ring, armour die je in 1-1 vindt, 3 colourless demons souls, 1-3 geunlocked.
Zo goedkoop!quote:Op zondag 14 februari 2010 19:46 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Morgen Plants vs Zombies! 1 euro nog wat
Toen ik die WT/BT doorkreeg was ik al te laat.quote:
iPhone? Nee Gijs,... wacht misschien op de iPhone4.quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]Oh daar loop ik vaak meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nee had hem bij mij in het team gezet! Dom kalf.. beter af.
En kwam er net achter dat die domme dokter ook mol is.. nou ja die vond ik toch al vreemd met zn experimenten op Krogans.
Maar nou word je gek.. ik kan met niemand naar bedZelfs die neger wil mij niet meer!
Enige is het dansen met Kelly![]()
En wbt die dinges in dat proviandkamertjeNet gevonden
Kon zeker ook mee met de mass relay?
The truth was in here.
Ja,... de dinges is een volwaardige character! Ik denk dat je daarom wat teamleden verloren bentquote:Op zondag 14 februari 2010 20:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh daar loop ik vaak mee
Maar nee had hem bij mij in het team gezet! Dom kalf.. beter af.
En kwam er net achter dat die domme dokter ook mol is.. nou ja die vond ik toch al vreemd met zn experimenten op Krogans.
Maar nou word je gek.. ik kan met niemand naar bedZelfs die neger wil mij niet meer!
Enige is het dansen met Kelly![]()
En wbt die dinges in dat proviandkamertjeNet gevonden
Kon zeker ook mee met de mass relay?
OMGquote:Op zondag 14 februari 2010 20:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... de dinges is een volwaardige character! Ik denk dat je daarom wat teamleden verloren bent![]()
De dinges Henk!!!quote:Op zondag 14 februari 2010 20:41 schreef Wessiej het volgende:
Ik lees niets, maar spoilers svp!
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
En niemand in het universum wil sex met me... ook een mooie
Zie het als een schone leiquote:Op zondag 14 februari 2010 21:04 schreef Chocobo het volgende:
Pfff,... alles is weg,... iemand nog een leuke ring/sms tone?
Toch wel een behoorlijke FAIL Gijs!quote:Op zondag 14 februari 2010 20:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
OMGHumanity heeft zegegevierd, universum is weer wat veiliger geworden.. maar ik vergat iemand mee te nemen ook
![]()
Godver, terug!
Naaaaa was ook helemaal niet duidelijk aangegeven verder, had er geen taak voor ofzo!!!
En niemand in het universum wil sex met me... ook een mooie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op maandag 15 februari 2010 06:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Toch wel een behoorlijke FAIL Gijs!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op maandag 15 februari 2010 06:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]Gijs...hij had al lang negerpiemel kunnen hebben. Hij speelt gewoon hard to get.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op maandag 15 februari 2010 06:51 schreef Strolie75 het volgende:
*Plants vs Zombies gedownload*
iPhone
B. is een cock-teaserquote:Op maandag 15 februari 2010 06:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...hij had al lang negerpiemel kunnen hebben. Hij speelt gewoon hard to get.
Een man in een vrouwenlichaam...een lesbienne. En hij valt op sletten. Kelly is zo makkelijk dat je er niet eens een achievement voor krijgt.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 07:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Een man in een vrouwenlichaam...een lesbienne. En hij valt op sletten. Kelly is zo makkelijk dat je er niet eens een achievement voor krijgt.
Jawel... maar ik heb je nummer nietquote:Op zondag 14 februari 2010 21:04 schreef Chocobo het volgende:
Pfff,... alles is weg,... iemand nog een leuke ring/sms tone?
quote:Op maandag 15 februari 2010 06:56 schreef Chocobo het volgende:Die gewoon weg ook heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.. kom ik na het einde op het schip.. verrek waar is die gast dan
![]()
Maar dat einde ga ik gewoon nog een keer doen dan hoor.. wel slecht dat het niet goed aangegeven stond (verder alles dus wel) .
Maar inderdaad, nam dat ding mee voor onderzoek, nou gooi maar in het vrachtruim dan.. maar wie verwacht dat nou in een achterafkamertjeToevallig vond ik daar ook apparatuur om mn littekens mee weg te halen .. einde spel
Maar ik load de oude save, ga me weer klaar maken, eerst naar die ruimte en dinges wakker maken... koppen tellen en weer op de historische reis!
The truth was in here.
Wacht Gijs,... je betaalde 50.000 palladium voor je gezicht, maar je bent je gezicht niet gaan makenquote:Op maandag 15 februari 2010 07:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die gewoon weg ook he![]()
.. kom ik na het einde op het schip.. verrek waar is die gast dan
![]()
Maar dat einde ga ik gewoon nog een keer doen dan hoor.. wel slecht dat het niet goed aangegeven stond (verder alles dus wel) .
Maar inderdaad, nam dat ding mee voor onderzoek, nou gooi maar in het vrachtruim dan.. maar wie verwacht dat nou in een achterafkamertjeToevallig vond ik daar ook apparatuur om mn littekens mee weg te halen .. einde spel
Maar ik load de oude save, ga me weer klaar maken, eerst naar die ruimte en dinges wakker maken... koppen tellen en weer op de historische reis!
Jaquote:Op maandag 15 februari 2010 08:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wacht Gijs,... je betaalde 50.000 palladium voor je gezicht, maar je bent je gezicht niet gaan maken![]()
Pas op het einde??
Gijs,......... EPISCHquote:Op maandag 15 februari 2010 08:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
Ik kocht dat ding.. en er gebeurde geen shit. Ben nog een paar keer wezen vragen aan die docter, weer bij mn overzicht.. echt rot gezocht naar mn gezicht.
Dus na de brute missie en aftiteling.. kwam ik dat reperatie ding tegen
quote:Op maandag 15 februari 2010 08:04 schreef Chocobo het volgende:
Wat is je keuze eigenlijk geweest Gijs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
En na die borrel met de dokter had ze ook niks nieuws meer te vertellen.. echt 5x ofzo nog geweest in die kamerquote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 08:06 schreef Bastard het volgende:
[..]Geen wonder dat je hele crew boos op je is...geen negerpiemel voor jou Gijs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
[..]
En na die borrel met de dokter had ze ook niks nieuws meer te vertellen.. echt 5x ofzo nog geweest in die kamer
Aangezien ik nog een keer het einde ga spelen kan ik het altijd nog anders doenquote:Op maandag 15 februari 2010 08:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geen wonder dat je hele crew boos op je is...geen negerpiemel voor jou Gijs.
Zal wel weer de schuld van het slachtoffer, de politie, het mes, het verkeerslicht, etc zijn.quote:Op maandag 15 februari 2010 08:39 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)rsruzie__.html?p=4,1
OMG.. het word echt steeds erger.
Ik denk 2012 Gijs!quote:Op maandag 15 februari 2010 08:36 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe lang gaat het wachten op deel 3 nu wel niet duren?![]()
EA is nu de publisher. En qua gameplay/performance hoeven ze weinig meer te veranderen.quote:Op maandag 15 februari 2010 09:02 schreef Chocobo het volgende:
Ik denk 2012 Gijs!
Slim dat jij afgelopen week de deuren dicht hield.quote:Op maandag 15 februari 2010 08:39 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)rsruzie__.html?p=4,1
OMG.. het word echt steeds erger.
Zo lekker.. als ik wegrij, harder dan 20.. KLIK alles op slot, maar je zal zo'n waus tegenkomen inderdaad.quote:Op maandag 15 februari 2010 09:29 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Slim dat jij afgelopen week de deuren dicht hield.
EA? Dat wordt dus in Oktober ME 2011quote:Op maandag 15 februari 2010 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
EA is nu de publisher. En qua gameplay/performance hoeven ze weinig meer te veranderen.
Ik gok eind 2011.
EA afzeiken is zo 2008.quote:Op maandag 15 februari 2010 09:36 schreef Magneet het volgende:
EA? Dat wordt dus in Oktober ME 2011
quote:Op maandag 15 februari 2010 09:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
EA afzeiken is zo 2008.
Ze zijn de afgelopen jaren wel goed bezig. Veel originele titels en kwalitatief goede vervolgen.
Eind 2011 ME3 en in de tussentijd wat mooie DLC, en ik ben tevreden.![]()
Met mooie DLC bedoel ik niet wat suffe side missions, maar echt dingen die bijdrage aan het verhaal.Gijs neem je mij nu echt serieus als ik iets over games zeg? Je zou toch beter moeten weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half Life 2 al uitgespeeld?quote:Op maandag 15 februari 2010 09:49 schreef Magneet het volgende:
[..]
Gijs neem je mij nu echt serieus als ik iets over games zeg? Je zou toch beter moeten weten.
Gijs deze engine draait inderdaad als een zonnetje. Ik wou dat deel 1 deze framerate had Gijs!quote:Op maandag 15 februari 2010 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
EA is nu de publisher. En qua gameplay/performance hoeven ze weinig meer te veranderen.
Ik gok eind 2011.
Deel 1 had nog van die ladende texturen, dus na 2 minuten was het niet een SNES game, zo fout was datquote:Op maandag 15 februari 2010 10:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs deze engine draait inderdaad als een zonnetje. Ik wou dat deel 1 deze framerate had Gijs!
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:02 schreef Magneet het volgende:
[..]
nooit meer verder gegaan, trek het niet.
Ik had de meeste moeite met schokkend beeld,.... zo storend vind ik dat,... KOTOR had hier ook last van. Bioware heeft het met ME2 nu eindelijk onder controle lijkt wel. Ik vind pop-up minder erg,... textures laden,... ja ook vervelend, maar niet continue. Nee die framerate,... brrrrrrquote:Op maandag 15 februari 2010 10:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Deel 1 had nog van die ladende texturen, dus na 2 minuten was het niet een SNES game, zo fout was dat
quote:Op maandag 15 februari 2010 09:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
EA afzeiken is zo 2008.
Ze zijn de afgelopen jaren wel goed bezig. Veel originele titels en kwalitatief goede vervolgen.
Eind 2011 ME3 en in de tussentijd wat mooie DLC, en ik ben tevreden.![]()
Met mooie DLC bedoel ik niet wat suffe side missions, maar echt dingen die bijdrage aan het verhaal.Oh jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar als het missies worden zoals de crashsite sla ik DC wel over.The truth was in here.
Niet veel maar ik had wel een een schokkend beeld af en toe.. kan aan de xbox liggen, heb het met forza als de race afgelopen is ook vaak.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik had de meeste moeite met schokkend beeld,.... zo storend vind ik dat,... KOTOR had hier ook last van. Bioware heeft het met ME2 nu eindelijk onder controle lijkt wel. Ik vind pop-up minder erg,... textures laden,... ja ook vervelend, maar niet continue. Nee die framerate,... brrrrrr
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar als het missies worden zoals de crashsite sla ik DC wel over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond Liara geil in dit deel
Was echt een programmeer issue. Zelfs na de install feature van XBL deed die het nogquote:Op maandag 15 februari 2010 10:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niet veel maar ik had wel een een schokkend beeld af en toe.. kan aan de xbox liggen, heb het met forza als de race afgelopen is ook vaak.
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]Ik zeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond Liara geil in dit deelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zeiB.,... moet zo lachen om je beslissingen af en toe! Jouw keuzes zijn bijna een uitdaging voor de ME3 programmeurs! Echt zo van,... 'how the fuck did he do that'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, er is nu even helemaal niets wat voor mij hier in de buurt gaat komen.. de rest zijn 'spelletjes' .quote:Op maandag 15 februari 2010 10:14 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben trouwens nu best wel hyped voor 13![]()
Maar de laatste waar ik sex mee had.. leeft nog steeds.. en ik ben trouw gebleven.. dat telt vast welquote:Op maandag 15 februari 2010 10:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
B.,... moet zo lachen om je beslissingen af en toe! Jouw keuzes zijn bijna een uitdaging voor de ME3 programmeurs! Echt zo van,... 'how the fuck did he do that'![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
Ik hoop op een flinke patch.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:08 schreef Chocobo het volgende:
Gijs deze engine draait inderdaad als een zonnetje. Ik wou dat deel 1 deze framerate had Gijs!
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:22 schreef Bastard het volgende:
Maar dat 'ding' overslaan ookOp zich zijn je keuzes goed. Begrijp niet waarom Grunt en Mordin gewoon weg zijn bij je! Echt,.... geen idee!! Misschien waren ze je zat en zijn ze voor zichzelf begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is ook makkelijk bij te houden en geinig om te doen! Leuk dat jij m ook regelmatig updated(t)quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
*checked*quote:Op maandag 15 februari 2010 10:55 schreef Chocobo het volgende:
Tumblr app voor iPhone! Cool,... iets wat ik zal gaan gebruiken als ik een iPhone heb. Leuk voor foto's onderweg
http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=305343404&mt=8
Nu baal ik dat ik geen iPhone heb. Zou echt cool zijn een picture blog!quote:
Zag laatst op hyves een WWW-post vanuit de file een foto gemaakt en geupload, mooi een google-maps plaatje er bij van de locatie.. ja dat is cool.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nu baal ik dat ik geen iPhone heb. Zou echt cool zijn een picture blog!
Ja dat is inderdaad coolquote:Op maandag 15 februari 2010 11:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zag laatst op hyves een WWW-post vanuit de file een foto gemaakt en geupload, mooi een google-maps plaatje er bij van de locatie.. ja dat is cool.
Het is leuk speelgoed dat geef ik toe maar;quote:Op maandag 15 februari 2010 11:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad cool![]()
Dit jaar aan de iPhone dan Gijs?
Zo waar!quote:Op maandag 15 februari 2010 12:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is leuk speelgoed dat geef ik toe maar;
- het is een fragiel scherm, het is een en al scherm ik haat het als daar fijne krasjes op komen.
- ik heb een zakelijk mobiel waar ik gratis prive mee mag bellen dus het zou geld weggooien zijn om een tweede phone voor de fun er bij te nemen.
- nog een keer op een ander toestel bereikbaar zijn
- netwerkmonopolie .. meer aanbieders zal de prijs gaan drukken, gunstig voor consument.
- scherm is behoorlijk stevig. Heb er nog geen krasje op. Je bedient ook alles met je vingers, niet met een scherp pennetje. Dus zolang je niet al teveel eelt aan je vingers hebt zit je goed.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:00 schreef Bastard het volgende:
Het is leuk speelgoed dat geef ik toe maar;
- het is een fragiel scherm, het is een en al scherm ik haat het als daar fijne krasjes op komen.
- ik heb een zakelijk mobiel waar ik gratis prive mee mag bellen dus het zou geld weggooien zijn om een tweede phone voor de fun er bij te nemen.
- nog een keer op een ander toestel bereikbaar zijn
- netwerkmonopolie .. meer aanbieders zal de prijs gaan drukken, gunstig voor consument.
Klinkt goed!quote:Op maandag 15 februari 2010 12:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
- scherm is behoorlijk stevig. Heb er nog geen krasje op. Je bedient ook alles met je vingers, niet met een scherp pennetje. Dus zolang je niet al teveel eelt aan je vingers hebt zit je goed.
- Kun je op je zakelijke toestel ook internetten? Apps gebruiken? Muziek luisteren? Navigeren? Etc? Zowel via 3G als via Wi-Fi? Zie het anders als een iPod touch waarmee je af en toe kunt bellen.
- Ik vind het wel prettig om zakelijk en mobiel gescheiden te houden. SMS ik tenminste nooit per ongeluk "heeeeeeey skatje" naar mijn manager (zelfde voornaam als mijn vrouw).
- Apple stelt de prijzen grotendeels vast. Ik verwacht niet dat de kosten die je extra moet betalen zullen afnemen.
Internetten niet, ik internet liever achter mn laptop.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
- Kun je op je zakelijke toestel ook internetten? Apps gebruiken? Muziek luisteren? Navigeren? Etc? Zowel via 3G als via Wi-Fi? Zie het anders als een iPod touch waarmee je af en toe kunt bellen.
- Ik vind het wel prettig om zakelijk en mobiel gescheiden te houden. SMS ik tenminste nooit per ongeluk "heeeeeeey skatje" naar mijn manager (zelfde voornaam als mijn vrouw).
- Apple stelt de prijzen grotendeels vast. Ik verwacht niet dat de kosten die je extra moet betalen zullen afnemen.
OMFG!!!quote:Op maandag 15 februari 2010 13:57 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_PvdA-posters__.html
Allicht, je bent werkloos.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:21 schreef Magneet het volgende:
Ik als pvda stemmer
Aflezend van je taalgebruik ben jij inderdaad een rasechte PvdA stemmerquote:Op maandag 15 februari 2010 14:21 schreef Magneet het volgende:
Ik als pvda stemmer wordt daar ook niet blij van hoor. Eerst maar eens NL leren voordat je uberhaupt mag denken om te gaan stemmen imho. Anders weet je ook niet waar je op stemt.
neuh dat is het niet alhoewel ik eigenlijk nog nooit ben wezen stemmen dat mag Miranda doen. Bij de komende gemeenteraadsverkiezingen mag ze ook mooi weer op zichzelf stemmen.quote:
Plants vs Zombies al gedownload?quote:Op maandag 15 februari 2010 14:27 schreef Ker_Plunk het volgende:
Aflezend van je taalgebruik ben jij inderdaad een rasechte PvdA stemmer
ik heb nooit beweerd dat ik perfect typequote:Op maandag 15 februari 2010 14:27 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Aflezend van je taalgebruik ben jij inderdaad een rasechte PvdA stemmer
De wat?quote:Op maandag 15 februari 2010 14:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Plants vs Zombies al gedownload?
Enorm cool spel dat vandaag in de app store is verschenen.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:34 schreef Ker_Plunk het volgende:
De wat?
quote:Op maandag 15 februari 2010 14:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Enorm cool spel dat vandaag in de app store is verschenen.
Ik heb ook de desktop versie. Fantastisch!
Een ASCII vliegtuig?quote:Op maandag 15 februari 2010 14:50 schreef Strolie75 het volgende:
_______________O_______________
Is gewoon erg verslavend. In feite is het gewoon een tower defence game, maar dan met zombies. Je hebt bepaalde planten die geld opbrengen, en andere planten die goed zijn tegen bepaalde type zombies maar weer zwak tegen anderen. En zo moet je een tijdlang een stroom zombies zien tegen te houden. Lekker luchtig!quote:Op maandag 15 februari 2010 15:16 schreef Bastard het volgende:
Sorry hoor Gijs maar ik heb dat trailertje gezien en snap je ECHT NIET GEWOOOONNNN..
quote:Op maandag 15 februari 2010 15:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is gewoon erg verslavend. In feite is het gewoon een tower defence game, maar dan met zombies. Je hebt bepaalde planten die geld opbrengen, en andere planten die goed zijn tegen bepaalde type zombies maar weer zwak tegen anderen. En zo moet je een tijdlang een stroom zombies zien tegen te houden. Lekker luchtig!
Alweer een tijdje gespeeld, ook voor de iPod geniaal.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is gewoon erg verslavend. In feite is het gewoon een tower defence game, maar dan met zombies. Je hebt bepaalde planten die geld opbrengen, en andere planten die goed zijn tegen bepaalde type zombies maar weer zwak tegen anderen. En zo moet je een tijdlang een stroom zombies zien tegen te houden. Lekker luchtig!
Nee. Dank je.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Er is niks te zienquote:Op maandag 15 februari 2010 15:45 schreef Strolie75 het volgende:
Waarom wordt ik hiermee geconfronteerd?
Schoon.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:02 schreef Bastard het volgende:
Er is niks te zienDit is de schoonste bevalling ooit
Zal ik mn foto's eens uploaden?
Ik zie het liever niet, maar dit is inderdaad toch wel schoon. Geen moederkoek of placentawolken,... geen gescheurde vruchtzak,.... geen weggedrukt ingedrukt schijt!quote:Op maandag 15 februari 2010 16:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Schoon.Kan...kan het nog erger dan?
Volgens mij zit dat kleine meisje op de laatste foto (terecht) te kotsen.
quote:Op maandag 15 februari 2010 16:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Er is niks te zienDit is de schoonste bevalling ooit
Zal ik mn foto's eens uploaden?
quote:Op maandag 15 februari 2010 16:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zie het liever niet, maar dit is inderdaad toch wel schoon. Geen moederkoek of placentawolken,... geen gescheurde vruchtzak,.... geen weggedrukt ingedrukt schijt!
Maar toch,... ranzig om haar daar zo in te zien liggen. Ze beseft het zelf uiteraard niet!
Mannen horen een bevalling in de wachtkamer te ervaren. Terwijl ze zenuwachtig een cigaar roken!quote:Op maandag 15 februari 2010 16:14 schreef Magneet het volgende:
whahaha al die onwetenden ook die nog nooit een bevalling gezien hebben
quote:Op maandag 15 februari 2010 16:18 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer review:
http://www.eurogamer.net/articles/plants-vs-zombies-review_6
9/10
Nee, zij is alleen enorm opgelucht en blij en moequote:Op maandag 15 februari 2010 16:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zie het liever niet, maar dit is inderdaad toch wel schoon. Geen moederkoek of placentawolken,... geen gescheurde vruchtzak,.... geen weggedrukt ingedrukt schijt!
Maar toch,... ranzig om haar daar zo in te zien liggen. Ze beseft het zelf uiteraard niet!
Jij en Strol op de Plants vs Zombies launch party!quote:
Ik wacht nog even 10 jaarquote:Op maandag 15 februari 2010 16:25 schreef Bastard het volgende:
Kan niet wachten op de volgende bevalling, die stress samen met dat geluk is met geen pen te beschrijven!
Is dat een app?quote:Op maandag 15 februari 2010 17:30 schreef gijsje79 het volgende:
Voor de mobiel liefhebbers.
Xbox Live ook op je mobiel
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:07 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Welcome to the real world… it sucks
Dat heet nu ECHT werken Gijs. Presteren, afgerekend worden, etc.quote:
Ik hou niet van games met zo'n virtuele joystick.quote:
Gijs,... je hele iPhone is een virtuele joystick!quote:Op maandag 15 februari 2010 20:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hou niet van games met zo'n virtuele joystick.
iPhone!quote:Op maandag 15 februari 2010 20:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,... je hele iPhone is een virtuele joystick!
Gijs!!quote:Op maandag 15 februari 2010 20:16 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
iPhone!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kut film everything is finequote:Op maandag 15 februari 2010 20:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,... je hele iPhone is een virtuele joystick!
Nee het word ToNquote:Op maandag 15 februari 2010 20:33 schreef Strolie75 het volgende:
Vanavond verkiezingsdebat op NL2. Gaat er nog iemand kijken?
Gijs doe eens normaalquote:Op maandag 15 februari 2010 20:33 schreef Strolie75 het volgende:
Vanavond verkiezingsdebat op NL2. Gaat er nog iemand kijken?
Ik weet gewoon dat het tenenkrommend wordt...moet kijken...quote:
Ik zou voor inhoudelijke kwaliteit gaan,... start DS maar op!quote:Op maandag 15 februari 2010 20:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik weet gewoon dat het tenenkrommend wordt...moet kijken...
Of ik ga verder met Demons Souls, wereld 1-3.
Knap werk weer he van de Niro,... is dat bed op het laatst,... had het zelf ook zwaar! Mooie film,... aanrader!quote:
---> Tumblr.comquote:
Wat waren jullie sites ook alweer?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
---> Tumblr.com
zo gaat niks verloren
Eindelijk goed (redelijkquote:Op maandag 15 februari 2010 20:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat heet nu ECHT werken Gijs. Presteren, afgerekend worden, etc.
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat waren jullie sites ook alweer?
Even uitzoeken hoe het werkt.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]ik zag je!
Gijs dit moet een post worden!
[ afbeelding ]
Had ik het net met Quin over,... zo ideal om thuisfront updates te geven of leuk naslagwerk voor als je terug bentquote:Op maandag 15 februari 2010 21:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Even uitzoeken hoe het werkt.
Wel leuk voor op vakantie.
Onder de zonnebank dan maar, en een jasje met bontkraag kopen.quote:
Heerlijk. Geen uren op een verhaal tikken, maar even snel op mijn iPhone. Nu kan ik wel op vrijdag niet meer eerder naar huis.quote:
Hij zet ze er waarschijnlijk handmatig in de HTML, ik gebruik de post een plaatje functie, netto resultaat is hetzelfde.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:58 schreef Strolie75 het volgende:
Vraagje: waarom zie ik bij mijn en B zijn post geen plaatjes, maar grijze vakjes waar je op kunt klikken? Cho zijn posts laten we plaatjes zien.
Ah. Ja, zo doe ik het ook. Lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij zet ze er waarschijnlijk handmatig in de HTML, ik gebruik de post een plaatje functie, netto resultaat is hetzelfde.
Ik gebruik altijd 'upload foto' (helemaal rechts) als ik een foto bij een stuk tekst wil. Misschien dat jij 'insert image' gebruikt? Bij mij is het typen en klikken! Ik vind deze Tumblr van jou nu al cooler dan je blog,... het ziet er beter uit en het is zoveel makkelijkerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:58 schreef Strolie75 het volgende:
Vraagje: waarom zie ik bij mijn en B zijn post geen plaatjes, maar grijze vakjes waar je op kunt klikken? Cho zijn posts laten we plaatjes zien.
Check.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:20 schreef Chocobo het volgende:
Ik gebruik altijd 'upload foto' (helemaal rechts) als ik een foto bij een stuk tekst wil. Misschien dat jij 'insert image' gebruikt? Bij mij is het typen en klikken! Ik vind deze Tumblr van jou nu al cooler dan je blog,... het ziet er beter uit en het is zoveel makkelijkerZoiets lees je ook sneller.
Je zou eventueel nog een Disqus account kunnen aanmaken. 1, 2, 3 en je hebt een comment functie
http://disqus.com/
Makkelijk?,... Gijs B. had het in 5 seconden voor elkaar en je weet hoe zijn einde van Mass Effect 2 was! Komt helemaal goedquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Check.Ik heb nu ook upload pictures gedaan, nu zou je ze moeten zien. Reageren is wel cool! Ik ga ook voor die Disqus account. Is het makkelijk te integreren in Tumblr?
Het zou me niks verbazen als ik dit vaker ga doen dan bloggen.
Doet de reageer functie het ook?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:41 schreef Chocobo het volgende:
Klopt overigens Strol,... zie alle plaatjes nu in mijn dashboard
Als een zonnetje,... kan zelfs mijn reacties editen alsnogquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Doet de reageer functie het ook?
ik denk dat ik dat einde vanavond nog eens overnieuw ga doenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Makkelijk?,... Gijs B. had het in 5 seconden voor elkaar en je weet hoe zijn einde van Mass Effect 2 was! Komt helemaal goed
Dat moet ik ook bekennen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:46 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moet bekennen, het is een heerlijke site. Zo gebruiksvriendelijk.
Het kan een paar minuten duren voordat Disqus de nieuwe content opgenomen heeft. Gaat vanzelf goed komenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:46 schreef Bastard het volgende:
Ik zou alleen kunnen reageren op opertion citadel overigens, waar dat aan ligt weet ik ook niet
Mijn browser op het werk is al tijden niet meer geupdated. Ik krijg dan ook continu meldingen dat het een verouderde versie is. Veel elementen of webpagina’s doen het niet meer of lopen vast. Die comment functie krijg ik ook niet te zien. Gelukkig hoor ik van jullie dat hij werkt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als een zonnetje,... kan zelfs mijn reacties editen alsnog
update dan naar IE7 of 8quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mijn browser op het werk is al tijden niet meer geupdated. Ik krijg dan ook continu meldingen dat het een verouderde versie is. Veel elementen of webpagina’s doen het niet meer of lopen vast. Die comment functie krijg ik ook niet te zien. Gelukkig hoor ik van jullie dat hij werkt.
Dan kan ik zelf niet, en ICT doet het niet. Iets met contracten voor kantoorautomatisering die zijn afgelopen en Europees moeten worden aanbesteed ofzo. :’)quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:30 schreef Bastard het volgende:
update dan naar IE7 of 8
Al gelezen op Tumblrquote:
Mag ik likkenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:36 schreef Bastard het volgende:
IS DAT KOUD BUITEN OF WAT??
Door die wind ben ik 1 grote ijslollie geworden!!
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:19 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga hem niet spelen...meer van hetzelfde. Ik zie Bioshock als een unieke ervaring. Een eenmalige setting en een verhaal met een duidelijk einde. Dat beeld en gevoel wil ik koesteren.
Wereld 1-3 in Demons Souls is trouwens best pittig! Wat zijn die soldaten opeens sterk geworden zeg. Ik moet echt oppassen. Ze hebben nu bijvoorbeeld een valse combo waarbij ze eerst mijn schild wegschoppen en met dan een mep geven. Hoppa, 1/3 van mijn health bar weg.quote:
1-3 en 1-4 zijn echt geweldig! Ik vond 5-2 ook vreselijk cool,... dat extreme moeras! 5-3 is EPISCH Gijs,... zo zielig! Blijft eenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wereld 1-3 in Demons Souls is trouwens best pittig! Wat zijn die soldaten opeens sterk geworden zeg. Ik moet echt oppassen. Ze hebben nu bijvoorbeeld een valse combo waarbij ze eerst mijn schild wegschoppen en met dan een mep geven. Hoppa, 1/3 van mijn health bar weg.Op een gegeven moment kwam ik er twee tegen en er ging zich ook nog een red eyed knight mee bemoeien. Ondertussen werd ik beschoten door 4 boogschutters.
Weg souls
Heb nu wel de Brushwood armour en een Dragon Sword +5. Maar er is weinig ruimte om te manoeuvreren. Veel nauwe gangen. Spannend.
50 uur gister.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:34 schreef Chocobo het volgende:
Volgens mij had ik 88 uur op de teller geloof ik,... toen was die uit! Hoeveel uur zit jij?
Welke bazen/levels moet je nog?quote:
Even denken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:35 schreef Chocobo het volgende:
Welke bazen/levels moet je nog?
4-2 is pittig! 4-3 is echtquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Even denken.
1-3 en 1-4
3-2 en 3-3
4-2 en 4-3
5-2 en 5-3
1-3 en 4-2 ben ik al een heel eind gekomen.
Real Demons Souls starts here.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:40 schreef Chocobo het volgende:
Gijs,... als je 4-2 en 1-3 haalt haal je eigenlijk alles!
Gijs dat zie je bij de end-credits ookquote:
Hebben ze een boekenbon gekregen van de gemeente?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:55 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)jongens__.html?p=3,2
Waar komt het punt dat we het gewoon niet meer tolereren dan?
Nee geld voor een feestjequote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hebben ze een boekenbon gekregen van de gemeente?
Appels>perenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:47 schreef Strolie75 het volgende:
Ker, Cho, Noot. Serieus, lees deze Yakuza 3 preview van Eurogamer! Als je daar niet hyped van raakt weet ik het ook niet! Klinkt zoveel beter dan Heavy Rain. En met de gameplay zit het goed! Die is namelijk sinds deel 1 alleen maar beter geworden.
http://www.eurogamer.net/(...)pean-hands-on?page=1
Vind ik niet. Het zijn beide games die sterk doen denken aan films. In beide games beleef je daarnaast een intens misdaadverhaal. Alleen draait het in Heavy Rain vooral om gevoelens van verdriet, angst en verlatenheid ervaren, terwijl je in Yakuza 3 mensen voor de kop slaat met een fiets.quote:
Yakuza is meer een GTA rpg als ik het goed begrijp, en Heavy Rain een psychologische thriller. Dat speelt nooit hetzelfde.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vind ik niet. Het zijn beide games die sterk doen denken aan films. In beide games beleef je daarnaast een intens misdaadverhaal. Alleen draait het in Heavy Rain vooral om gevoelens van verdriet, angst en verlatenheid ervaren, terwijl je in Yakuza 3 mensen voor de kop slaat met een fiets.
Yakuza speelt zich af in de Japanse misdaadwereld maar het is zeker geen sandbox game als GTA. Het is erg lineir, je begeeft je van missie naar missie. En er zijn gebieden waar je een beetje kunt rondlopen en random fights hebt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:51 schreef Wessiej het volgende:
Yakuza is meer een GTA rpg als ik het goed begrijp, en Heavy Rain een psychologische thriller. Dat speelt nooit hetzelfde.
En als ik lees Shenmue = Yakuza, dan doe ik alleen maar _____________0_______________
Nee. Dank jequote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:47 schreef Strolie75 het volgende:
Ker, Cho, Noot. Serieus, lees deze Yakuza 3 preview van Eurogamer! Als je daar niet hyped van raakt weet ik het ook niet! Klinkt zoveel beter dan Heavy Rain. En met de gameplay zit het goed! Die is namelijk sinds deel 1 alleen maar beter geworden.
http://www.eurogamer.net/(...)pean-hands-on?page=1
Gijs...wat moet er gebeuren wil jij gehyped worden?quote:
Ik vraag mij serieus af of die meer games heeft naast DS voor de PS3quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...wat moet er gebeuren wil jij gehyped worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |