Zijn Johnny Rotten en Liam Gallagher toevallig bevriend?quote:Op maandag 1 maart 2010 08:53 schreef Xrenity het volgende:
[..]
http://www.contactmusic.c(...)ocking-music_1133732
whehehe
Oud en gefrustreerd dat hij geen relevante muziek meer kan maken.quote:Op maandag 1 maart 2010 08:53 schreef Xrenity het volgende:
[..]
http://www.contactmusic.c(...)ocking-music_1133732
whehehe
Dat je Humbug vind tegen vallen is een kwestie van smaak, maar je kan toch niet zeggen dat het niet uit het hart komt? Ze hebben iets gedaan wat ze echt heel leuk vonden en anders hadden ze nog wel een rauwe gitaarplaat gemaakt.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:43 schreef tim. het volgende:
Vreemd. Ik vind ook dat de meeste muziek (ook alternatieve muziek waar goed over wordt geschreven door de pers) niet uit het hart komt, maar bij Arctic Monkeys heb ik dat niet, alleen bij het derde album. Bij Radiohead (ander voorbeeld dat hij aanhaalt) ook niet, zeker niet met het briljante album "Kid A" dat ik pas onlangs heb ontdekt. Arctic Monkeys blijven ook niet binnen de grenzen van 'punk', al sinds het tweede album niet.
Klopt, ik had het anders moeten formuleren. Ik voel niet dat het uit hun hart komt (quote:Op maandag 1 maart 2010 18:45 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Dat je Humbug vind tegen vallen is een kwestie van smaak, maar je kan toch niet zeggen dat het niet uit het hart komt? Ze hebben iets gedaan wat ze echt heel leuk vonden en anders hadden ze nog wel een rauwe gitaarplaat gemaakt.
Gewoon op repeat, dan komt dat gevoel vanzelf wel hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 19:16 schreef tim. het volgende:
[..]
Klopt, ik had het anders moeten formuleren. Ik voel niet dat het uit hun hart komt (), dus dat ligt waarschijnlijk aan mij, het raakt me niet, zo bedoelde ik het.
Ik ben het album beter gaan vinden na vele repeats, maar ik vind het alsnog niet meer dan 3/3.5 van de 5 sterren waard, terwijl ik de vorige twee albums 4 à 4.5 sterren zou geven. Daarnaast heb ik nu niet meer zo'n behoefte aan "Humbug" en de Arctic Monkeys in het algemeenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:52 schreef LetItBleed het volgende:
[..]
Gewoon op repeat, dan komt dat gevoel vanzelf wel hoor. Ik spreek uit ervaring
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:12 schreef hallo-daar het volgende:
Them Crooked Vultures - Spinning in Daffodils, 3:28 tot 3:33
Wel heeel erg ver gezocht maar ik dacht er gelijk aan.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:05 schreef Aisumasen het volgende:
Nieuwe 'secret door' met preview "Don't Forget Whose Legs You're On".
Nevermind, Tipiak heeft bevestigd dat het dus wel degelijk Don't Forget Whose Legs You're On isquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:29 schreef Aisumasen het volgende:
Oh, geen idee, was eigenlijk vergeten dat er nog een andere was die we nog niet kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |