Steenkolen Engelsquote:Op maandag 15 februari 2010 02:25 schreef BatterT het volgende:
I count to TREE?!?!?!?!??!
Haha inderdaad, dacht precies hetzelfde..quote:Op maandag 15 februari 2010 11:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kon echt niet geloven dat ze door warenEcht goed was het niet, je kon het niet eens zingen noemen.
En het zingen is ook niks. Onbegrijpelijk dat ze door gingen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:51 schreef Silvieja het volgende:
Hun engels is tenenkrommend.
Het was verschrikkelijk tenekrommend slecht.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 07:54 schreef lolletje1 het volgende:
De meeste van jullie zijn zo negatief! Ten eerste moet men niet vergeten dat er workshops aan vooraf gaan, de kandidaten laten dan zien wat ze in hun mars hebben, daarnaast word het beeldmatriaal niet altijd correct aan elkaar gemonteerd.Toevallig was ik een van de velen die tijdens de theaterronde aanwezig was, het was zeker niet vals maar de intonatie van de muziek was bij veel kandidaten zoek, dit lag aan de band en niet aan de artiesten. Er is een vakkundige jury die verder kijkt dan hun neus lang is en terrecht want T&Y kan het echt wel, er zit een stem in de zangeres en de rapsters is echt ontzettend goed! Ik ben in ieder geval echt fan van ze!!!!!!![]()
Met wie???quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:49 schreef Paul het volgende:
Waarom zijn zij door idd, ze waren zo slecht ik keek met mien moeke, en zij vond het ook verbazend dat zij wel door waren.![]()
Die jury slaat soms nergens op
Ja en?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 07:54 schreef lolletje1 het volgende:
De meeste van jullie zijn zo negatief!
Hoe zie je dit voor je in de uitzendingen? Elke uitzending, elk liedje met een rap... nou donders...quote:Ten eerste moet men niet vergeten dat er workshops aan vooraf gaan, de kandidaten laten dan zien wat ze in hun mars hebben, daarnaast word het beeldmatriaal niet altijd correct aan elkaar gemonteerd.Toevallig was ik een van de velen die tijdens de theaterronde aanwezig was, het was zeker niet vals maar de intonatie van de muziek was bij veel kandidaten zoek, dit lag aan de band en niet aan de artiesten. Er is een vakkundige jury die verder kijkt dan hun neus lang is en terrecht want T&Y kan het echt wel, er zit een stem in de zangeres en de rapsters is echt ontzettend goed! Ik ben in ieder geval echt fan van ze!!!!!!![]()
Klopt, maar dat is natuurlijk niet alles wat telt.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:53 schreef winkly het volgende:
[..]
idd.
three times a lady was 10000000000000000000000 keer beter...
met 2 dikke, lelijke, vals zingende negers ook nietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:01 schreef UltraR het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is natuurlijk niet alles wat telt.
Hoe oppervlakkig het ook mag zijn, met een groep middelbare dames ga je gewoon niet goed scoren, zowel op sms als cd-verkoop gebied. Dus gaan ze niet door. De wereld is hard.
Hoi T&Yquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:02 schreef lolletje1 het volgende:
Je bent een echte hater en een eersteklas jaloerse meid, als jij zo over een van die twee meiden praat. Kapsones heeft ze niet geen van beide trouwes. En wat de kledingstijl betrefd, iedereen mag zich onderscheiden van een ander moet ze jou kledingstijl bewonderen dan. Juist doordat ze een eigen stijl hebben vinden meer mensen ze juist leuk.T&y zijn 2 doodnormale meisjes zonder kapsones, ze zijn lief en hebben lef en wat ik weet is dat ze van hun ouders meekrijgen om mensen in hun waarde te laten. Je kan zien dat jij jaloers bent omdat je een mislukkeling bent. Je bent zielig, en ik weet maar 1 persoon die zoiets doet als een vidieoclip te plaatsen, dit was een afstudeeropdracht van T.En zeker geen foute. Ergens moet een begin zijn.
Get A Life
Nounou, rustig maar. Je komt alleen zo fanatiek over. Vond jij de zang in hun laatste optreden dan zuiver klinken?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:03 schreef lolletje1 het volgende:
Vanwaar die Hoi T&Y, JIJ BENT TOCH OOK ZO EEN HATER!!!! Die niet begrijpt dat het een zang rap duo is.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:02 schreef lolletje1 het volgende:
Je bent een echte hater en een eersteklas jaloerse meid, als jij zo over een van die twee meiden praat. Kapsones heeft ze niet geen van beide trouwes. En wat de kledingstijl betrefd, iedereen mag zich onderscheiden van een ander moet ze jou kledingstijl bewonderen dan. Juist doordat ze een eigen stijl hebben vinden meer mensen ze juist leuk.T&y zijn 2 doodnormale meisjes zonder kapsones, ze zijn lief en hebben lef en wat ik weet is dat ze van hun ouders meekrijgen om mensen in hun waarde te laten. Je kan zien dat jij jaloers bent omdat je een mislukkeling bent. Je bent zielig, en ik weet maar 1 persoon die zoiets doet als een vidieoclip te plaatsen, dit was een afstudeeropdracht van T.En zeker geen foute. Ergens moet een begin zijn.
Get A Life
This is our first videoclip.We are thanking our mother for her insperation and here taking care off here eleven childeren,quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:26 schreef Boefje. het volgende:
Om het maar weer is te openen.
Ik ken die meiden. 1 daarvan zat bij mij op school. Die kledingstijl altijd van haar heb ik me dood om gelachen![]()
Soort van New York style. Felle kleuren. En nu op hyves mag iedereen der adden omdat ze denkt dat heel nederland der kent.
Vond der altijd maar een raar figuur. Heel veel kapsones en uit de hoogte.
Hun faalende videoclip van haar schooltijd .![]()
Peasequote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
This is our first videoclip.We are thanking our mother for her insperation and here taking care off here eleven childeren,
Thank you mommy,
Love and Pease,
Nou ja, ze hebben wel een paar woorden goed geschreven.
i wish i didn't see that..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:26 schreef Boefje. het volgende:
Om het maar weer is te openen.
Ik ken die meiden. 1 daarvan zat bij mij op school. Die kledingstijl altijd van haar heb ik me dood om gelachen![]()
Soort van New York style. Felle kleuren. En nu op hyves mag iedereen der adden omdat ze denkt dat heel nederland der kent.
Vond der altijd maar een raar figuur. Heel veel kapsones en uit de hoogte.
Hun faalende videoclip van haar schooltijd .![]()
hi... cursusje Nederlands eerst volgen voor je hier reageert?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:02 schreef lolletje1 het volgende:
Get A Life
Als ik jou was zou ik me vooral niet te druk maken om een mening van een ander. Je kunt daar meestal toch niet heel veel aan veranderen....quote:Op zondag 21 maart 2010 08:46 schreef lolletje1 het volgende:
Nee ik ben geen T en ook geen Y!!! Ik reageer alleen zo omdat ik ze ken en me niet kan voorstellen dat mensen zo negatief zijn, maar ja goed Haters moeten er ook zijn! V! Je volgt ze goed he ga zo door .
eindelijk, ik roep dat al vanaf de eerste auditiequote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:16 schreef Paul het volgende:
Ze zijn eruitZe zijn eruit
Ze zijn eruit
Ze zijn eruit
Ze zijn eruit
Ze zijn eruit
Ze zijn eruit
Ze zijn eruit
Ze zijn eruit
Ze zijn eruit
Ze zijn eruit
|
Forum Opties | |