Dat is ook mijn probleem als ik begin met een preview te luisteren, misschien ietsjes minder extreem dan een uur, maar goed.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:27 schreef Arn0 het volgende:
Ik las overigens dat iemand 1 uur lang de previews had herhaald. Dat is wel.. Tja
Amish.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:04 schreef hallo-daar het volgende:
Klinken de previews trouwens Homme-ish of Ford-ish?
quote:
Eén van de twee liedjes?quote:Heeft ie een gecompliceerde riff, ritmisch gezien?
Toch snak ik niet zo terug naar die periode. Ik vond ze toen al heel erg tof, maar ik ben blij dat ze zich verder blijven ontwikkelen. En live vind ik het materiaal van Humbug sowieso puik uit de verf komen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:39 schreef Aisumasen het volgende:
3 jaar geleden stonden we er rond deze tijd een stuk beter voor.
Sorry, traditie...
Heimwee naar die tijdquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:39 schreef Aisumasen het volgende:
3 jaar geleden stonden we er rond deze tijd een stuk beter voor.
Sorry, traditie...
Zal inderdaad wel "Joining The Dots" zijn, waardoor "Catapult" weer sneuvelt. Toch zou je denken dat ze voor die nieuwe tournee wel wat meer veranderen in de set. We zullen zien, nog 2 weken...quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:33 schreef Arn0 het volgende:
Vraag me trouwens af of en zoja hoe de setlist wordt aangepast voor de Royal Albert Hall gig. Ik veronderstel dat een van de b-kanten wel wordt gespeeld en misschien nog een verandering.
quote:Did either of you, have sometime when you were a kid when you heard a song and thought, “This thing or idea of a pop song, I get that. I might try to do that one day?”
AT: Well, I remember I must have been like twelve years old or something, and hearing “I Am the Walrus” and thinking, “Well, this is just like nonsense. I could write something like this, surely. And sort of attempting to write in that style and really struggling with it. I distinctly remember getting aggravated because it’s like, “Well, he’s singing about custard and a cob sitting on a cornflake and why can’t I think of that?”[Laughs] And I still can’t do that exactly.
Dat gaat dit jaar alvast niet gebeurenquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:35 schreef Gitaarmat het volgende:
Ze móeten echt naar Werchter komen. Dan word ik gek.
He, door de videos ben ik het vergeten op te nemenquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:48 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Eindelijk! Drie maanden na datum zal RXP eindelijk de sessie uitzenden. Minder handig is dat wordt uitgezonden deze zondagnacht (nacht van zondag op maandag dus) om 2 uur Nederlandse tijd
Valt weinig te melden. Ergens deze week (donderdag? vrijdag?) de nieuwe video.. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:50 schreef conobram het volgende:
Even een nieuwe TVP, het topic zakt te ver weg en ik kan niet even een goede inhoudelijke reactie verzinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |