Ja ja, ik weet ook de andere kant van het verhaal. Ik dacht dat je iets anders bedoelde met je opmerking in de vorige post, vandaar. Tot slot: Ik heb het niet alleen over de lay-out. Bedenk ook dat al die opnames en informatie niet zomaar uit de lucht zijn komen vallen. Voor de rest ben ik het eens met je laatste zin, wijs man die dat gezegd heeftquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:49 schreef Arn0 het volgende:
Nee, ik doelde ook niet op de verkoop, dat vind ik best normaal. Maar de alternatieve site gebruikt gewoon hetzelfde forumsysteem en ietwat dezelfde subfora (logisch ook wel). Verder heeft ie ook nog een main site, iets wat AMUK gewoonweg niet heeft dus een 1 op 1 kopie zou ik niet durven zeggen.
Ik bedoel gewoon dat die alternatieve site er echt wel voor een reden is. Ik zeg niet dat ik geen medelijden heb met Carl en stiekem hoop ik dat hij nog wat verdient met de verkoop maar hij heeft dit toch echt zelf veroorzaakt. Letterlijk danHij zei tegen de grootste geldschieter op AMUK (+100 dollar) dat als hij het niet eens was met het beleid hij, ik citeer: "Very bored of pointless sh1t. Have you considered getting your own forum." En dat deed hij dan ook
![]()
Verder is het banbeleid op AMUK gewoon wansmakelijk. Maar goed, ik stop erover. Je hebt gelijk, het blijven maar gewone simpele internet community's natuurlijk.
Denk sowieso niet dat je toestemming hoeft te vragen om illegale opnames verder te verspreiden, maar jij weet ook dat die 2 waarschijnlijk niet de originele tapers of uploaders waren. Met al het respect, ik had die oudere opnames bij wijze van spreken ook kunnen uploaden. I'm just sayin'...quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:01 schreef Arn0 het volgende:
Die opnames zijn praktisch allemaal door of Tipiak of Pat24 geüpload en had van beide netjes toestemming voor een her-uploadTrouwens nog nieuws over de NME awards? Is toch al even bezig
"I'm Matt Helders from Arctic Monkeys, and i lick windows"quote:nick and matt from the arctics collect the award - typically short speech
Hou es op met steeds Crying Lightning af te zeiken..quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:25 schreef Aisumasen het volgende:
Ben je het echt aan het volgen, ja? In het geval van nominiatie van "Cornerstone" zeg ik: Schande! Met brandende fakkels richting Londen!
In het geval van "Crying Lightning" zeg ik: Volledig terecht, die song had nog niet eens genomineerd mogen worden.
Best Album is nu toch ook al geweest?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:16 schreef Arn0 het volgende:
Best track: The Big Pink - Dominos
wie?
Edit: Best Video: Biffy - 'The Captain'
![]()
Met kans op dat ik nu helemaal als brompot wordt neergezet: Omdat het heel saai is en het nergens over gaatquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:27 schreef Arn0 het volgende:
Mwah. Ik vind dat CL wel had mogen winnen. En beste video tja, die zag ik wel aankomen![]()
Hoezo zou ik het niet echt volgen?
Ok, sorry, speciaal voor jouquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:27 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Hou es op met steeds Crying Lightning af te zeiken..![]()
![]()
Ik luister de show zelf niet, ik volg gewoon de twitter van NMERadio. Realtime updates daarquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:37 schreef Aisumasen het volgende:
Met kans op dat ik nu helemaal als brompot wordt neergezet: Omdat het heel saai is en het nergens over gaat?
Ik blijf het refrein juist het meest fantastische vinden. Hoe het eerste refrein in het tweede refrein verandert vind ik al geweldig. Plus het tweede en climax-refrein hebben echt vette basslijnen (op de cd slecht te horen helaas) en subtiele Cooklijnen. En dan nog Alex' zangquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:37 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ok, sorry, speciaal voor jou: Ik hoorde 'em laatst, en dacht: Het is eigenlijk nog niet eens zo slecht. Het mist een goed refrein, de climax is teleurstellend, het is te repetitief, maar het gedeelte vanaf "The next time that I caught my own reflection" tot en met de gitaar-solo is eigenlijk briljant.
Het blijft voor mij alleen de allereerste teleurstelling in de Arctic Monkeys-geschiedenis. Een zwakke comeback-single. Al hun stappen daarvoor waren goud waard. Maar misschien waren de verwachtingen na FWN en TLSP wel te groot. 't is maar goed dat we kritisch blijven.
Snap alleen nog steeds niet - en al helemaal niet na het lezen van het artikel over de productie in SoundOnSound - dat het nummer klinkt als een garage-demo. Gelukkig zijn er geen andere nummers op het album mee geplaagd. De sound van "Dangerous Animals" bijvoorbeeld is zo goed neergezet, dat ik het nummer 7 maanden na release nog bijna dagelijks draai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |