Hallo mijn naam blijft anoniem.
Maar ik zou graag wat hulp willen bij het volgende probleem:
Ik zit gevangen in mijn eigen fantasie. ik sta op met mijn wereld en slaap er mee.
een tijd geleden had ik een complete wereld gemaakt. waarin er iemand de leider was van een land, en de wereld bevocht en veroverde en dan in het heelal tegen aliens ging vechten. dat is zo hard dat als ik naar de film ga het gevoel heb dat ik een president ben die naar een meeting gaat. ik kan maar geen afstand doen van die wereld.
Door internet heb ik Final Fantasy ontdekt enz, hierdoor denk ik alleen nog maar dat ik daar leven wil
gelukkig kan ik nog wel fantasie en echte wereld onderscheiden. maar die wereld komt er nog wel is bij kijken.
Ik vergeet nooit meer dat ik tegen iemand zei dat ik machtig was en dat kwam omdat ik in mijn fantasie leider van de wereld ben. het gaat zich uitbreiden in mijn leven. het is zo erg dat ik een paar keer dat ik met een meid ging trouwen die niet bestond

(ik schaam me diep dus alsjeblieft geen flouwe berichten) ik begin ook steeds meer in mezelf te praten kheb het gevoel dat die personen leven.
ik schaam me diep. wie heeft er een oplossing voor?