Nouja, na een stilte van een jaar ofzo?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:58 schreef hallo-daar het volgende:
Wat boffen we toch dat onze favo band zo productief is
Vergeleken met andere bands hoeven we echt niet te klagen.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:32 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nouja, na een stilte van een jaar ofzo?
Amperquote:Op zondag 21 februari 2010 12:32 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nouja, na een stilte van een jaar ofzo?
Dat zal waarschijnlijk het geval zijn, ja. Zolang de B-kanten maar nice zijn.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:15 schreef Arn0 het volgende:
Morgen wellicht het artwork voor de single?
Nee, hij zal dit jaar zijn solo-plaat uitbrengen. Maar er is nog geen enkel teken van leven van zijn kant. Als hij dit jaar nog steeds niet heeft uitgebracht, begin ik me toch zorgen te maken. Hij is nog steeds één van de meest veelbelovende componisten van zijn generatie, hopelijk komt hij snel met wat nieuws uit.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:31 schreef maan. het volgende:
ooeee deze is mooi!! Waar is joining the dots van deze sessie?
Goed nieuws TLSP..
(is er al werk van Miles eigenlijk?)
Het Cornerstone-truamaquote:Op maandag 22 februari 2010 01:55 schreef Aisumasen het volgende:
Jup, zoals bij elke release de snippets bij de digitale download-shops, waarna je de volledige tracks daarna nooit meer normaal kan luisteren. Die paar weken kan ik echt nog wel wachten.
Eind volgende maand.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:47 schreef maan. het volgende:
Wanneer gaan jullie nou naar London eigenlijk? [..]
quote:
...zou het?quote:aaaaaaaahhhhhh!
My Dad’s friend is a taxi driver in Merseyside and last night Miles Kane got into his taxi. He was on his way to the airport to go to New York to write new songs and then to London to record them for The Last Shadow Puppets’ new album which is supposedly due out late Summer. My Dad’s mate has heavy metal on in his taxi and Miles was singing and head banging to it, then he said “yeah i might include some more rock-y songs to the new album”. He also said that his solo album is due out at the end of the year and he’ll definately be playing in Liverpool early 2011. Oh and my Dad’s mate got me his autograph.
http://leavebeforethelightscomeon.tumblr.com/post/402693699
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |