GAST, wat is dit in vredesnaamquote:
anual dusquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 04:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
Staat er toch boven.. Anal cumm queen contest
Drink er nog maar eentje.quote:
Waarom geef je zo'n krantjes verkoper 20 cent? Die lui zitten echt niet om geld verlegen, plus als je hun geld wil geven koop je toch gewoon zo'n krantje?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:05 schreef bigwhitebird het volgende:
Gaf ik iemand wat geld die bij de deur stond (krantjes te verkopen) van de albert heijn, ik gaf hem iets van 20 cent. Ging die op ze knieën en me bedanken. Soort van aanbidden, schaamde me kapot.
Leuke eerste post, maar wou ik even met jullie delen.
edit: volgens mij post ik verkeerd
Nee ik liep naar buiten met 20 cent, waar ik toch niks aan heb. En hij stak ze hand uit, en ik dacht. Ik geef het maar lekker, anders gooi ik het toch weg.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom geef je zo'n krantjes verkoper 20 cent? Die lui zitten echt niet om geld verlegen, plus als je hun geld wil geven koop je toch gewoon zo'n krantje?
geef hem dan niks, 20 cent geven is nog een grotere beledigingquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:05 schreef bigwhitebird het volgende:
Gaf ik iemand wat geld die bij de deur stond (krantjes te verkopen) van de albert heijn, ik gaf hem iets van 20 cent. Ging die op ze knieën en me bedanken. Soort van aanbidden, schaamde me kapot.
Hij bedoelde juist dat ie je een krent vond voor die 20 centquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:05 schreef bigwhitebird het volgende:
Gozer, wut the fuckquote:
dat is me nog eens een WTF momentje ja. En dat op youtube...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:38 schreef RickoKun het volgende:
HOI IEDEREEN! Hier baas RIckokun met HET wtf moment van ZATERDAG:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:38 schreef RickoKun het volgende:
HOI IEDEREEN! Hier baas RIckokun met HET wtf moment van ZATERDAG:
Ik had er zon gevoel bij als bij 2 girls 1 cup, eerst was ikquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:51 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ik werd er serieus misselijk van weet niet waarom.
Zoiets verwacht ik meer op the ync.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |