In heel Europa zijn soortgelijke problemen. Nogal logisch dat mensen dit doortrekken naar Nederland.quote:Op zondag 14 februari 2010 02:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik heb het over Nederland. Mensen trekken het door naar Nederland. jij ook.
Ja leuk.quote:Op zondag 14 februari 2010 02:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
In mijn dorp niet maar bijvoorbeeld in Den Haag ofzo lijkt het me wel leuk, om via het nieuws te volgen. Haagse Sjonnies vs Marokkanen.
Hier zal het ook niet zo snel gebeuren denk ik. Alhoewel....quote:Op zondag 14 februari 2010 02:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
In mijn dorp niet maar bijvoorbeeld in Den Haag ofzo lijkt het me wel leuk, om via het nieuws te volgen. Haagse Sjonnies vs Marokkanen.
Dat meen je niet?quote:Op zondag 14 februari 2010 02:35 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja maar dat is onze eigen schuld las ik in een ander topic.
quote:Op zondag 14 februari 2010 02:46 schreef bascross het volgende:
[..]
Dat meen je niet?Dus omdat wij zulke nare mensen zijn, zorgen Marokkanen iedere dag voor problemen?
Pff, het heeft ook met bepaalde manier van doen van het volk te maken.quote:Op zondag 14 februari 2010 02:40 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Hier zal het ook niet zo snel gebeuren denk ik. Alhoewel....
Jaha, en het is dus ook allemaal begonnen op het Afrikaanderplein in Rotterdam, augutus 1972.quote:Op zondag 14 februari 2010 02:46 schreef bascross het volgende:
Dat meen je niet?Dus omdat wij zulke nare mensen zijn, zorgen Marokkanen iedere dag voor problemen? Was ik maar wat aardiger geweest de afgelopen jaren, dan hadden we nu geen problemen gehad.
Dit is wel echt een schok voor me.Jarenlang Marokkanen een slecht gevoel gegeven en daarom zijn ze zich gaan misdragen.
Juist ja, we hebben het gewoon verdiend.quote:Op zondag 14 februari 2010 02:54 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Jaha, en het is dus ook allemaal begonnen op het Afrikaanderplein in Rotterdam, augutus 1972.
En daardoor hebben we in HEEL West-Europa NU zo'n gesodemieter met ze.
We hebben ze rot behandeld en ja, dan komt boontje etc. etc.
Wat niet is kan nog komen. Een moskee in de fik steken en een ADO vlag ophangen.quote:Op zondag 14 februari 2010 02:40 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Hier zal het ook niet zo snel gebeuren denk ik. Alhoewel....
Voortaan bij een negatief nieuwsbericht over Marokkanen ons zelf maar verrot schelden dus. Kut Nederlanders.quote:Op zondag 14 februari 2010 02:54 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Jaha, en het is dus ook allemaal begonnen op het Afrikaanderplein in Rotterdam, augutus 1972.
quote:Op zondag 14 februari 2010 01:59 schreef IHVK het volgende:
Waarom moet altijd de situatie doorgetrokken worden naar Nederland. Hebben we hier rassenrellen? Nee. Okey, klaar dan, Niet doortrekken.
verantwoordelijkheid nemen voor je huidige daden en de gevolgen daarvan is ook een kunst natuurlijk.quote:Op zondag 14 februari 2010 01:54 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik ook.
Het schijnt in '72 al begonnen te zijn.
Nederlanders zijn west-europeanen, polen oost-europeanen. Als je zou zeggen dat duitsers, belgen, luxemburgers en nederlanders op elkaar leken had je een punt gehad.quote:Op zondag 14 februari 2010 02:07 schreef remlof het volgende:
[..]
En Polen en Nederlanders zijn allebei Noord-Europeanen. Dat was mijn punt.
Mensen die nog steeds denken dat het een kleine minderheid is die het voor de rest verpestquote:Op zondag 14 februari 2010 09:49 schreef Mutant01 het volgende:
Mensen die het verschil niet zien tussen Egypenaren en Marokkanen. Oh, doet me denken aan een ander topic, waarbij men het verschil niet zag tussen een Pool en een Marokkaan.
Verder natuurlijk wel triest dit incident, de moord moet je natuurlijk niet gebruiken om meteen een hele bevolking over een kam te scheren (in dit geval de Zuid-Amerikanen). Zuid-Amerikanen hebben een minderheid die het verpest voor de rest - net als er hier sprake is van een minderheid onder de Egyptische gemeenschap die aan het rellen is.
Mensen die denken dat het een meerderheid is.quote:Op zondag 14 februari 2010 10:42 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds denken dat het een kleine minderheid is die het voor de rest verpest
Mensen die wereldvreemd zijnquote:Op zondag 14 februari 2010 10:44 schreef Karamsar het volgende:
[..]
Mensen die denken dat het een meerderheid is.
Mensen die denken dat beperkte informatie uit hun persoonlijke referentiekader gelijk staat aan wereldkennis.quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 02:36 schreef remlof het volgende:
Dat soort mongolen is dus alles behalve een homogene groep.
Persoonlijke referentiekaderquote:Op zondag 14 februari 2010 10:46 schreef Karamsar het volgende:
[..]
Mensen die denken dat beperkte informatie uit hun persoonlijke referentiekader gelijk staat aan wereldkennis.
Bullshit schat, je haalt 2 dingen door elkaar en je weet hetquote:Op zondag 14 februari 2010 02:54 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |